Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00298627/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa obiektu rekreacyjnego w Nowych Bielicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BIESIEKIERZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920535
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 103
1.5.2.) Miejscowość: Biesiekierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-039
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 3180 955
1.5.8.) Numer faksu: +48 94 3180 940
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@biesiekierz.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biesiekierz.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.biesiekierz.eu/index.php?id=102&rp=11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa obiektu rekreacyjnego w Nowych Bielicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3736526c-5426-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00001513
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000337/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa obiektu rekreacyjnego w Nowych Bielicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014 – 2020 – Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298627/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UG.SR.271.8.2021.KK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 94834,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi realizacja zadania pn. Budowa obiektu rekreacyjnego w Nowych Bielicach.
2) Przedmiot zamówienia jest dofinansowany ze środków pochodzących z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014 – 2020 – Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie.
3) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje budowę obiektów małej architektury w ramach budowy obiektu rekreacyjnego na działce nr 77 położonej w miejscowości Nowe Bielice, gmina Biesiekierz, w pobliżu świetlicy wiejskiej, przy drodze gminnej (dz. nr 106), na terenie nieogrodzonym. Lokalizację terenu objętego opracowaniem zaznaczono na projekcie zagospodarowania terenu. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca obowiązany jest do:
a) wykonania robót budowlanych,
b) wykonanie ogrodzenia,
c) dostawy i montażu fabrycznie nowych urządzeń (obiektów małej architektury),
d) zapewnienia właściwego oznakowania obiektów instalacji w tym wyposażenie w niezbędne instrukcje i tablice informacyjne,
e) przekazania Zamawiającemu obiektów do użytkowania,
f) dokonywania minimum 1 raz w roku przeglądów technicznych zamontowanych urządzeń. Przeglądy muszą być wykonywane przez cały okres trwania gwarancji.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
a) dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 6 do SWZ,
b) projektowane postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 5 SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
UWAGA: Załączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Podstawą do wyceny robót jest dokumentacja projektowa.
5) Gwarancja i rękojmia
- Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – min. 60 miesięcy, maks. 84 miesiące (termin gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem III ust. 5 SWZ).
- Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – równy okresowi gwarancji.
6) Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. i pod warunkiem, że ich zastosowanie nie spowoduje konieczności dokonania zmian rozwiązań zawartych w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez przedstawicieli Zamawiającego. Jeżeli Zamawiający nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa wart. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający Gmina Biesiekierz unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp , w związku z faktem, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Uzasadnienie
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 116.646,78 zł brutto. Cena najkorzystniejszej oferty złożonej w postępowaniu wynosi 159.800,00 zł brutto. Zamawiający nie zwiększa kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, w związku z czym unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159800 PLN
INNE PRZETARGI BIESIEKIERZ
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Biesiekierz oraz jednostek organizacyjnych Gminy Biesiekierz w okresie od 1 stycznia 2026 roku do 31 grudnia 2026 roku
- Budowa Żłobka Gminnego w Biesiekierzu zlokalizowanego pod adresem Parnowo 26, 76-039 Biesiekierz
więcej: przetargi BIESIEKIERZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
- "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Klubie Dziecięcym "Bajkowa Kraina" w Lipniku, Kolonia Lipnik 11, 98-354 Siemkowice"
- Modernizacja placu zabaw w żłobku PTYŚ, w ramach programu Aktywne Place Zabaw 2025r.
- Doposażenie placu zabaw przy Gminnym Żłobku "Leśna Przygoda" w Gajewie
- Rewitalizacja placu przy ul. Gdańskiego Kolejarza - etap III
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





