eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Świadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach



Ogłoszenie z dnia 2022-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GLIWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003451973

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Górnych Wałów 9

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 335-96-00

1.5.8.) Numer faksu: (32) 230-80-27

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@ops.gliwice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opsgliwice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ops.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e560dbd-58e3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00001504

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001010/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi pogrzebowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00309282/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OPS-ZP.321.25.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 254264,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć I – pogrzeby tradycyjne
1. Pogrzeby będą sprawiane wyłącznie na terenie Miasta Gliwice.
2. Maksymalna ilość pogrzebów w zamówieniu podstawowym wynosi 16.
3. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający zapewnia, że minimalna liczba pogrzebów wyniesie 10.
4. Ilość pogrzebów w skali roku jest uzależniona od bezpośrednich potrzeb Zamawiającego, który zastrzega sobie prawo do zwiększenia liczby pogrzebów określonej w pkt. 2 do 25% (tj. do 20 pogrzebów). Oznacza to, że w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie prawa opcji, podana ilość pogrzebów możne ulec zwiększeniu w ramach wynagrodzenia podanego w ofercie.
5. Skorzystanie z prawa opcji odbywać się będzie automatycznie w trakcie obowiązywania umowy i nie wymaga dodatkowego oświadczenia ze strony Zamawiającego. Zastosowanie będą miały ceny jednostkowe wskazane w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.
6. Zamawiający ma prawo nie skorzystać z prawa opcji, a Wykonawcy nie przysługują roszczenia w tym zakresie.
7. Zamawiający zastrzega, ze zapłaci Wykonawcy za faktyczna liczbę przeprowadzonych pogrzebów, nie mniej niż 10.
8. Podstawa do realizacji usługi sprawienia pogrzebu będzie pisemne zlecenie pogrzebu i zlecenie przewozu zwłok podpisane przez osoby upoważnione.
9. Wykonawca zobowiązuje się zabrać zwłoki po otrzymaniu droga elektroniczna zlecenia na przewiezienie zwłok do własnej/wynajmowanej chłodni i przechować je do dnia pogrzebu. Zamawiający nie wystawi zlecenia
przewiezienia zwłok w przypadku powzięcia informacji, że ciało już przebywa w chłodni Wykonawcy. W tym przypadku podstawa do realizacji usługi sprawienia pogrzebu będzie wyłącznie zlecenie pogrzebu.
10. Zamawiający pokrywa koszty przechowywania zwłok w chłodni od dnia wydania zlecenia na przewiezienie zwłok do dnia pogrzebu, a w przypadku braku zlecenia na przewóz zwłok koszty przechowywania zwłok w chłodni będą pokrywane od dnia wpływu do tut. Ośrodka prośby o sprawienie pogrzebu.
11. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji usługi w terminie do 3 dni roboczych od dnia otrzymania zlecenia pogrzebu od Zamawiającego. Termin ten możne ulec wydłużeniu za zgoda lub na prośbę Zamawiającego w szczególnie uzasadnionych przypadkach, takich jak np.: konieczność nawiązania kontaktu z rodzina zmarłego, przyjazdu rodziny z odległych regionów/zza granicy na pogrzeb.
12. Wykonawca zobowiązuje się przekazać droga elektroniczna informacje o terminie (data i godzina) oraz miejscu pogrzebu nie później niż 24 godziny przed uroczystością pogrzebowa.
13. Zakres wykonania usługi pogrzebowej obejmuje załatwienie w imieniu Zamawiającego wszelkich formalności związanych ze zgonem i pogrzebem w urzędach, parafiach i na cmentarzach (w tym uzyskanie karty zgonu i aktu zgonu).
14. Przewozy zwłok odbywać się będą na terenie gminy Gliwice.
15. Pogrzeby maja odbywać się na cmentarzach komunalnych na terenie Gliwic. W szczególnych przypadkach, za zgoda Zamawiającego, pogrzeb możne odbyć się na innym cmentarzu, niż komunalny,
na terenie Gliwic, jeżeli rodzina posiada grób rodzinny, pod warunkiem pokrycia przez nią różnicy pomiędzy faktycznym kosztem pogrzebu, a kosztem wynikającym z oferty Wykonawcy.
16. Zamawiający nie pokrywa kosztów chłodni i przewozu zwłok w przypadkach, w których zwłoki zostały zabrane przez inny zakład pogrzebowy, a obowiązek sprawienia pogrzebu należny do Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach.
17. Zamawiający nie pokrywa żadnych kosztów związanych z pogrzebem w przypadkach, gdy po wydaniu zlecenia na przewiezienie zwłok/zlecenia pogrzebu zgłosi się rodzina, która sprawi pogrzeb we własnym zakresie i na własny koszt.
18. W szczególnych przypadkach, z uwagi na nietypowa budowę ciała zmarłego lub przeszkody techniczne Zamawiający dopuszcza zwiększenie opłat, jednak nie więcej niż 15% ceny oferty tylko w pozycjach, na które ma wpływ wielkość ciała osoby zmarłej.
19. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania obramowania grobu nie później niż 3 miesiące od daty pogrzebu.
20. Wykonawca zobowiązuje się do wymiany tabliczki nagrobkowej na własny koszt, na zadanie zamawiającego, w przypadku otrzymania informacji z Policji lub prokuratury o ustaleniu tożsamości osoby pochowanej jako „NN”.
21. Informujemy, ze tutejszy Ośrodek zobligowany Ustawą o pomocy społecznej do sprawienia pogrzebu osobom kwalifikującym się do takiej formy pomocy pokrywa koszt pochowania tych osób uwzględniając jedynie pozycje wymienione w załączniku nr 1 do Umowy.
22. Zamawiający określa następujące warunki związane z koniecznością zatrudnienia przez wykonawce lub podwykonawce osób realizujących zamówienie:
1) Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca w trakcie realizacji zamówienia zatrudniał na umowę o prace w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy osobę/osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z realizacją całego
zamówienia tj. w zakresie przyjmowania zleceń i biurowej obsługi klienta, osoby wykonujące czynności toalety pośmiertnej oraz transportu zwłok.
2) W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo
do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy w zakresie spełniania przez Wykonawce lub Podwykonawce /Dalszego Podwykonawce wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o prace. Zamawiający
uprawniony jest w szczególności do zadania przekazania przez Wykonawce:
a) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
b) oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy/Dalszego Podwykonawcy
o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o prace,
c) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o prace zatrudnionego pracownika w zakresie niezbędnym do potwierdzenia istnienia stosunku pracy tj. bez danych objętych ochrona prywatności,
d) innych wskazanych przez Zamawiającego dokumentów, zawierających informacje niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o prace,
w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika oraz zakres jego obowiązków.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia przez Wykonawce lub Podwykonawce/Dalszego Podwykonawce.
4) W trakcie realizacji przedmiotu umowy, na każde wezwanie Zamawiającego w terminie wyznaczonym w wezwaniu, a jeśli termin nie zostanie wyznaczony - w terminie 5 dni roboczych od przekazania wezwania, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowody, o których mowa w ust. 22 pkt.2).
5) Wykonawca lub Podwykonawca/Dalszy Podwykonawca zatrudni osoby wykonujące czynności wskazane powyżej na cały okres wykonywania tych czynności w trakcie realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania/wygaśnięcia stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca lub Podwykonawca/Dalszy Podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia od następnego dnia po ustaniu stosunku pracy innej osoby na to samo stanowisko pracy. Jednocześnie w dniu rozpoczęcia pracy przez nowo
zatrudniona osobę Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu aktualne oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o prace wszystkich osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, o których mowa w ust. 22 pkt 2).
6) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawce lub Podwykonawce/ Dalszego Podwykonawce wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o prace, Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawce kary umownej określonej w § 7 umowy. Niezłożenie przez Wykonawce w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie zadanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawce lub Podwykonawce/Dalszego Podwykonawce wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o prace traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawce lub
Podwykonawce/Dalszego Podwykonawce wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o prace.
7) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawce lub Podwykonawce/Dalszego Podwykonawce, Zamawiający możne zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne

4.5.5.) Wartość części: 81769,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – pogrzeby z kremacją
1. Pogrzeby będą sprawiane wyłącznie na terenie Miasta Gliwice.
2. Maksymalna ilość pogrzebów w zamówieniu podstawowym wynosi 50.
3. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający zapewnia, że minimalna liczba pogrzebów wyniesie 37.
4. Ilość pogrzebów w skali roku jest uzależniona od bezpośrednich potrzeb Zamawiającego, który zastrzega sobie prawo do zwiększenia liczby pogrzebów określonej w pkt. 2 do 10% (tj. do 55 pogrzebów). Oznacza to, że w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie prawa opcji, podana ilość pogrzebów może ulec zwiększeniu w ramach wynagrodzenia podanego w ofercie.
5. Skorzystanie z prawa opcji odbywać się będzie automatycznie w trakcie obowiązywania umowy i nie wymaga dodatkowego oświadczenia ze strony Zamawiającego. Zastosowanie będą miały ceny jednostkowe wskazane w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.
6. Zamawiający ma prawo nie skorzystać z prawa opcji, a Wykonawcy nie przysługują roszczenia w tym zakresie.
7. Zamawiający zastrzega, że zapłaci Wykonawcy za faktyczną liczbę przeprowadzonych pogrzebów, nie mniej niż 37.
8. Podstawą do realizacji usługi kremacji i sprawienia pogrzebu będzie pisemne zlecenie pogrzebu i zlecenie przewozu zwłok podpisane przez osoby upoważnione.
9. Wykonawca zobowiązuje się zabrać zwłoki po otrzymaniu drogą elektroniczną zlecenia na przewiezienie zwłok do własnej/wynajmowanej chłodni i przechować je do dnia pogrzebu. Zamawiający nie wystawi zlecenia przewiezienia zwłok w przypadku powzięcia informacji, że ciało już przebywa w chłodni Wykonawcy. W tym przypadku podstawą do realizacji usługi sprawienia pogrzebu będzie wyłącznie zlecenie pogrzebu.
10. Zamawiający pokrywa koszty przechowywania zwłok w chłodni od dnia wydania zlecenia na przewiezienie zwłok do dnia pogrzebu a w przypadku braku zlecenia na przewóz zwłok koszty przechowywania zwłok w chłodni będą pokrywane od dnia wpływu do tut. Ośrodka prośby o sprawienie pogrzebu.
11. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji usługi w terminie do 3 dni roboczych od dnia otrzymania zlecenia pogrzebu od Zamawiającego. Termin ten może ulec wydłużeniu za zgodą lub na prośbę Zamawiającego w szczególnie uzasadnionych przypadkach, takich jak np.: konieczność nawiązania kontaktu z rodziną zmarłego, przyjazdu rodziny z odległych regionów/zza granicy na pogrzeb, przedłużającego się terminu kremacji.
12. Wykonawca zobowiązuje się przekazać drogą elektroniczną informację o terminie (data i godzina) oraz miejscu pogrzebu nie później niż 24 godziny przed uroczystością pogrzebową.
13. Zakres wykonania usługi pogrzebowej obejmuje załatwienie w imieniu Zamawiającego wszelkich formalności związanych ze zgonem i pogrzebem w urzędach, parafiach i na cmentarzach (w tym uzyskanie karty zgonu i aktu zgonu)
14. Przewozy zwłok odbywać się będą na terenie gminy Gliwice, za wyjątkiem przewozu zwłok w związku z kremacją.
15. Pogrzeby mają odbywać się na cmentarzach komunalnych na terenie Gliwic. W szczególnych przypadkach, za zgodą Zamawiającego, pogrzeb może odbyć się na innym cmentarzu, niż komunalny, na terenie Gliwic, jeżeli rodzina posiada grób rodzinny, pod warunkiem pokrycia przez nią różnicy pomiędzy faktycznym kosztem pogrzebu, a kosztem wynikającym z oferty Wykonawcy.
16. Zamawiający nie pokrywa kosztów chłodni i przewozu zwłok w przypadkach, w których zwłoki zostały zabrane przez inny zakład pogrzebowy, a obowiązek sprawienia pogrzebu należy do Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach.
17. Zamawiający nie pokrywa żadnych kosztów związanych z pogrzebem w przypadkach, gdy po wydaniu zlecenia na przewiezienie zwłok/zlecenia pogrzebu zgłosi się rodzina, która sprawi pogrzeb we własnym zakresie i na własny koszt.
18. W szczególnych przypadkach, z uwagi na nietypową budowę ciała zmarłego lub przeszkody techniczne Zamawiający dopuszcza zwiększenie opłat, jednak nie więcej niż 15 % ceny oferty tylko w pozycjach, na które ma wpływ wielkość ciała osoby zmarłej.
19. Wykonawca zobowiązuje się do wymiany tabliczki nagrobkowej na własny koszt, na żądanie zamawiającego, w przypadku otrzymania informacji z Policji lub prokuratury o ustaleniu tożsamości osoby pochowanej jako „NN”.
20. Informujemy, że tutejszy Ośrodek zobligowany Ustawą o pomocy społecznej do sprawienia pogrzebu osobom kwalifikującym się do takiej formy pomocy pokrywa koszt pochowania tych osób uwzględniając jedynie pozycje wymienione w załączniku nr 1 do Umowy.
21. Zamawiający określa następujące warunki związane z koniecznością zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób realizujących zamówienie:
1) Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca w trakcie realizacji zamówienia zatrudniał na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy osobę/osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z realizacją całego zamówienia tj. w zakresie przyjmowania zleceń i biurowej obsługi klienta, osoby wykonujące czynności toalety pośmiertnej oraz transportu zwłok.
2) W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo
do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy w zakresie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę /Dalszego Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania przekazania przez Wykonawcę:
a) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
b) oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy/Dalszego Podwykonawcy
o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
c) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika w zakresie niezbędnym do potwierdzenia istnienia stosunku pracy
tj. bez danych objętych ochroną prywatności,
d) innych wskazanych przez Zamawiającego dokumentów, zawierających informacje niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika oraz zakres jego obowiązków.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę/Dalszego Podwykonawcę.
4) W trakcie realizacji przedmiotu umowy, na każde wezwanie Zamawiającego w terminie wyznaczonym w wezwaniu, a jeśli termin nie zostanie wyznaczony - w terminie 5 dni roboczych od przekazania wezwania, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowody, o których mowa w ust. 21 pkt.2).
5) Wykonawca lub Podwykonawca/Dalszy Podwykonawca zatrudni osoby wykonujące czynności wskazane powyżej na cały okres wykonywania tych czynności w trakcie realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania/wygaśnięcia stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca lub Podwykonawca/Dalszy Podwykonawca jest zobowiązany
do zatrudnienia od następnego dnia po ustaniu stosunku pracy innej osoby na to samo stanowisko pracy. Jednocześnie w dniu rozpoczęcia pracy przez nowo zatrudnioną osobę Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu aktualne oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, o których mowa w ust. 21 pkt 2).
6) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę/ Dalszego Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej określonej w § 7 umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę/Dalszego Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę/Dalszego Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
7) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę/Dalszego Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne

4.5.5.) Wartość części: 186045,20 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – pogrzeby dzieci martwo urodzonych bez względu na czas trwania ciąży
1. Pogrzeby będą sprawiane wyłącznie na terenie Miasta Gliwice, na Cmentarzu Centralnym przy ul. Kozielskiej 120 w miejscu specjalnie do tego wyznaczonym i przygotowanym przez Zarząd Cmentarza.
2. Podstawą do realizacji usługi kremacji i sprawienia pogrzebu będzie pisemne zlecenie Zamawiającego podpisane przez osoby upoważnione. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający zapewnia, że liczba pogrzebów wyniesie 2.
3. Wykonawca zobowiązuje się raz w kwartale zabrać ze szpitala zwłoki dzieci martwo urodzonych w terminie do 3 dni roboczych od dnia otrzymania zlecenia od Zamawiającego.
4. Wykonawca zobowiązuje się, dokonywać zbiorowej kremacji zwłok o których mowa w ust. 3 i nieodpłatnie przechować urnę z prochami do dnia pogrzebu.
5. Prochy z więcej niż jednej kremacji mają być gromadzone i przechowywane w jednej urnie do dnia pogrzebu.
6. Pochówek urny z popiołami będzie odbywał się dwa razy w roku – w dniu 25 marca (Dzień Świętości Życia) oraz 15 października (Dzień Dziecka Utraconego), lub w kolejny dzień roboczy (jeśli termin przypada w święto lub dzień wolny) każdego roku kalendarzowego.
7. Zakres wykonania usługi pogrzebowej obejmuje załatwienie w imieniu Zamawiającego wszelkich formalności związanych z pogrzebem.
8. Przewozy zwłok odbywać się będą na terenie gminy Gliwice, za wyjątkiem przewozu zwłok w związku z kremacją – ze Szpitala Wielospecjalistycznego w Gliwicach do krematorium
i na Cmentarz Centralny w Gliwicach
9. Prowadzenie Ceremonii pochówku będzie powierzone Mistrzowi Ceremonii.
10. Informujemy, że tutejszy Ośrodek zobligowany Ustawą o pomocy społecznej do sprawienia pogrzebu pokrywa koszt pochówku uwzględniając jedynie pozycje wymienione w załączniku nr 1 do Umowy.
11. Wykonawca zobowiązuje się przy organizacji pierwszego pogrzebu uiścić opłatę za dzierżawę miejsca do pochowania zwłok w wysokości 1600,00 zł. Kosztami obciąży Zamawiającego.
12. Zamawiający określa następujące warunki związane z koniecznością zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób realizujących zamówienie:
1) Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca w trakcie realizacji zamówienia zatrudniał na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy osobę/osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z realizacją całego zamówienia tj. w zakresie przyjmowania zleceń i biurowej obsługi klienta, osoby wykonujące czynności kremacyjne oraz transportowe.
2) W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo
do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy w zakresie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę /Dalszego Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania przekazania przez Wykonawcę:
a) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
b) oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy/Dalszego Podwykonawcy
o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
c) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika w zakresie niezbędnym do potwierdzenia istnienia stosunku pracy
tj. bez danych objętych ochroną prywatności,
d) innych wskazanych przez Zamawiającego dokumentów, zawierających informacje niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika oraz zakres jego obowiązków.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę/Dalszego Podwykonawcę.
4) W trakcie realizacji przedmiotu umowy, na każde wezwanie Zamawiającego w terminie wyznaczonym w wezwaniu, a jeśli termin nie zostanie wyznaczony - w terminie 5 dni roboczych od przekazania wezwania, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dowody,
o których mowa w ust. 12 pkt.2).
5) Wykonawca lub Podwykonawca/Dalszy Podwykonawca zatrudni osoby wykonujące czynności wskazane powyżej na cały okres wykonywania tych czynności w trakcie realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania/wygaśnięcia stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca lub Podwykonawca/Dalszy Podwykonawca jest zobowiązany
do zatrudnienia od następnego dnia po ustaniu stosunku pracy innej osoby na to samo stanowisko pracy. Jednocześnie w dniu rozpoczęcia pracy przez nowo zatrudnioną osobę Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu aktualne oświadczenie
o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, o których mowa w ust. 12 pkt 2).
6) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę/ Dalszego Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, Zamawiający przewiduje sankcje
w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej określonej w § 7 umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę/Dalszego Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy
o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę/Dalszego Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
7) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę/Dalszego Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się
o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne

4.5.5.) Wartość części: 6791,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96076,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96076,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96076,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA POGRZEBOWA JASEK BEATA JASEK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631-102-41-12

7.3.3) Ulica: Zygmunta Starego 49

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96076,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217225,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 217225,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217225,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA POGRZEBOWA JASEK BEATA JASEK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631-102-41-12

7.3.3) Ulica: Zygmunta Starego 49

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217225,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5812,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5812,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5812,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA POGRZEBOWA JASEK BEATA JASEK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631-102-41-12

7.3.3) Ulica: Zygmunta Starego 49

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5812,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dot. cz I oraz cz II - Kwota oferty przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, jednak zgodnie z art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp „ 3) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty (…).”

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.