eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa narzędzi w ramach projektu pn. Akademickie Centrum Designu na rzecz rozwoju dziedzictwa kulturowego i edukacji artystycznej.



Ogłoszenie z dnia 2023-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa narzędzi w ramach projektu pn. Akademickie Centrum Designu na rzecz rozwoju dziedzictwa kulturowego i edukacji artystycznej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 121

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-726

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@asp.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.asp.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/asp.lodz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa narzędzi w ramach projektu pn. Akademickie Centrum Designu na rzecz rozwoju dziedzictwa kulturowego i edukacji artystycznej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe99020f-5f61-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00001383

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00270713/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Dostawa narzędzi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Akademickie Centrum Designu na rzecz rozwoju dziedzictwa kulturowego i edukacji artystycznej” Umowa o dofinansowanie nr POIS.08.01.00-00-1033/16-00 z dnia 07.04.2017 r. w ramach Działania 8.1 Oś priorytetowa VIII Ochrona Dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00429304/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KBZ.261.55.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 32482,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi: Dostawa narzędzi do Akademickiego Centrum Designu w Łodzi 90-345, ul. Księży Młyn 13/15. Dostawa realizowana jest w ramach projektu pn. „Akademickie Centrum Designu na rzecz rozwoju dziedzictwa kulturowego i edukacji artystycznej” Umowa o dofinansowanie nr POIS.08.01.00-00-1033/16-00 z dnia 07.04.2017r. w ramach Działania 8.1 Oś priorytetowa VIII Ochrona Dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametrów technicznych sprzętu, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają załączniki: Załącznik nr 6 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

3. Podane w załączniku nr 6 parametry techniczne są wymaganiami minimalnymi co oznacza, że Wykonawca może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub modele o lepszych parametrach (przy zachowaniu technologii).

4.Postępowanie podzielone jest na 4 części.
Część 1 – Narzędzia modelarskie,
Część 2 – Narzędzia elektryczne,
Część 3 – Aerograf z osprzętem,
Część 4 – Wózek, szafka z narzędziami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44511000-5 - Narzędzia ręczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne

4.5.5.) Wartość części: 6943,26 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi: Dostawa narzędzi do Akademickiego Centrum Designu w Łodzi 90-345, ul. Księży Młyn 13/15. Dostawa realizowana jest w ramach projektu pn. „Akademickie Centrum Designu na rzecz rozwoju dziedzictwa kulturowego i edukacji artystycznej” Umowa o dofinansowanie nr POIS.08.01.00-00-1033/16-00 z dnia 07.04.2017r. w ramach Działania 8.1 Oś priorytetowa VIII Ochrona Dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametrów technicznych sprzętu, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają załączniki: Załącznik nr 6 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

3. Podane w załączniku nr 6 parametry techniczne są wymaganiami minimalnymi co oznacza, że Wykonawca może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub modele o lepszych parametrach (przy zachowaniu technologii).

4. Postępowanie podzielone jest na 4 części.
Część 1 – Narzędzia modelarskie,
Część 2 – Narzędzia elektryczne,
Część 3 – Aerograf z osprzętem,
Część 4 – Wózek, szafka z narzędziami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44511000-5 - Narzędzia ręczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne

4.5.5.) Wartość części: 13252,85 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi: Dostawa narzędzi do Akademickiego Centrum Designu w Łodzi 90-345, ul. Księży Młyn 13/15. Dostawa realizowana jest w ramach projektu pn. „Akademickie Centrum Designu na rzecz rozwoju dziedzictwa kulturowego i edukacji artystycznej” Umowa o dofinansowanie nr POIS.08.01.00-00-1033/16-00 z dnia 07.04.2017r. w ramach Działania 8.1 Oś priorytetowa VIII Ochrona Dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametrów technicznych sprzętu, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają załączniki: Załącznik nr 6 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

3. Podane w załączniku nr 6 parametry techniczne są wymaganiami minimalnymi co oznacza, że Wykonawca może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub modele o lepszych parametrach (przy zachowaniu technologii).

4. Postępowanie podzielone jest na 4 części.
Część 1 – Narzędzia modelarskie,
Część 2 – Narzędzia elektryczne,
Część 3 – Aerograf z osprzętem,
Część 4 – Wózek, szafka z narzędziami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44511000-5 - Narzędzia ręczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne

37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne

4.5.5.) Wartość części: 4421,26 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi: Dostawa narzędzi do Akademickiego Centrum Designu w Łodzi 90-345, ul. Księży Młyn 13/15. Dostawa realizowana jest w ramach projektu pn. „Akademickie Centrum Designu na rzecz rozwoju dziedzictwa kulturowego i edukacji artystycznej” Umowa o dofinansowanie nr POIS.08.01.00-00-1033/16-00 z dnia 07.04.2017r. w ramach Działania 8.1 Oś priorytetowa VIII Ochrona Dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametrów technicznych sprzętu, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają załączniki: Załącznik nr 6 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

3. Podane w załączniku nr 6 parametry techniczne są wymaganiami minimalnymi co oznacza, że Wykonawca może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub modele o lepszych parametrach (przy zachowaniu technologii).

4. Postępowanie podzielone jest na 4 części.
Część 1 – Narzędzia modelarskie,
Część 2 – Narzędzia elektryczne,
Część 3 – Aerograf z osprzętem,
Część 4 – Wózek, szafka z narzędziami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44511000-5 - Narzędzia ręczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

4.5.5.) Wartość części: 7865,48 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11439 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11527,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11439 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: eSzydłowski, Łukasz Szydłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971679895

7.3.4) Miejscowość: Zielęcice

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11439 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.