Ogłoszenie z dnia 2024-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00502751/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostawa warzyw i owoców świeżych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej "Magnolia" w Głogowie w 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej "Magnolia" w Głogowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001090778
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Neptuna 22/24
1.5.2.) Miejscowość: Głogów
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 768338809
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dps.glogow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://magnoliaglogow.naszdps.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0b759b88-8872-11ee-9fb5-3edbb70f45bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż i dostawa warzyw i owoców świeżych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej "Magnolia" w Głogowie w 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b759b88-8872-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00001361
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019969/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Sprzedaż i dostawa warzyw i owoców świeżych dla Domu Pomocy Społecznej "Magnolia" w Głogowie w 2024r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502751
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN-II/11/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 113839 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców świeżych szczegółowo określonych w załączniku nr 1A do SWZ oraz zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy – załącznik nr 2 do SWZ.
2. Zamawiający określił w Załączniku nr 1A oraz w Załączniku nr 2 do SWZ wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.
3. Podane w załączniku nr 1A ilości zamawianych produktów są ilościami szacowanymi na podstawie dotychczasowego zużycia. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu niepobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości produktów.
4. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Zamawiający będzie każdorazowo określał ilość zamawianych produktów w formie odrębnego zlecenia przekazanego w formie elektronicznej, na podstawie ceny przyjętej w ofercie.
5. Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż zamawianych produktów, o którym mowa w załączniku nr 1A do SWZ Zamawiającemu, załadunek, transport na miejsce przeznaczenia, rozładunek.
6. Realizacja zamówienia odbywać się będzie transportem własnym Wykonawcy na miejsce wskazane przez Zamawiającego.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia ilości przywiezionych produktów, jak również do dokonania badania jakości przywiezionych produktów, w zakresie ich zgodności z wymaganiami Zamawiającego.
8. Wykonawca realizować będzie dostawy w czasie nie dłuższym niż 72 godziny od złożenia przez zamawiającego zlecenia w formie elektronicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113839 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113839,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113839 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MB Krężel s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6932178550
7.3.3) Ulica: Neptuna 21a
7.3.4) Miejscowość: Głogów
7.3.5) Kod pocztowy: 67-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MB KRĘŻEL S.C. MATEUSZ KRĘŻEL, BARTŁOMIEJ KRĘŻEL
jakie przetargi wygrała firma
MB KRĘŻEL S.C. MATEUSZ KRĘŻEL, BARTŁOMIEJ KRĘŻEL
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113839 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Organizacja kolonii letnich dla dzieci z terenu Gminy Głogów w 2025 r.
- Dostawa owoców, warzyw i kiszonek dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o o.o.
- Remont drogi powiatowej nr 1002D w Chociemyśli
- Dostawa mięsa oraz wędlin dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Głogowie w okresie 01.06.2025r. - 31.05.2026r., w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz paczek
- Na dostawę materiałów opatrunkowych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. - powtórka.
więcej: przetargi w Głogowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.