eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylnica › Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na działkach nr 57/22, 57/33, 50/2 ul. Poziomkowa w Kwakowie



Ogłoszenie z dnia 2023-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na działkach nr 57/22, 57/33, 50/2 ul. Poziomkowa w Kwakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobylnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979832

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 20

1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 59 858 62 00

1.5.8.) Numer faksu: 59 810 21 43

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kobylnica@kobylnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kobylnica.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuwkobylnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na działkach nr 57/22, 57/33, 50/2 ul. Poziomkowa w Kwakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08c779ae-5a99-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00001328

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00236206/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na dz. nr 57/22, 57/33, 50/2, ul. Poziomkowa w Kwakowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00420368/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i inne czynności związane
z rozbudową sieci kanalizacji sanitarnej na działkach nr 57/22, 57/33, 50/2
ul. Poziomkowa w Kwakowie oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej i dokumentacji odbiorowej w ramach zadania:„ Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kobylnica, Kwakowo, Kruszyna, Lubuń, Zajączkowo, Sycewice i Sierakowo celem uzbrojenia działek komunalnych przeznaczonych pod zabudowę mieszkaniową”, w tym:
1) budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej 200PVC o łącznej długości
ok. 428,5 m,
Uwaga:
Sieci wykonać wykopem otwartym, alternatywnie dopuszcza się metodę przewiertu sterowanego, w miejscu zbliżenia do istniejącego uzbrojenia roboty ziemne należy wykonać ręcznie.
2) montaż studni betonowych dn1200 – 6 szt. i tworzywowych dn400 - 11 szt.
z włazami,
3) włączenie sieci do istniejącej w pasie drogowym dz. nr 50/2 sieci kanalizacji sanitarnej poprzez nadbudowanie na kanale studni betonowej,
4) szczegółowe ustalenie miejsc kolizji istniejącego uzbrojenia z projektowanymi urządzeniami i wykonanie w miejscach kolizji przekopów kontrolowanych,
5) odtworzenie istniejącej nawierzchni, poprzez wykonanie wszystkich warstw konstrukcyjnych drogi z takich samych materiałów,
6) odtworzenie terenów zielonych, poprzez ich humusowanie i obsianie warstwy trawą,
7) zabezpieczenie drzew, ogrodzeń oraz innych istniejących obiektów przed zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie robót,
8) usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem technicznym,
9) wykonanie organizacji ruchu na czas trwania robót budowlanych,
oraz
10) wykonanie i przyjęcie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
11) wykonanie dokumentacji odbiorowej.
2. Zamawiający wskazuje, że przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz przygotowanie dokumentacji określonych w projekcie umowy, służącej zgłoszeniu wykonania robót właściwym organom.
3. Przedmiot zamówienia jest realizowany ze środków budżetu Gminy Kobylnica.
4. Zamawiający zabezpieczył środki finansowe na realizację przedmiotu zamówienia
w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Kobylnica na lata 2022-2033.
5. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w ust. 1 i 2, w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ oraz zgodnie z art. 103 Pzp za pomocą dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 1 do SWZ.
6. Wykonawca zabezpieczy w ramach wynagrodzenia umownego kompleksową obsługę geodezyjną oraz sporządzi w 3 egzemplarzach inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500 lub 1:1000 (w przypadku braku w zasobach państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego map w skali 1:500) wraz z przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. W przypadku sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej na mapie w skali 1:1000, Wykonawca sporządzi dodatkową inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na mapie w skali 1:500, na potrzeby Zamawiającego.
7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy niezależnie od rękojmi, udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres minimum 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 342255,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 387347,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 342255,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO-MAG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892031974

7.3.3) Ulica: Kartuska 46 Garcz

7.3.4) Miejscowość: Chmielno

7.3.5) Kod pocztowy: 83-333

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 342255,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.