eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślice › Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego do budynku Szkoły Podstawowej w Myślicach na terenie Gminy Stary Dzierzgoń.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego do budynku Szkoły Podstawowej w Myślicach na terenie Gminy Stary Dzierzgoń.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA W MYŚLICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001216736

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 16

1.5.2.) Miejscowość: Myślice

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-450

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 552761379

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola.myslice@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spmyslice.szkolna.net/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-521565b9-89f9-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego do budynku Szkoły Podstawowej w Myślicach na terenie Gminy Stary Dzierzgoń.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-521565b9-89f9-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00001316

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00510340

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPM-2/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są: „Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego do budynku Szkoły Podstawowej w Myślicach na terenie Gminy Stary Dzierzgoń”” w szacowanej ilości 30.000,00 litrów.
2. Olej opałowy musi spełniać wymagania określone w Polskiej Normie PN-C-96024 i charakteryzować się następującymi parametrami:
Gęstość w temp. 15°C max. 860 kg/m3
Temperatura zapłonu nie niższa niż 56°C
Lepkość kinematyczna w temp. 20°C max 6,00 mm2/s
Skład frakcyjny do 250°C max. 65 % (V/V)
Skład frakcyjny do 350°C min. 85 % (V/V)
Zawartość siarki max. 0,10 % (m/m)
Zawartość wody max. 200 mg/kg
Temperatura płynięcia max. -20°C
Wartość opałowa min. 42,6 MJ/kg
Zawartość zanieczyszczeń stałych max. 24 mg/kg
Barwa czerwona
3. Dostawy realizowane będą sukcesywnie przez okres 12 miesięcy zgodnie ze składanymi przez Zamawiającego zamówieniami cząstkowymi.
4. Ze względu na możliwości techniczne związane z magazynowaniem oleju, dostawy będą cykliczne, na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego - telefonicznie, faksem lub za pomocą maila. Dostawa powinna nastąpić w terminie 2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
5. Przewidywana, jednorazowa ilość dostarczonego oleju będzie wynosić od 5.000 litrów do 10.000 litrów. Dostawy będą realizowane w dni robocze w godzinach pracy Szkoły: 7.00- 14.00. Faktury wystawiane będą bezpośrednio po każdej dostawie.
Olej dostarczony będzie na koszt i transportem Wykonawcy.
6. Przy każdej dostawie wymagane jest dołączenie świadectwa jakości dostarczonej partii oleju, wystawionego przez producenta. Brak świadectwa jakości może stanowić podstawę do odmowy odbioru oleju.
7. W cenie należy ująć wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia między innymi: koszty transportu, załadunku, rozładunku i ubezpieczenia, akcyzy, wszelkich podatków. Przedmiot zamówienia będzie przewożony transportem Wykonawcy. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów związanych z dostawą.
8. Podana ilość oleju opałowego stanowi przybliżoną ilość przewidzianą do realizacji w czasie trwania umowy. W sytuacjach nieprzewidzianych okoliczności mogących nastąpić w okresie realizacji umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia wielkości dostaw w stosunku do planowanego zapotrzebowania, w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb. Wartość zamówienia może zostać zmniejszona maksymalnie o 30%. Zmiany ilości mogą być uzależnione w szczególności od warunków atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym.
Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w okresie realizacji umowy pełnej ilości zapotrzebowania.
9. Wykonawca zapewni transport oleju opałowego środkami transportu do tego przystosowanymi tj. autocysterną wyposażoną w legalizowany przepływomierz. Transport oleju odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Transport paliwa winien spełniać wymogi odpowiednich przepisów bezpieczeństwa pożarowego, ruchu drogowego oraz ochrony środowiska.
10. W przypadku wątpliwości, co do jakości dostarczonego oleju opałowego – Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania próbki oleju opałowego i skierowanie jej do badania wybranego przez siebie laboratorium. W przypadku wyniku badań wykazującego odstępstwo od wymogów Wykonawca będzie obciążony kosztem badania, wymianą oleju na wolny od wad, obciążony karami. W przypadku wystąpienia szkody w instalacji grzewczej Zamawiającego wynikłej i udowodnionej z winy złej jakości oleju, Wykonawca pokryje koszty napraw.
11. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać warunkom określonym w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2008).
12. Szczegółowy zakres warunków realizacji zamówienia zawiera projektowane postanowienia umowy (wzór umowy) stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151659,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152028,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151659,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Olkop BIS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5030078156

7.3.3) Ulica: Szosa Rypińska 26

7.3.4) Miejscowość: Golub-Dobrzyński

7.3.5) Kod pocztowy: 87-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151659,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.