Ogłoszenie z dnia 2025-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00606420/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup inwestycyjny instrumentów muzycznych - zakup oboju
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240260206
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojciecha Kilara 1
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-202
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 48 32 73 25 300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@nospr.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nospr.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nospr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup inwestycyjny instrumentów muzycznych - zakup oboju2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-371bae57-04cc-44af-a55f-3c950d6f7a08
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00001313
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00241948/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup oboju
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00606420
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NOSPR/7/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 58658,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Fabrycznie nowy obój, 1 sztuka, pochodzący z bieżącej produkcji, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024 roku, nie będący przedmiotem ekspozycji. Model profesjonalny, klasy mistrzowskiej do gry solistycznej i orkiestrowej.
1. Specyfikacja:
1) Model półautomatyczny, wykonany z drewna grenadilla,
2) Posrebrzana mechanika.
3) Drewno rygorystycznie selekcjonowane, suszone, sezonowane
4) Dodatkowa kompozytowa główka.
5) Przyciski klapy z półdziurką zapewniające lepsze dostrojenie dźwięków wysokiego D i Des oraz lepszą kontrolę w najwyższym rejestrze dla dźwięków D i E.
6) Długa klapa rezonansowa F z regulowaną wysokością.
7) Ergonomicznie przyciski klap dźwięków B, H i Es.
8) Przyciski klap dźwięków G i Gis
9) W zestawie 2 głowy (1x Grenadilla Standard i 1x Grenadilla eXtra short z posrebrzaną mechaniką).
10) Oferowany instrument w komplecie z futerałem i pokrowcem.
2. Powyżej wskazane określenia należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów artystycznych, brzmieniowych, technicznych i funkcjonalnych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert z produktami równoważnymi, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać produkty równoważne, to wymagania określone w SWZ, a także nie gorsze od parametrów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.
3. Wymagany okres gwarancji instrumentu – co najmniej 24 miesiące. Uwaga gwarancja stanowi dodatkowe kryterium oceny ofert.
4. Wskazany przez Wykonawcę instrument do oceny powinien mieć parametry zgodne z podanymi w opisie przedmiotu zamówienia, który powinien znajdować się w okresie gwarancyjnym.
Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt, umożliwić przedstawicielom Zamawiającego, przetestować 1 egzemplarz instrumentu.
5. Zamawiający po przetestowaniu po jednym egzemplarzu z dostarczonych instrumentów i wyborze wykonawcy wg kryterium ,,Jakość’, na etapie realizacji umowy, przed dostawą instrumentu, zastrzega sobie prawo wyboru docelowego instrumentu spośród minimum 3 egzemplarzy udostępnionych przedstawicielom Zamawiającego do próbnej gry, w uzgodnionym w uzgodnionym miejscu i terminie. Wszelkie koszty wynikające z procedury wyboru instrumentu, jaki i u Wykonawcy/producenta - obciążają Wykonawcę.
6. Zamawiający wymaga nieodpłatnego transportu do siedziby NOSPR.
7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przeprowadził przegląd instrumentu, na własny koszt, po roku jego eksploatacji, zgodnie z zaleceniami serwisowymi producenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37314000-2 - Instrumenty dęte
37321000-4 - Akcesoria do instrumentów muzycznych
37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72150,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72150,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salon Serwis Instrumentów Dętych Piotr Śmietana
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6331005336
7.3.3) Ulica: Zacisze
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-025
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Salon i Serwis Instrumentów Dętych Piotr Śmietana
jakie przetargi wygrała firma
Salon i Serwis Instrumentów Dętych Piotr Śmietana
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72150,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa oprogramowania komputerowego - licencja na pakiety biurowe
- Usługa grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Zespołu Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach
- Obsługa serwisowa aparatury chirurgicznej
- Aktualizacja zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych (BDOT10k)dla obszaru wybranych powiatów województwa śląskiego (...) oraz opracowanie dwóch cyfrowych arkuszy mapy topograficznej (...)
- Modernizacja auli w budynku Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach przy ul. Bankowej 11
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń organizowanych w ramach projektu pn. Deinstytucjonalizacja i wsparcie wojewódzkiej pieczy zastępczej
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa instrumentu muzycznego-fletu
- Dostawa instrumentów muzycznych z akcesoriami, dostawa sprzętu audio - video i sprzętu techniki estradowej, dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem
- Zakup instrumentów szałamai dla Dziewczęcej Orkiestry Szałamaistek
- Dostawa instrumentów muzycznych w ramach projektu pn. "Nowa jakość edukacji przedszkolnej w Gminie Stężyca"
- Dostawa 3 sztuk mistrzowskich altówek na potrzeby orkiestry Sinfonii Varsovii
więcej: Instrumenty muzyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.