eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › Przygotowywanie i dostarczanie zestawów obiadowych dla klientów MOPS w styczniu 2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-01-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowywanie i dostarczanie zestawów obiadowych dla klientów MOPS w styczniu 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bełchatowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004700711

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Staszica 18

1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446355100

1.5.8.) Numer faksu: 446352884

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@mopsbelchatow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mops-belchatow.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowywanie i dostarczanie zestawów obiadowych dla klientów MOPS w styczniu 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcaad91f-81cf-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00001149

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014301/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE ZESTAWÓW OBIADOWYCH DLA KLIENTÓW MOPS W STYCZNIU 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00510957

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 305 pkt 1 ustawy PZP Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi jedna z okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 1-5 i 7-14. W myśl art. 214 ust. 1 pkt 5, zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
Zamawiający udziela zamówienia w trybie z wolnej ręki jedynie na czas niezbędny do przeprowadzenia kolejnego postępowania w trybie podstawowym i wyboru oferty w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DO.3700.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 17111,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest usługa przygotowywania, wydawania i dostarczania (pojazdem przystosowanym do przewozu żywności) zestawów obiadowych (w termosach lub opakowaniach jednorazowych) do Środowiskowego Domu Samopomocy, Schroniska dla osób bezdomnych lub innej placówki na terenie Miasta Bełchatowa wskazanej przez Zamawiającego.
2. Wykonawca dysponować będzie na terenie Miasta Bełchatowa punktem, w którym umożliwi klientom MOPS konsumpcję posiłków lub wydanie zestawów obiadowych (w opakowaniach jednorazowych).
3. W ramach usługi Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia zestawów obiadowych do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego (do pomieszczeń magazynowych lub punktów wydawania posiłków). W uzasadnionych sytuacjach Zamawiający może wnioskować o zmianę sposobu dostarczania posiłków - na naczynia jednorazowe - bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego.
4. O sposobie dostarczenia posiłków Zamawiający będzie informował Wykonawcę telefonicznie.
5. Wykonawca będzie dostarczał zestawy obiadowe na godzinę 11.30 do Środowiskowego Domu Samopomocy, a do Schroniska dla Osób Bezdomnych na godzinę 12.00.
6. Zamówienie zostanie wykonane w następujący sposób:
1) Środowiskowy Dom Samopomocy – od poniedziałku do piątku, w dniach pracy placówki (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) - około 50 zestawów obiadowych dziennie,
2) Schronisko i punkty wydawania posiłków: od poniedziałku do piątku średnio 38 zestawów obiadowych dziennie (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) w tym około 25 zestawów dostarczonych w opakowaniach jednorazowych
7. Łączna przewidywana ilość zamówionych zestawów obiadowych – 1.848.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) dokonania w poszczególnych dniach zmiany ilości zamawianych zestawów obiadowych,
2) do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia, jednakże nie więcej niż 30 % wskazanej w ust. 7 ilości, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę.
9. Wykonawca w okresie wykonywania umowy będzie przygotowywał posiłki zgodnie z tabelą stanowiącą załącznik Nr 1 do zaproszenia.
10. Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia jadłospisu oraz dostarczenia go Zamawiającemu do zatwierdzenia najpóźniej w dniu podpisania umowy.
11. W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy w godzinie wskazanej w ust. 5 posiłków w zamówionej ilości, ich gramatura nie będzie zgodna z umową lub gdy z powodu złej jakości nie będą nadawały się do spożycia Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia brakujących porcji lub dostarczenia posiłków odpowiedniej jakości w czasie nie dłuższym niż 15 minut od wezwania telefonicznego przez Zamawiającego do usunięcia ww. nieprawidłowości. Wezwanie do usunięcia nieprawidłowości Zamawiający przekaże osobie, którą Wykonawca wskaże w umowie jako osobę upoważnioną do kontaktu z Zamawiającym, a w przypadku braku możliwości skontaktowania się z tą osobą - bezpośrednio osobie, która dostarcza posiłki do Placówek.
12. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania norm obowiązujących w zakresie przygotowywania i dostarczania zestawów obiadowych do placówek wskazanych przez Zamawiającego.
13. Przedmiot zamówienia jak również sposób jego dostarczania do placówek powinien spełniać wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego, w szczególności: ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego.
14. Na podstawie art. 72 ust. 3 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia strony ustalają, że Wykonawca zobowiązany będzie do pobierania i przechowywania w swojej siedzibie (lub w miejscu przygotowywania posiłków) próbek wszystkich przygotowywanych potraw wchodzących w skład posiłków dostarczanych do Zamawiającego. Próbki potraw powinny być zawsze udostępniane upoważnionym organom Państwowej Inspekcji Sanitarnej na ich żądanie.
15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu do procesu sporządzania i dostarczania posiłków, sprawdzenia ich gramatury, temperatury oraz oceny organoleptycznej. Temperatura posiłków nie może być niższa niż: zupy 75 stopni C, drugie danie 63 stopnie C, sałatki i surówki 4 stopnie C.
16. W przypadku zastrzeżeń, co do jakości posiłków Zamawiający może poddać je badaniu laboratoryjnemu na koszt Wykonawcy.
17. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru i zagospodarowania odpadów pokonsumpcyjnych, tj. dostarczenia worków foliowych na odpady, odbierania, transportu i unieszkodliwiania odpadów (podlegających biodegradacji) ze Schroniska, ŚDS lub innej placówki wskazanej przez MOPS, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Powyższe dotyczy tylko odpadów pozostałych po konsumpcji posiłków dostarczonych przez Wykonawcę.
18. Zamawiający (na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych) wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dotyczy osób wykonujących następujące czynności:
1) przyrządzanie potraw, dań, przekąsek, zapewnienie sprawnej organizacji funkcjonowania kuchni oraz odpowiedniej jakości podawanych potraw. Osoby wykonujące te czynności (kucharz) powinny mieć wykształcenie gastronomiczne (technik, zawodowe, policealne) –
1 osoba,
2) wykonywanie czynności pomocniczych – pomoc w przygotowywaniu posiłków oraz zmywanie naczyń, sprzątanie i inne czynności – pomoc kuchenna (pomocnik kucharza) – 1 osoba.
19. Osoby, o których mowa w ust. 18 winny być zatrudnione co najmniej na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zatrudnienia w to miejsce innej osoby.
20. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 18 czynności. Zamawiający jest uprawniony w szczególności: do żądania złożenia oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia wymogów, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów oraz do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
21. W celu potwierdzenia zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 18 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu w dniu zawarcia umowy, oświadczenia, że przy realizacji zamówienia ww. osoby są zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę na okres realizacji umowy ze wskazaniem wymiaru czasu pracy i czynności, jakie będą wykonywać. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian zatrudnionych osób Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zmianie i dostarczy odpowiednie oświadczenie najpóźniej w dniu rozpoczęcia pracy przez nowego pracownika. Minimalna ilość osób i forma ich zatrudnienia nie może ulec zmianie.
22. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eco-Catering Sp. z o. o. Sp. Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5761575515

7.3.3) Ulica: Pryzmaty 15

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-226

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17184,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-01-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.