eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Przygotowanie wraz z dostawą posiłków dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w ramach projektu "Akademia Seniora" RPO WSL 9.2.2.



Ogłoszenie z dnia 2023-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie wraz z dostawą posiłków dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w ramach projektu "Akademia Seniora" RPO WSL 9.2.2.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003461374

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Opolska 9

1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-335

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ops.jastrzebie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.jastrzebie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.ops.jastrzebie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie wraz z dostawą posiłków dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w ramach projektu "Akademia Seniora" RPO WSL 9.2.2.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1bd4f002-7565-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00001137

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008304/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Przygotowanie wraz z dostawą posiłków dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w ramach projektu "Akademia Seniora" RPO WSL 9.2.2.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Akademia Seniora

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00482600

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP. ZP.260.6.2022.AS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowywaniu i dostarczaniu własnym transportem Wykonawcy posiłków dla maksymalnie 15 uczestników w Dziennym Domu Pomocy przy ulicy Wrzosowej 4-8-12 w Jastrzębiu- Zdroju w ramach projektu „Akademia Seniora” RPO WSL 9.2.2.
2. W ramach tego zadania Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania od poniedziałku do piątku w dni robocze 2 posiłków dziennie (śniadanie, dwudaniowy obiad) dla uczestników DDP, którzy między innymi mają diety podstawową, wrzodowo-żołądkową, płynną i cukrzycową. Liczba posiłków oraz zakres codziennych dostaw muszą być zgodne ze złożonym przez Zamawiającego min. 24 godziny wcześniej zamówieniem.
3.Szacunkowo w ciągu trwania umowy wydanych zostanie łącznie ok. 1 800 śniadań i 1 800 dwudaniowych obiadów.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w Opisie Przedmiotu Zamówienia, oraz w projekcie umowy stanowiących załączniki do niniejszej SWZ.

5. Pozostałe obowiązki Wykonawcy:
1) Realizowanie usługi w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z ustalonym harmonogramem realizacji usługi;
2) Ewidencjonowanie wykonanych i wydanych posiłków podczas realizacji usługi;
3) Utrzymywanie stałego kontaktu z Zamawiającym, w tym bieżące informowanie o wszystkich
zaistniałych problemach;
4) Przestrzeganie obowiązków wynikających z realizacji umowy, przepisów prawnych, procedur,
standardów oraz innych obowiązujących dokumentów;
5) Odpowiadanie na ewentualne pytania w przypadku kontroli realizacji zadania przez instytucje
zewnętrzne bądź Zamawiającego;

6. Do obowiązków Zamawiającego należeć będzie:
1) Udostępnienie Wykonawcy wszelkich informacji i dokumentów będących w jego posiadaniu,
niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy;
2) Ustalenie z Wykonawcą szczegółowego harmonogramu realizacji usługi, konkretnych terminów oraz liczby uczestników, dla których Wykonawca przeprowadzi usługę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADAMAR S.C Barbara Spek Ewa Cisak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6332232005

7.3.4) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.