Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00444683/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie zadań i recenzji zadań do egzaminu zawodowego w zawodzie
Opiekun medyczny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralna Komisja Egzaminacyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014925224
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lewartowskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-190
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cke-efs.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cke.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie zadań i recenzji zadań do egzaminu zawodowego w zawodzieOpiekun medyczny
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afc30e45-6661-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00000762
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00096437/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Przygotowanie i zrecenzowanie (recenzja nauczycielska) zadań w zawodzie "Opiekun medyczny"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt Rozwój banków zadań do egzaminu zawodowego etap II, który jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER) na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00444683/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZEFS/2/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 185760,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ułożenie 3 testów (każdy składający się z 40 zadań) do części pisemnej i 3 zadań do części praktycznej egzaminu zawodowego w zawodzie Opiekun medyczny, kwalifikacja MED.14. Świadczenie usług medyczno-pielęgnacyjnych i opiekuńczych osobie chorej i niesamodzielnej4.5.3.) Główny kod CPV: 80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80212000-3 - Usługi edukacji zawodowej na poziomie szkoły średniej
4.5.5.) Wartość części: 15480 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ułożenie 3 testów (każdy składający się z 40 zadań) do części pisemnej i 3 zadań do części praktycznej egzaminu zawodowego w zawodzie Opiekun medyczny, kwalifikacja MED.14. Świadczenie usług medyczno-pielęgnacyjnych i opiekuńczych osobie chorej i niesamodzielnej4.5.3.) Główny kod CPV: 80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80212000-3 - Usługi edukacji zawodowej na poziomie szkoły średniej
4.5.5.) Wartość części: 15480 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ułożenie 3 testów (każdy składający się z 40 zadań) do części pisemnej i 3 zadań do części praktycznej egzaminu zawodowego w zawodzie Opiekun medyczny, kwalifikacja MED.14. Świadczenie usług medyczno-pielęgnacyjnych i opiekuńczych osobie chorej i niesamodzielnej4.5.3.) Główny kod CPV: 80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80212000-3 - Usługi edukacji zawodowej na poziomie szkoły średniej
4.5.5.) Wartość części: 15480 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zrecenzowanie 9 testów (każdy składający się z 40 zadań) do części pisemnej i 9 zadań do części praktycznej egzaminu zawodowego w zawodzie Opiekun medyczny, kwalifikacja MED.14. Świadczenie usług medyczno-pielęgnacyjnych i opiekuńczych osobie chorej i niesamodzielnej4.5.3.) Główny kod CPV: 80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80212000-3 - Usługi edukacji zawodowej na poziomie szkoły średniej
4.5.5.) Wartość części: 15480 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ułożenie 3 testów (każdy składający się z 40 zadań) do części pisemnej i 3 zadań do części praktycznej egzaminu zawodowego w zawodzie Opiekun medyczny, kwalifikacja MED.14. Świadczenie usług medyczno-pielęgnacyjnych i opiekuńczych osobie chorej i niesamodzielnej4.5.3.) Główny kod CPV: 80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80212000-3 - Usługi edukacji zawodowej na poziomie szkoły średniej
4.5.5.) Wartość części: 15480 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ułożenie 3 testów (każdy składający się z 40 zadań) do części pisemnej i 3 zadań do części praktycznej egzaminu zawodowego w zawodzie Opiekun medyczny, kwalifikacja MED.14. Świadczenie usług medyczno-pielęgnacyjnych i opiekuńczych osobie chorej i niesamodzielnej4.5.3.) Główny kod CPV: 80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80212000-3 - Usługi edukacji zawodowej na poziomie szkoły średniej
4.5.5.) Wartość części: 15480 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ułożenie 3 testów (każdy składający się z 40 zadań) do części pisemnej i 3 zadań do części praktycznej egzaminu zawodowego w zawodzie Opiekun medyczny, kwalifikacja MED.14. Świadczenie usług medyczno-pielęgnacyjnych i opiekuńczych osobie chorej i niesamodzielnej4.5.3.) Główny kod CPV: 80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80212000-3 - Usługi edukacji zawodowej na poziomie szkoły średniej
4.5.5.) Wartość części: 15480 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zrecenzowanie 9 testów (każdy składający się z 40 zadań) do części pisemnej i 9 zadań do części praktycznej egzaminu zawodowego w zawodzie Opiekun medyczny, kwalifikacja MED.14. Świadczenie usług medyczno-pielęgnacyjnych i opiekuńczych osobie chorej i niesamodzielnej4.5.3.) Główny kod CPV: 80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80212000-3 - Usługi edukacji zawodowej na poziomie szkoły średniej
4.5.5.) Wartość części: 15480 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ułożenie 3 testów (każdy składający się z 40 zadań) do części pisemnej i 3 zadań do części praktycznej egzaminu zawodowego w zawodzie Opiekun medyczny, kwalifikacja MED.14. Świadczenie usług medyczno-pielęgnacyjnych i opiekuńczych osobie chorej i niesamodzielnej4.5.3.) Główny kod CPV: 80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80212000-3 - Usługi edukacji zawodowej na poziomie szkoły średniej
4.5.5.) Wartość części: 15480 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ułożenie 3 testów (każdy składający się z 40 zadań) do części pisemnej i 3 zadań do części praktycznej egzaminu zawodowego w zawodzie Opiekun medyczny, kwalifikacja MED.14. Świadczenie usług medyczno-pielęgnacyjnych i opiekuńczych osobie chorej i niesamodzielnej4.5.3.) Główny kod CPV: 80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80212000-3 - Usługi edukacji zawodowej na poziomie szkoły średniej
4.5.5.) Wartość części: 15480 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ułożenie 3 testów (każdy składający się z 40 zadań) do części pisemnej i 3 zadań do części praktycznej egzaminu zawodowego w zawodzie Opiekun medyczny, kwalifikacja MED.14. Świadczenie usług medyczno-pielęgnacyjnych i opiekuńczych osobie chorej i niesamodzielnej4.5.3.) Główny kod CPV: 80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
4.5.5.) Wartość części: 15480 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zrecenzowanie 9 testów (każdy składający się z 40 zadań) do części pisemnej i 9 zadań do części praktycznej egzaminu zawodowego w zawodzie Opiekun medyczny, kwalifikacja MED.14. Świadczenie usług medyczno-pielęgnacyjnych i opiekuńczych osobie chorej i niesamodzielnej4.5.3.) Główny kod CPV: 80211000-6 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80212000-3 - Usługi edukacji zawodowej na poziomie szkoły średniej
4.5.5.) Wartość części: 15480 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15480 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15480 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15480 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Martyna Sabina Hoczela
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: -
7.3.3) Ulica: Pstrągowa 199
7.3.4) Miejscowość: Czudec
7.3.5) Kod pocztowy: 38-120
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15480 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożone oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15480 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15480 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15480 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Renata Moskwa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: -
7.3.3) Ulica: Głowackiego 17A
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15480 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-15Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożone oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15480 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15480 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15480 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15480 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15480 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisława Kulik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: -
7.3.3) Ulica: Daszyńskiego 15/21
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15480 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-15Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15480 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15480 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15480 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jolanta Sieplińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: -
7.3.3) Ulica: Sokołowska 81/16
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15480 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-15Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15480 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15480 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15480 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bożena Dorota Romaniec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: -
7.3.3) Ulica: Gębika 13/4
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-691
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15480 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-15Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15480 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15480 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15480 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marzena Agnieszka Frenchowicz-Ulicka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: -
7.3.3) Ulica: Komarowska 14
7.3.4) Miejscowość: Wohyń, Bezwola
7.3.5) Kod pocztowy: 21-310
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15480 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-15Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15480 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15480 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15480 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Iwona Pawluczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: -
7.3.3) Ulica: Aleje Racławickie 44c/4
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-043
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15480 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-15Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15480 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15480 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15480 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Rychlik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: -
7.3.3) Ulica: Rejtana 81/7
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15480 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-15Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15480 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15480 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15480 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Joanna Małgorzata Świercz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: -
7.3.3) Ulica: Słoneczna 34/42
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15480 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-15Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone w tej części postępowania oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15480 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15480 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzenie szkoleń (łącznie 19 grup) dla pracowników Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)
- Budowa tężni solnych na Pradze Południe w ramach zadań pn.: 1) "Tężnia solna na Pradze Południe", 2) "Tężnia solna nad Balatonem"
- Zakup usługi wsparcia i gwarancji producenta dla przełączników szkieletowych na okres 12 miesięcy z opcją wydłużenia do 24 miesięcy.
- Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych dla SOSW nr 9 przy ul. Paska 10 w Warszawie.
- Wykonanie dezynfekcji 400 mb archiwaliów Narodowego Archiwum Geologicznego
- Wyprodukowanie i dostawę oraz montaż stojaków rowerowych w ramach realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego pn. Stojaki rowerowe przy ulicach i na podwórkach...
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.