Ogłoszenie z dnia 2025-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00635207/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opieka nad bezdomnymi zwierzętami na terenie Gminy Goleszów w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GOLESZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182433
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 5
1.5.2.) Miejscowość: Goleszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-440
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@goleszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-73a47684-ccde-409a-a4e1-9658afc1e6af1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opieka nad bezdomnymi zwierzętami na terenie Gminy Goleszów w 2025 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73a47684-ccde-409a-a4e1-9658afc1e6af
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00000595
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042565/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Program ochrony zwierząt
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00635207
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IK.271.30.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 199548,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Zapewnienie bezdomnym zwierzętom miejsca w schronisku (ryczałt miesięczny) z wyłączeniem kotów;b) Odławianie bezdomnych zwierząt z wyłączeniem kotów (w tym matka z młodymi – suka ze szczeniakami, traktowane są jako komplet 1 szt.);
c) Obligatoryjna sterylizacja lub kastracja zwierząt w schronisku (po 14 dniach od umieszczenia w schronisku);
d) Znakowanie zwierząt w schronisku (po 14 dniach od umieszczenia w schronisku);
e) Poszukiwanie nowych właścicieli dla bezdomnych zwierząt (ryczałt całoroczny);
f) Prowadzenie ewidencji zwierząt przyjętych do schroniska z terenu gminy Goleszów oraz zestawienia wykonanych usług;
g) Niezwłoczne (do 7 dni od dnia przyjęcia) przekazywanie informacji o zwierzętach przyjętych do schroniska (wraz z ich zdjęciem) na adres: ros@goleszow.pl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77400000-4 - Usługi zoologiczne
4.5.5.) Wartość części: 67320,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Zapewnienie bezdomnym kotom miejsca w schronisku (ryczałt miesięczny).b) Odławianie bezdomnych kotów (w tym matka z młodymi – kotka z kociętami, traktowane są jako komplet);
c) Obligatoryjna sterylizacja lub kastracja kotów w schronisku (po 14 dniach od umieszczenia w schronisku);
d) Znakowanie kotów w schronisku (po 14 dniach od umieszczenia w schronisku);
e) Poszukiwanie nowych właścicieli dla bezdomnych kotów (ryczałt całoroczny);
f) Prowadzenie ewidencji kotów przyjętych do schroniska z terenu gminy Goleszów oraz zestawienia wykonanych usług;
g) Niezwłoczne (do 7 dni od dnia przyjęcia) przekazywanie informacji o zwierzętach przyjętych do schroniska (wraz z ich zdjęciem) na adres: ros@goleszow.pl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77400000-4 - Usługi zoologiczne
4.5.5.) Wartość części: 66300,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadku zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt – zwierzęta małe (inne niż duże);b) Zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadku zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt – zwierzęta duże (np. sarna, dzik, jeleń, wilk);
c) Uśpienie, transport, utylizacja zwłok zwierząt w przypadku zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt – w razie podjęcia przez lekarza weterynarii decyzji o braku możliwości ich leczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77400000-4 - Usługi zoologiczne
4.5.5.) Wartość części: 38460,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Zbieranie, transport i utylizacja zwłok bezdomnych oraz dzikich zwierząt lub ich części – zwierzęta małe (inne niż duże);b) Zbieranie, transport i utylizacja zwłok bezdomnych oraz dzikich zwierząt lub ich części – zwierzęta duże (np. sarna, dzik, jeleń, wilk).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77400000-4 - Usługi zoologiczne
4.5.5.) Wartość części: 19320,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Odławianie, leczenie i sterylizacja albo kastracja chorych kotów wolno żyjących, które wracają do miejsca bytowania;b) Odławianie i sterylizacja albo kastracja dorosłych kotów wolno żyjących, które wracają do miejsca bytowania:
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77400000-4 - Usługi zoologiczne
4.5.5.) Wartość części: 8148,14 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88110,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Beata Kowlaczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482005397
7.3.3) Ulica: Cicha
7.3.4) Miejscowość: Cieszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 43-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA BEATA KOWALCZYK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA BEATA KOWALCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88110,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak złożonych ofert
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25005,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25005,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25005,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Beata Kowlaczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482005397
7.3.3) Ulica: Cicha
7.3.4) Miejscowość: Cieszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 43-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25005,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16740,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16740,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16740,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Beata Kowlaczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482005397
7.3.3) Ulica: Cicha
7.3.4) Miejscowość: Cieszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 43-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA BEATA KOWALCZYK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA BEATA KOWALCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16740,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Beata Kowalczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482005397
7.3.3) Ulica: Cicha
7.3.4) Miejscowość: Cieszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 43-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA BEATA KOWALCZYK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA BEATA KOWALCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI GOLESZÓW
więcej: przetargi GOLESZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług weterynaryjnych w Leśnym Parku Kultury i Wypoczynku "Myślęcinek" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- Wyłonienie Wykonawcy usług projektowych w zakresie opracowania koncepcji zagospodarowania terenu pod przyszły park Barycz, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
więcej: Usługi zoologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.