Ogłoszenie z dnia 2024-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00481028/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-07
- 2023/BZP 00504109/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku biurowo - socjalnego zaplecza Szkółki Leśnej Nadleśnictwa Rokita w miejscowości Rokita, dz. 623/1 gmina Przybiernów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Rokita
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539261
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rokita 2
1.5.2.) Miejscowość: Przybiernów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-110
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: +48914186587
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rokita@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rokita.szczecin.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-58c65efb-7cee-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku biurowo - socjalnego zaplecza Szkółki Leśnej Nadleśnictwa Rokita w miejscowości Rokita, dz. 623/1 gmina Przybiernów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58c65efb-7cee-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00000449
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028757/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa budynku biurowo socjalnego na szkółce leśnej w miejscowości Rokita
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00481028
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.6.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego, polegającego na budowie budynku biurowo – socjalnego zaplecza Szkółki Leśnej Nadleśnictwa Rokita. Zadanie obejmuje budowę budynku wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną, w miejscowości Rokita na działce ewidencyjnej nr 623/1, Gmina Przybiernów, wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie.
Projektowany do budowy budynek to niewielki budynek o prostej formie, parterowy, niepodpiwniczony, posadowiony na płycie fundamentowej, wykonany w technologii lekkiego szkieletu drewnianego z murowaną ścianą oddzielenia przeciwpożarowego i dachem dwuspadowym symetrycznym, okapowym, o kącie pochylenia połaci 36 stopni. Cała konstrukcja zaprojektowana została w sposób umożliwiający prefabrykację na liniach automatycznego montażu, zarówno pod kątem rozwiązań technologicznych, jak i zastosowanych materiałów do prefabrykacji.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został opisany w załączniku nr 1.
UWAGA: przedmiot zamówienia nie obejmuje aranżacji wnętrz i wyposażenia w meble.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących
niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia.
Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w tracie realizacji zamówienia:
- roboty ogólnobudowlane;
- roboty przy zagospodarowaniu terenu;
- czynności operatorów maszyn i sprzętów budowlanych;
- roboty ziemne;
- roboty fundamentowe;
- roboty brukarskie;
- roboty instalacyjne;
- roboty montażowe;
- roboty elektryczne i teletechniczne;
- roboty wykończeniowe, malarskie;
- roboty rozbiórkowe;
Sposób weryfikacji zatrudnienia w/w osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w
projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy
osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie tj. kierownika budowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45262300-4 - Betonowanie
45321000-3 - Izolacja cieplna
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45223820-0 - Gotowe elementy i części składowe
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
44232000-5 - Drewniane konstrukcje dachowe
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45261213-0 - Kładzenie dachów metalowych
44220000-8 - Stolarka budowlana
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 w zw. z art. 266 PZP. Zgodnie z art. 255 pkt 3 PZP Zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W dniu 28.11.2023 przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w wysokości 1 030 465,59 zł. (brutto). W postępowaniu złożono 5 ofert, z których najtańszą ofertą, niepodlegającą odrzuceniu była oferta złożona przez Wykonawcę Zakład Usług Remontowo – Budowlanych Stanisław Jankowski, ul. Zielona 3,72-400 Kamień Pomorski za cenę 1 257 034,42 zł (brutto). Zamawiający działając na podstawie art. 223 ust. 2 pkt. 3 poprawił w ofercie Wykonawcy Zakład Usług Remontowo – Budowlanych Stanisław Jankowski inną omyłkę pisarską, uwzględniając konsekwencje rachunkowe dokonanych poprawek, cena oferty przed dokonaniem poprawek wynosiła: 1 021 979,20 zł (brutto). Cena oferty w/w Wykonawcy przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia o 226 568,83 zł (brutto),
a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do wysokości ceny jaką zaoferował w/w Wykonawca. W związku z powyższym ziściła się przesłanka unieważnienia Postępowania, o której mowa w art. 255 pkt 3 PZP.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1257034,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2527786,53 PLN
INNE PRZETARGI PRZYBIERNÓW
więcej: przetargi PRZYBIERNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkoła Podstawowa w Korzennej - przyjazna i dostępna dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
- Ostatni krok w unowocześnianiu Domu Kultury w Ogrodzieńcu - remont sali warsztatowej
- Wykonanie wewnętrznych instalacji oddymiania klatek schodowych A i B wraz z wymianą stolarki okiennej
- Remont nawierzchni bitumicznych dróg Gminnych w Gminie Miasto Raciąż
- Modernizacja pokoi hotelowych w Kalsku wraz z wyposażeniem
- Wymiana pokrycia dachowego i ocieplenia połaci dachowej budynku Domu Pomocy Społecznej w Barcinie.
więcej: Stolarka budowlana »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.