Ogłoszenie z dnia 2022-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00321598/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oprogramowania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Technik Innowacyjnych EMAG
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386888354
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leopolda 31
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-189
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@emag.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibemag.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://emag.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe i prace rozwojowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oprogramowania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94df1692-5f60-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00000030
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00321598/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FH/ 03/ 12/ 21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 19519,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania.
-- Oprogramowanie do zarządzania projektami.
Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, dopuszczony do obrotu, wolny
od wad fizycznych i prawnych oraz musi spełniać wymagania określone przez Zamawiającego.
2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają Projektowane postanowienia umowy, stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22435,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22435,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22435,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Deviniti Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 933044506
7.3.3) Ulica: ul. Sudecka 153
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-128
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22435,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ" PN.: DOSTOSOWANIE 2 BUDYNKÓW URZĘDÓW SKARBOWYCH DLA OSÓB ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI W OBSZARZE DOSTĘPNOŚCI ARCHITEKTONICZNEJ
- Obsługa serwisowa aparatury monitorującej parametry pacjenta
- Remont segmentów studenckich wraz z zabudową szaf w Domu Studenta nr 5 przy ul. Lwowskiej 8 w Sosnowcu
- Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru 3 etap
- Awaryjne naprawy wpustów deszczowych z przykanalikami zabudowanych w drogach na terenie miasta Katowice w 2024 r
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby prawidłowej realizacji projektu pn.: Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aktualizacja usług przeglądania WMS i WMTS w celu publikacji danych BDOO i BDOT10k w serwisie geoportal.gov.pl
- "Lubień Kujawski, gminą cyberbezpieczną"
- Dostawa serwera back-up'u oraz licencji wraz z migracją oprogramowania Veritas Backup Exec V-Ray Edition
- "Zakup nowego sprzętu serwerowego z oprogramowaniem oraz urządzeń sieciowych wraz z usługą montażu, konfiguracji, migracji danych i z wsparciem powdrożeniowym".
- Zakup wyposażenia do Żłobka Gminnego w Czyżewie w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3, w ramach programu AKTYWNY MALUCH 2022-2029
- Dostawa licencji na oprogramowanie dla Gminy Stalowa Wola
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.