eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Wielkopolska › Zakup energii elektrycznej do obiektów Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością



Ogłoszenie z dnia 2022-01-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej do obiektów Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Średzki Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308560

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 10

1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 61 2854031

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalsredzki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsredzki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_sredzki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup energii elektrycznej do obiektów Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a4512fb-5046-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00000008

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00287051/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/17/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego energii elektrycznej do obiektów Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający wykaz punktów poboru określony został w załączniku nr 1 do Specyfikacji. Zamawiający posiada zawarte umowy z OSD na dystrybucję energii elektrycznej. Przedmiot zamówienia dotyczy wyłącznie sprzedaży przez Wykonawcę energii elektrycznej czynnej.
2. Dostarczana energia elektryczna musi spełniać określone, zgodne z obowiązującymi przepisami standardy jakościowe – Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. z 2007 r., nr 93 poz. 623 ze zmianami) Energia elektryczna musi spełniać wymagania prawne i parametry techniczne zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r poz. 716 ze zmianami) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami.
3. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie jednego roku (365 dni) wynosi 618 267 KWh.
4. Określona w załączniku nr 1 do SWZ prognozowania wielkość zużycia energii elektrycznej (szacunkowe zapotrzebowanie) ma charakter orientacyjny. Jednocześnie Zamawiający informuje, że zakupi w okresie obowiązywania umowy energię elektryczną w wysokości 75 % łącznego zapotrzebowania, o którym mowa w załączniku nr 1 do SWZ. W przypadku konieczności zapewnienia energii elektrycznej w wielkości większej niż określona w załączniku nr 1 do SWZ, Wykonawca gwarantuje zakup tej energii, po cenie określonej w przedłożonej w postępowaniu ofercie, bez jakichkolwiek dodatkowych kosztów.
5. Na wniosek Zamawiającego możliwe jest zwiększenie lub zmniejszenie ilości obiektów (punktów poboru) wymienionych enumeratywnie w załączniku nr 1 do SWZ. W przypadku zwiększenia ilości obiektów, Wykonawca gwarantuje zakup tej energii po cenie określonej w przedłożonej w postępowaniu ofercie, bez jakichkolwiek kosztów.
6. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest posiadać zawartą obowiązującą umowę z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, na podstawie której można prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do wszystkich obiektów Zamawiającego wskazanych w załączniku nr 1 do SWZ. Zamawiający informuje, że Operatorem Systemu Dystrybucyjnego jest: ENEA Operator Sp. z o.o.
7. Zamawiający niezwłocznie po podpisaniu umowy przekaże Wykonawcy w wersji edytowalnej niezbędne dane do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy energii elektronicznej dla wszystkich punktów poboru energii elektrycznej objętych przedmiotem zamówienia.
8. Płatność z tytułu realizacji umowy odbywać się będzie na podstawie faktur VAT, z dołu, według faktycznego zużycia. Termin płatności faktur: 30 dni od doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionych faktur VAT.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ze względu na fakt, że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Na realizację zamówienia Zamawiający przeznaczył kwotę w wysokości 400 000,00 zł brutto. Tymczasem oferta z najniższą ceną wynosi 530 046,48 zł brutto.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 530046,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 707996,09 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.