To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-10-19
Kielce: Dostawa materiałów techniki biurowej
Numer ogłoszenia: 199985 - 2007; data zamieszczenia: 19.10.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 162047 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Wojewódzki w Kielcach, ul. Piotrkowska, 25-510 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3677100, fax 041 3677391.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów techniki biurowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów techniki biurowej
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 30.19.23.10 - Taśmy barwiące do maszyn do pisania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.23.10 - Taśmy barwiące do maszyn do pisania Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Oryginalny kod CPV: 30.21.72.30 - Pamięci Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.30 - Pamięci Oryginalny kod CPV: 30.23.31.71 - Dyski Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 56800,11 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
- Praxis Łódź, Pilecka i Petlak sp.j., ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 7377.05
- Oferta z najniższą ceną: 7377.05 / oferta z najwyższą ceną: 10230.43
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
- Praxis Łódź, Pilecka i Petlak sp.j., ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 27049.18
- Oferta z najniższą ceną: 27049.18 / oferta z najwyższą ceną: 28551.03
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa części i akcesorii komputerowych.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BIURO MARKET - LESZEK KULINA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"BIURO MARKET - LESZEK KULINA" SPÓŁKA JAWNA
- Biuro Market Leszek Kulina sp.j., ul. Zagórska 118, 25-346 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 22373.00
- Oferta z najniższą ceną: 22373.00 / oferta z najwyższą ceną: 22373.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie instalacji ogrzewania w budynku strażnicy w Grotnikach Dużych
- Ekspertyza dendrologiczna i projekt prac konserwatorskich dla drzew wchodzących w skład Alei Dojazdowej, rosnących wzdłuż DW742 w m. Dobromierz gm. Kluczewsko
- Zakup i dostawa rurek tracheostomijnych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- Transport autokarowy studentów Instytutu Geografii ADP.2301.53.2025
- Obsługa techniczna oraz serwis urządzeń dźwigowych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Zakup i dostawa wszechstronnego aparatu ultrasonograficznego w tym Doppler z funkcjami kardio i naczyniowymi oraz z funkcją badania jamy brzusznej, z 3 sondami oraz videoprinterem dla potrzeb POZ.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby instytucji będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 3964
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania"
- 25/D/25 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących"
- Dostawa sprzetu komputerowego
- Urządzenia bezpieczeństwa jako gwarancja zapewnienia dostępności cyfrowej Gminy Kruszyna - zakup systemu backupowego dla Urzędu Gminy oraz zakup serwera (II postępowanie)
- Zakup i dostawa zestawów komputerowych, laptopów, tonerów i akcesoriów dla Urzędu Miasta Częstochowy - 6 części
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.