Ogłoszenie z dnia 2006-04-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: przedmiotem zamówienia jest - Przebudowa drogi ekspresowej S-8 Radzymin - Wyszków, odcinek: Radzymin - Wyszków km 486 + 923,5 do km 504 + 274 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, do kontaktów: Beata Kozińska; tel.: 022 375-87-89; fax: 022 375-87-89; e-mail: bkozinska@gddkia.gov.pl, ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa, woj. mazowieckie, e-mail: edutkiewicz@gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedmiotem zamówienia jest - Przebudowa drogi ekspresowej S-8 Radzymin - Wyszków, odcinek: Radzymin - Wyszków km 486 + 923,5 do km 504 + 274. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest przystosowanie drogi krajowej nr 8 Warszawa-Białystok do parametrów dwujezdniowej drogi ekspresowej na odcinku od istniejącej obwodnicy miasta Radzymina do projektowanej obwodnicy Wyszkowa, wraz z budową nowych obiektów mostowych, wiaduktów drogowych, kładek dla pieszych, przepustów, urządzeń bezpieczeństwa ruchu oraz ochrony ekologicznej, budową nowej i przebudową istniejącej infrastruktury pod- i nadziemnej (w tym roboty wyburzeniowe, przebudowa urządzeń melioracyjnych, wodociągów, urządzeń energetycznych, telekomunikacyjnych, gazowych i kanalizacji sanitarnej). Długość projektowanego odcinka wynosi ok. 17,3 km. W skład projektowanej inwestycji wchodzą: - przystosowanie drogi krajowej nr 8 do parametrów drogi ekspresowej na odc. od km 486+923, 5 do km 504+274. Przystosowanie drogi krajowej do parametrów drogi ekspresowej będzie polegało na: - dobudowie drugiej jezdni, - poszerzeniu i wzmocnieniu nawierzchni jezdni istniejącej, - budowie węzłów, w tym budowie łącznicy nr 1 na węźle Radzymin II km 485 + 913,25 pasem włączenia w 485 +417,50,. - budowie i przebudowie dróg lokalnych. Podstawowe parametry techniczne projektowanej drogi ekspresowej (od km 485+418,00 do km 504+274,00 przedstawiają się następująco: - klasa techniczna drogi - S; - prędkość projektowa - VP = 100 km/h; - liczba jezdni - 2; - szerokość jezdni - 2 x 10,0m; - szerokość pasa ruchu - 3,50 m ; - liczba pasów ruchu - 2 x 2; - pas awaryjny - 2,50 m; - opaska - 0,50 m; - szerokość pasa dzielącego - 4,0 m (bez opasek); - szerokość poboczy gruntowych - 0,75 m do 3,0 m; - skrajnia pionowa - 4,70 m; - obciążenie nawierzchni - 115 kN/oś; - kategoria ruchu - KR6. Na odcinku Radzymin - Wyszków przewidziano wybudowanie 10 wiaduktów, 1 mostu, 2 kładek dla pieszych, 4 przepustów ekologicznych i 4 przepustów skrzynkowych. Przewidziano wykonanie na drodze głównej: - 369800 m2 nawierzchni z mieszanki mastyksowo-grysowej (SMA); - 53500 m3 wykopów; - 393600 m3 nasypów. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Polska, województwo mazowieckie. Kod NUTS: PL12. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 10 000 000 EURO (netto). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 2.800.000 PLN (dwa miliony osiemset tysięcy PLN). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Warunki kontraktu oparte na procedurach: Warunków kontraktu na budowę dla robót budowlanych i inżynieryjnych projektowanych przez Zamawiającego. Tłumaczenie wydania FIDIC 1999. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Zdolność ekonomiczna i finansowa a). średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi w wysokości nie mniejszej niż 300 mln zł b).płynność bieżącą (Xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: Xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe nie mniejszą niż 1;(Xpb nie mniejsze niż 1); c). dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50 mln zł d). posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 6 mln zł Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt III.2.1) 1. a), c). i d) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy; b) warunek określony w pkt III.2.1) 1. b) spełnia każdy z Wykonawców 2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji przy wykonaniu niniejszego zamówienia osoby legitymujące się doświadczeniem oraz kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone. Wykonawca przedstawi we wniosku kandydatów na każde niżej wymienione stanowisko: Lp./ Stanowisko / Wymagana liczba osób / Minimalne doświadczenie w realizacji podobnych robót (w latach) / Minimalne doświadczenie w podobnych robotach (w latach): jako dyr. kontraktu lub z-ca dyr. kontraktu (poz. 1), jako kier. budowy lub z-ca kier. budowy (poz.2), jako kier. robót lub z-ca kier. robót (poz. 3, 4); 1/2/3/4/5; 1/Dyrektor Kontraktu /1/7/4; 2/Kierownik Budowy/1/6/4; 3/Kierownik robót drogowych/1/5/3; 4/Kierownik robót mostowych/1/5/3; Od Dyrektora kontraktu nie wymaga się, aby posiadał uprawnienia budowlane. Dla pozostałych stanowisk wymaga się następujących uprawnień: - Kierownik budowy i kierownik robót drogowych - Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej (bez ograniczeń), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa; - Kierownik robót mostowych - Uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności mostowej (bez ograniczeń), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Przez minimalne doświadczenie w realizacji podobnych robót (dla poz. od 1-3 z kolumny 1) rozumie się ogólny staż pracy przy budowie (przebudowie), dróg. Przez minimalne doświadczenie w realizacji podobnych robót (dla kierownika robót mostowych) rozumie się ogólny staż pracy przy budowie (przebudowie), obiektów mostowych. Przez minimalne doświadczenie dla stanowisk określonych w poz. 1-3 rozumie się lata przepracowane na stanowisku jak proponowane (lub jako zastępca), przy realizacji robót polegających na budowie lub przebudowie dróg co najmniej klasy G, a dla stanowiska określonego w poz. 4 - obiektów mostowych położonych w ich ciągu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. Wykonawca składając wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy do skierowania do wykonania zamówienia osób wskazanych w niniejszym wniosku. 3. Zdolność techniczna: Wykonawca musi posiadać (w rozumieniu art. 336 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny) sprawne niżej wymienione jednostki sprzętu : 1. WYTWÓRNIA MASY BITUMICZNEJ 150 ton/godz. - 1 jednostka; 2. ROZŚCIELACZE DO MASY BITUMICZNEJ; O SZER. UKŁADANIA 10,5 m - 2 jednostki; 3. SPRZĘT DO WAŁOWANIA: A) WALCE GŁADKIE - min. 12 ton - 6 jednostek; B) WALCE OGUMIONE- min. 12 ton - 3 jednostki; 4. SPYCHARKI 200-250 KM - 2 jednostki; 5. RÓWNIARKI 100-150 KM - 2 jednostki; 6. FREZARKI DO NAWIERZCHNI o szer. bębna min. 2000 mm - 2 jednostki; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 4. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie 5 lat, poprzedzających datę składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, zrealizował (zakończył) co najmniej 2 zadania o wartości nie niższej niż 100 mln PLN każde, polegające na budowie lub przebudowie dróg klasy A, S, GP, G. Wykonawca musi wykazać, że w w/w okresie zrealizował co najmniej jedno zadanie przebudowy dróg w/w klas lub wartości co najmniej 25 mln PLN, na którym roboty prowadzone były pod ruchem. Ponadto Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy (wykonawca lub podwykonawca) wykonał następujące rodzaje robót w ramach pojedynczego zadania: - min. 150 000 m2 nawierzchni bitumicznej, - min. 300 000 m3 robót ziemnych, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższe warunki. 5. Podwykonawstwo Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie następujących rodzajów robót: - przygotowawcze (D.01.00.00); - odwodnieniowe (D.03.00.00); - wykończeniowe (D.06.00.00); - bezpieczeństwo ruchu (D.07.00.00); - elementy uliczne (D.08.00.00); - zieleń (D.09.00.00); - konstrukcje wzmacniające żelbetowe dodane (D.10.01.01) - schody ( D.10.02.01) - parkingi ( D.10.06.01) - zjazdy do gospodarstw i na drogi boczne ( D.10.07.01) - drogi zbiorcze ( D.10.08.01) - roboty mostowe M 6. System punktacji Wykonawca musi spełnić każdy z warunków określonych w pkt III.2.1)4. Z uwagi na fakt, że Zamawiający przewiduje zaprosić do składania ofert 5 Wykonawców przy wstępnej kwalifikacji oceniany będzie doświadczenie wg poniższych kryteriów. Lp.; Kryteria - ocena punktowa - Maksymalna liczba punktów; 1.; Doświadczenie ;100 pkt. Szczegółowe zasady punktacji za doświadczenie: Uwaga: za ten sam kontrakt można uzyskać punkty w więcej niż jednej kategorii - Liczba punktów za każdy (ponad wymóg minimalny) zrealizowany kontrakt (o klasie drogi określonej w III.2.1) 4.) powyżej 15 mln PLN- 2 pkt lecz nie więcej niż 20 pkt łącznie - Liczba punktów za każdy (ponad wymóg minimalny) zrealizowany kontrakt (o klasie drogi określonej w pkt III.2.1)4.) o wartości co najmniej 10 mln PLN, na którym roboty prowadzone były pod ruchem (tj. bez przerywania ruchu pojazdów) - 3 pkt lecz nie więcej niż 30 pkt łącznie - Liczba punktów za każdy (ponad wymóg minimalny) zrealizowany kontrakt (o charakterze określonym w pkt III.2.1)4.), w którym Wykonawca wykonał min. 80 000 m2 nawierzchni bitumicznej w ramach pojedynczego zadania - 5 pkt lecz nie więcej niż 50 pkt łącznie Maksymalna ilość punktów jaka można uzyskać - 100 pkt. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków; 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków; 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 7. Pełnomocnictwo do podpisania wniosku, o ile prawo do podpisania wniosku nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z wnioskiem. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.2.1.1) 2, III.2.1.1) 4 i III.2.1.1) 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej i w pkt III.2.1.1) 3. należy je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w punktach III.2.1.1) 1. - III.2.1.1) 5. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Bilans i rachunek zysków i strat, a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym bilansie i rachunku zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu i rachunku zysków i strat - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 2. Informacja banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w pkt III.2.1) 1.c) niniejszego ogłoszenia. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. 3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt III.2.1)1. d) niniejszego ogłoszenia. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione w III.2.1.2) 1 winien przedłożyć każdy z Wykonawców, zaś dokumenty wymienione w III.2.1.2) 2. i 3. winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsze ogłoszenie wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania Ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego Zamówienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Informacja o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (Potencjał kadrowy). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu budową/robotami potwierdzające spełnienie warunków określonych w pkt. III.2.1) 2. oraz kopie uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. Informacja o doświadczeniu musi być podana w rozbiciu na poszczególne projekty, w ramach których dana osoba zdobywała swe kwalifikacje oraz zawierać dane dotyczące zajmowanego stanowiska, okresu zajmowania tego stanowiska, nazwy lub zakres projektu. 2. Informacja o posiadanym sprzęcie (Potencjał techniczny) wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia potwierdzające spełnienie warunków określonych w pkt III.2.1) 3. 3. Informacja o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie (referencje) potwierdzające spełnienie warunków określonych w pkt III.2.1) 4. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione w III.2.1.3) winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsze ogłoszenie wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg ograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 45 - 42103 z dnia 03.03.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GDDKiA/BPU/2006/R/10/FS/WA. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 17.05.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 18.05.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 12.06.2006. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: sesja otwarta. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 24.07.2006, godzina 12:30, GDDKiA ul. Żelazna 59; 00-848 Warszawa.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Niniejsze zamówienie jest przewidziane do współfinansowania ze środków wspólnotowych: Fundusz Spójności, Projekt nr 2004/PL/16/C/PT/002-02. 4) Informacje dodatkowe: pkt. II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Okres w miesiącach 24 - licząc od daty rozpoczęcia robót. Na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nie przewiduje się udzielania żadnych wyjaśnień oraz odpowiedzi na zapytania. 5) Data wysłania ogłoszenia: 11.04.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja dróg oraz szlaków leśnych na terenie nadleśnictwa Barlinek
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- Przebudowa drogi wewnętrznej na działce o nr ewid. 341 w miejscowości Sufczyce od km 0+000 do km 0+460.
- Przebudowa mostu wraz z rozbudową drogi powiatowej Nr 2985S - ul. Powstańców Śląskich w Pyskowicach
- Budowa drogi o długości ~435 m stanowiącej przedłużenie ul. Letniej od Al. Jana Pawła II do ul. Szyszkowej
- Przebudowa drogi gminnej nr 356022T w miejscowości Oleśnica ul. Wesoła od km 0+000 do km 0+150
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





