Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-18
Środa Śląska: Powierzchniowe utrwalenie dróg powiatowych.
Numer ogłoszenia: 199920 - 2009; data zamieszczenia: 18.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Wrocławska 2, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 071 3175646.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Powierzchniowe utrwalenie dróg powiatowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje powierzchniowe utrwalenie nawierzchni dróg powiatowych: Droga nr 2078D Wojczyce - Kryniczno -Oczyszczenie nawierzchni (zanieczyszczenie duże) 1375 m2 - Przygotowanie nawierzchni jezdni poprzez likwidację wyboi i rakowin oraz spękań poprzez wbudowanie 30 ton grysu. - Dwukrotne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni przy użyciu emulsji i grysów na sucho w następującej ilości dla poszczególnych warstw: - emulsja dla pierwszej warstwy 1,5kg/m2 - dla pierwszej warstwy grysu (5-8mm) 15kg/m2 - emulsja dla drugiej warstwy 1,1kg/m2 - dla drugiej warstwy grysu (2-5mm)10kg/m2 OBMIAR: (85x5)+(120x5)+(30x5)+(140x3)+(85x3)+(65x6)+(215x3)+(250x5,5) = 4260m2 Droga nr 2081D Szymanowice - Samsonowice - Oczyszczenie nawierzchni 500 m2 - Przygotowanie nawierzchni jezdni poprzez likwidację wyboi i rakowin oraz spękań poprzez wbudowanie 44 ton grysu - Dwukrotne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni przy użyciu emulsji i grysów na sucho w następującej ilości dla poszczególnych warstw: - emulsja dla pierwszej warstwy 1,5kg/m2 - dla pierwszej warstwy grysu (5-8mm) 15kg/m2 - emulsja dla drugiej warstwy 1,1kg/m2 - dla drugiej warstwy grysu (2-5mm)10kg/m2 OBMIAR: 500X5,3 = 2650m2 Droga nr 2088D Różana - Konary - Oczyszczenie nawierzchni 500 m2 - Przygotowanie nawierzchni jezdni poprzez likwidację wyboi i rakowin oraz spękań poprzez wbudowanie 40 ton grysu. - Dwukrotne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni przy użyciu emulsji i grysów na sucho w następującej ilości dla poszczególnych warstw: - emulsja dla pierwszej warstwy 1,5kg/m2 - dla pierwszej warstwy grysu (5-8mm) 15kg/m2 - emulsja dla drugiej warstwy 1,1kg/m2 - dla drugiej warstwy grysu (2-5mm)10kg/m2 OBMIAR: 500X5,2 = 2600m2 Droga nr 2020D Jarostów - Oczyszczenie nawierzchni 220 m2 - Przygotowanie nawierzchni jezdni poprzez likwidację wyboi i rakowin oraz spękań poprzez wbudowanie 20 ton grysu. - Dwukrotne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni przy użyciu emulsji i grysów na sucho w następującej ilości dla poszczególnych warstw: - emulsja dla pierwszej warstwy 1,5kg/m2 - dla pierwszej warstwy grysu (5-8mm) 15kg/m2 - emulsja dla drugiej warstwy 1,1kg/m2 - dla drugiej warstwy grysu (2-5mm)10kg/m2 OBMIAR: 220X6 = 1320m2 Droga nr 2020D Rakoszyce - Oczyszczenie nawierzchni 580 m2 - Przygotowanie nawierzchni jezdni poprzez likwidację wyboi i rakowin oraz spękań poprzez wbudowanie 40 ton grysu - Dwukrotne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni przy użyciu emulsji i grysów na sucho w następującej ilości dla poszczególnych warstw: - emulsja dla pierwszej warstwy 1,5kg/m2 - dla pierwszej warstwy grysu (5-8mm) 15kg/m2 - emulsja dla drugiej warstwy 1,1kg/m2 - dla drugiej warstwy grysu (2-5mm)10kg/m2 OBMIAR: 580X6,2 = 3.596m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonali roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, b) dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, 3 .znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiadają ważną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu zobowiązany jest przedłożyć (ZAWARTOŚĆ OFERT) : 1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna. 1.2 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna. 1.3 oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna 2. w celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, zobowiązany jest przedłożyć (ZAWARTOŚĆ OFERT) : 2.1 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) , Wykaz powinien być sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 2.2 wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami potwierdzającymi ich wykształcenie, wiedzę i doświadczenie oraz zakres wykonywanych czynności lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykaz powinien być sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wykaz musi zawierać dokumenty uprawnień budowlanych kierownika budowy- w specjalności drogowej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa 3. w celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, zobowiązany jest przedłożyć, 3.1 Ważną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: powiat.sredzki.slaski.sisco.info (zakl.przetargi).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j/w.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Wroclawska 2, 55-300 Środa Śląska pok.40 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -------------.
INNE PRZETARGI ŚRODA ŚLĄSKA
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla realizacji inwestycji
- DOSTAWA MINIKOPARKI Z PRZYCZEPĄ w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- DOSTAWA AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- DOSTAWA POMP DO WODY ZANIECZYSZCZONEJ w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Środa Śląska - PONOWIENIE ZADANIA 4C
- DOSTAWA KOPARKO-ŁADOWARKI w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: przetargi ŚRODA ŚLĄSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont drogi powiatowej nr 1051F"
- Przebudowa nawierzchni odcinka drogi gminnej na terenie wsi Donimierz - ul. Otalżyńska
- Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Wiśniowa.
- Przebudowa drogi gminnej i wewnętrznej w miejscowości Wasylów i Krzewica
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE I NAPRAWY ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH, ODWODNIENIA, WYPOSAŻENIA I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU NA OBIEKTACH INŻYNIERSKICH W CIĄGU SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO
- Remont drogi powiatowej 2673 S - ul. Turystyczna w Wiśle na odcinku o łącznej długości ok. 0,5km
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





