Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-04-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: przeprowadzenie audytu systemu kanalizacji w osiedlu Stara Miłosna wraz z Oczyszczalnią Ścieków CYRANECZKA
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, do kontaktów: Ewa Krawczyk, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953360, fax 022 5953368, e-mail: pkasprzak@warszawa.um.gov.pl, www.um.warszawa.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Miasto Stołeczne Warszawa, Ewa Krawczyk, ul. Canaletta 2, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 595-33-69, fax 022 595-33-68, e-mail: ekrawczyk2@warszawa.um.gov.pl, www.warszawa.um.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Miasto Stołeczne Warszawa, Ewa Krawczyk, ul. Canaletta 2, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 595-33-69, fax 022 595-33-68, e-mail: ekrawczyk2@warszawa.um.gov.pl, www.warszawa.um.gov.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Miasto Stołeczne Warszawa, Ewa Krawczyk, ul. Canaletta 2, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 595-33-69, fax 022 595-33-68, e-mail: ekrawczyk2@warszawa.um.gov.pl, www.warszawa.um.gov.pl.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie audytu systemu kanalizacji w osiedlu Stara Miłosna wraz z Oczyszczalnią Ścieków CYRANECZKA. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu Oczyszczalni Ścieków CYRANECZKA wraz z infrastrukturą towarzyszącą będącą własnością Międzyresortowego Pracowniczego Zespołu Budowy Domów Jednorodzinnych i Wielorodzinnych Sp. z o.o. oraz sporządzenie opracowania poaudytowego. Do zadań Wykonawcy należeć będzie: a) przeprowadzenie przeglądu decyzji, pozwoleń i innych aktów administracyjnych, wydanych w związku z budową i eksploatacją przedmiotowej inwestycji w celu zbadania kompletności i poprawności (merytorycznej i formalnej) dokumentacji technicznej dotyczącej Oczyszczalni Ścieków CYRANECZKA wraz z przepompownią ścieków, a także systemu kanalizacyjnego znajdującego się w zlewni oczyszczalni ścieków, będących w posiadaniu MPZBDJiW Sp. z o.o.; b) przeprowadzenie przeglądu projektów wykonawczych, dokumentacji powykonawczej w poszczególnych branżach, obowiązujących instrukcji ruchowych i eksploatacyjnych, protokołów z prób i rozruchów itp.; c) na podstawie przeprowadzonych przeglądów, o których mowa w punktach a ) i b): - sporządzenie wykazu brakującej, a wymaganej zgodnie z obowiązującymi przepisami, dokumentacji projektowej, wykonawczej i powykonawczej w odniesieniu do oczyszczalni ścieków i przepompowni, - sporządzenie wykazu brakującej, a wymaganej zgodnie z obowiązującymi przepisami, dokumentacji projektowej, wykonawczej i powykonawczej w odniesieniu do sieci kanalizacyjnej będącej w zlewni oczyszczalni, - wskazanie możliwości/sposobu - wraz z określeniem kosztów - związanych z odtworzeniem lub uzupełnieniem brakującej dokumentacji technicznej (projektowej, wykonawczej i powykonawczej), w tym pozyskania jej z innych źródeł; d) przedstawienie oceny stanu technicznego obiektów przedmiotowej inwestycji, a w szczególności: - rozpoznanie ewentualnych wad technicznych przedmiotowych obiektów, - sporządzenie wyceny nakładów niezbędnych do usunięcia rozpoznanych wad pozwalających na przejęcie przez m.st. Warszawę tych urządzeń, - dokonanie oceny stopnia wykorzystania mocy produkcyjnych, - dokonanie oceny potrzeb konserwacyjnych, remontowych i eksploatacyjnych, - określenie koniecznych nakładów inwestycyjnych. e) sporządzenie pełnego wykazu, w oparciu o przeprowadzony przegląd dokumentacji finansowo-księgowej, środków trwałych podlegających przejęciu przez m.st. Warszawę z podaniem wartości początkowej i umorzenia tych środków oraz wskazaniem źródeł, z jakich były one sfinansowane (środki własne MPZBDJiW Sp. z o.o., dotacje, inne); f) przeprowadzenie inwentaryzacji geodezyjnej ok. 1 km sieci kanalizacyjnej i ok. 300 szt. przykanalików, których położenie zostanie określone w bezpośrednim kontakcie z Zamawiającym. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.12.12.00 - Usługi audytu Kod CPV wg słownika 2008: 79.21.20.00 - Usługi audytu 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60.000 Euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 16.10.2006;
III.1) Wymagane wadium: 1.700,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy - wykażą, iż należycie wykonali w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od daty składania ofert) co najmniej 2 prace dotyczące wykonania audytu o wartości każdego z zamówień nie mniejszej niż 100.000,00 PLN brutto Do oferty należy załączyć: -dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem-aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, -aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu ZUS lub KRUS -aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy (dla osoby)-wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy (dla podmiotu) - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pk-cie 10.1. a), b), c) i e), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 10.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów oraz dokumentów, o których mowa w pk-cie 10.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 11. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: wykaz co najmniej 2 prac dotyczących wykonania audytu o wartości każdego z zamówień nie mniejszej niż 100.000,00 PLN brutto, wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie (np. referencje). 12. Formularz oferty i wszystkie załączane dokumenty muszą być sporządzone (przedłożone) w języku polskim.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 05.06.2006, cena - 30.00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.06.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.06.2006, godzina 10:30, ul. Canaletta 2, w pok. Nr 2 (Sala Konferencyjna), piętro 2.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 11.04.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie audytów wraz ze szkoleniami w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" - część 2 zamówienia
- Zakup usług w zakresie obszaru organizacyjnego w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Cyberbezpieczna Gmina Słupca - szkolenia, opracowanie dokumentacji w zakresie cyberbezpieczeństwa z wdrożeniem, audyt
- Wykonanie Audytu zgodności z rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (KRI), ustawą o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa (UoKSC) posiadanego SZBI, (...)
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Przeprowadzenie audytu KRI, aktualizację i wdrożenie SZBI oraz przeprowadzenie szkoleń z cyberbezpieczeństwa związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Usługi audytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





