eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GiżyckoP/1/10/07 - dostawa sprzętu medycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-19

Giżycko: P/1/10/07 - dostawa sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 199899 - 2007; data zamieszczenia: 19.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Warszawska 41, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4285271, fax 087 4283677.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/1/10/07 - dostawa sprzętu medycznego.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nbowego sprzętu medycznego dla szpitala SPZOZ Giżycko: Zadanie 1 - Przewoźny aparat RTG z ramieniem C Zadanie 2 - Aparat do znieczulania Zadanie 3 - Respiratory stacjonarne 2 szt. Zadanie 4 - Kardiomonitory 3 szt. Zadanie 5 - Defibrylator Zadanie 6 - Aparat do powierzchniowego ogrzewania Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia ujęto w załączniku nr 2-zestawienie parametrów technicznych.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają aktualne, wymagane prawem uprawnienia do wykonywania dostaw zgodnie z przedmiotem zamówienia; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 1) akceptacja warunków umowy oraz pozostałych warunków wymienionych w siwz. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: - formularze z wykorzystaniem wzorów - załączniki nr 1, 2, 3 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - akceptacja warunków umowy oraz pozostałych warunków wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie., Wszystkie dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena jakości - 20
    • 3. Warunki gwarancji i serwisu - 10

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.gck.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 11-500 Giżycko, ul. Warszawska 41 Administracja, Pokój nr 104 ( sekcja zaopatrzenia ).

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 11-500 Giżycko, ul. Warszawska 41, Administracja, pokój nr 108 ( sekretariat ).

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewoźny aparat RTG z ramieniem C.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 70
      • 2. Ocena jakości - 20
      • 3. Warunki gwarancji i serwisu - 10

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do znieczulania.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 70
      • 2. Ocena jakości - 20
      • 3. Warunki gwarancji i serwisu - 10

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Respiratory stacjonarne 2 szt..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 70
      • 2. Ocena jakości - 20
      • 3. Warunki gwarancji i serwisu - 10

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitory szt 3.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 70
      • 2. Ocena jakości - 20
      • 3. Warunki gwarancji i serwisu - 10

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylator.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 70
      • 2. Ocena jakości - 20
      • 3. Warunki gwarancji i serwisu - 10

    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do powierzchniowego ogrzewania.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 70
      • 2. Ocena jakości - 20
      • 3. Warunki gwarancji i serwisu - 10

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.