eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sukcesywne dostawy odczynników do hematologii i koagulologii wraz z dzierżawą analizatorów do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-12

Warszawa: Sukcesywne dostawy odczynników do hematologii i koagulologii wraz z dzierżawą analizatorów do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście
Numer ogłoszenia: 199866 - 2014; data zamieszczenia: 12.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście , ul. E. Ciołka 11, 01-445 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8360191, faks 22 8378127.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozwola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy odczynników do hematologii i koagulologii wraz z dzierżawą analizatorów do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej w Warszawie przy ul. Elekcyjnej 54 odczynników do hematologii i koagulologii wraz z dzierżawą analizatorów. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 Pakiety. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz potrzeb Zamawiającego został zawarty w Załączniku nr 2 - 5 do niniejszej SIWZ. 4. Dostawy muszą być sukcesywne, terminowe, realizowane najpóźniej w ciągu 5 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Koszty dowozu przedmiotu zamówienia do jednostek Zamawiającego ponosi Wykonawca. 5. Płatności, po dostawie, będą dokonywane przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Pakiet nr 1 - Dostawa odczynników do hematologii wraz z dzierżawą analizatora 1.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników do hematologii wraz z dzierżawą analizatora do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej w Warszawie przy ul. Elekcyjnej 54. 1.2. Zestawienie rodzaju i ilości badań określone zostały w Formularzu asortymentowo cenowym Załącznik nr 2 do SIWZ. 1.3. Wymagania techniczne (parametry graniczne) analizatora zostały określony w Załączniku nr 3 do SIWZ. 1.4. Wszystkie badania wymienione w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 2) muszą być wykonywane na oferowanym analizatorze. 1.5. W trakcie realizacji umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości dostarczanych odczynników w granicach wynagrodzenia za całość dostaw, po cenach jednostkowych nie wyższych niż podane w formularzu cenowym stanowiącym integralną część umowy. 1.6. W trakcie realizacji umowy, wszystkie koszty związane z przeglądem aparatu i jego konserwacją ponosi Wykonawca. Pakiet nr 2 - Dostawa odczynników do koagulologii wraz z dzierżawą analizatora 1.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników do koagulologii wraz z dzierżawą analizatora do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej w Warszawie przy ul. Elekcyjnej 54. 1.2. Zestawienie rodzaju i ilości badań określone zostały w Formularzu asortymentowo -cenowym Załącznik nr 4 do SIWZ. 1.3. Wymagania techniczne (parametry graniczne) analizatora zostały określony w Załączniku nr 5 do SIWZ. 1.4. Wszystkie badania wymienione w Formularzu asortymentowo cenowym (Załącznik nr 4) muszą być wykonywane na oferowanym analizatorze. 1.5. W trakcie realizacji umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości dostarczanych odczynników w granicach wynagrodzenia za całość dostaw, po cenach jednostkowych nie wyższych niż podane w formularzu cenowym stanowiącym integralną część umowy. 1.6. W trakcie realizacji umowy, wszystkie koszty związane z przeglądem aparatu i jego konserwacją ponosi Wykonawca..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy spełnią warunek wykazując, że w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w sposób należyty, co najmniej jeną dostawę odczynników laboratoryjnych o wartości brutto każdej dostawy nie mniejszej niż podana poniżej: Pakiet nr 1 - 40 000,00 PLN, Pakiet nr 2 - 30 000,00 PLN. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • inne dokumenty

    a) Dla analizatorów i odczynników: Dokument potwierdzający zgodność oferowanego produktu z wymogami Unii Europejskiej (Deklaracja zgodności CE - dla wyrobów medycznych). Każda Deklaracja Zgodności CE powinna być podpisana w sposób wskazujący na odczynniki, których dotyczą. b) Dla analizatorów: wpis, powiadomienie lub zgłoszenie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. c) Dla analizatorów: instrukcję obsługi aparatu w języku polskim oraz specyfikację techniczną analizatora wraz z prospektem (katalog, folder). d) Dla odczynników: Metodyki techniczne w języku polskim dla wszystkich wymaganych w SIWZ odczynników. Dopuszcza się złożenie tych dokumentów osobno zbindowanych - w formie książkowej, podpisanych tylko na pierwszej stronie lub w wersji elektronicznej na płycie CD. e) Dla odczynników: karty charakterystyki substancji/preparatów niebezpiecznych dla wszystkich odczynników - w wersji elektronicznej na CD lub osobno zbindowane i podpisane tylko na pierwszej stronie f) Dla odczynników: katalogi, foldery w języku polskim przedstawiające oferowany produkt i jego parametry.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie: 1) zwiększenie lub zmniejszenie ilości asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do projektu umowy, bez konieczności zmiany wartości przedmiotu umowy, o której mowa w § 4 ust. 1 projektu umowy, 2) zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową b) wygaśnięcia rejestracji, c) zmiana o której mowa w pkt. 2 będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik przy tej samej cenie będzie równoważny z oferowanym; 3) zmiana sposobu konfekcjonowania produktu w wielkości opakowania; 4) jeżeli Wykonawca dostarczający przedmiot zamówienia zmienił dane firmy (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.) możliwe jest sporządzenie aneksu do umowy zmieniające dane firmy; 5) w przypadku, gdy nastąpiła zmiana stawki podatku VAT, cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto; 6) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku nie wykorzystania łącznej kwoty brutto zobowiązania tj. jej przedłużenie; 7) zmiany numerów katalogowych oferowanych produktów (po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego), w cenach i na warunkach realizacji zamówienia określonych w niniejszej umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozwola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola -Śródmieście ul. E. Ciołka 11 01-445 Warszawa pokój 210.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2014 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola -Śródmieście ul. E. Ciołka 11 01-445 Warszawa Kancelaria, III piętro pokój 306.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa odczynników do hematologii wraz z dzierżawą analizatora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników do hematologii wraz z dzierżawą analizatora do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej w Warszawie przy ul. Elekcyjnej 54. 1.2. Zestawienie rodzaju i ilości badań określone zostały w Formularzu asortymentowo cenowym Załącznik nr 2 do SIWZ. 1.3. Wymagania techniczne (parametry graniczne) analizatora zostały określony w Załączniku nr 3 do SIWZ. 1.4. Wszystkie badania wymienione w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 2) muszą być wykonywane na oferowanym analizatorze. 1.5. W trakcie realizacji umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości dostarczanych odczynników w granicach wynagrodzenia za całość dostaw, po cenach jednostkowych nie wyższych niż podane w formularzu cenowym stanowiącym integralną część umowy. 1.6. W trakcie realizacji umowy, wszystkie koszty związane z przeglądem aparatu i jego konserwacją ponosi Wykonawca..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa odczynników do koagulologii wraz z dzierżawą analizatora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników do koagulologii wraz z dzierżawą analizatora do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej w Warszawie przy ul. Elekcyjnej 54. 1.2. Zestawienie rodzaju i ilości badań określone zostały w Formularzu asortymentowo -cenowym Załącznik nr 4 do SIWZ. 1.3. Wymagania techniczne (parametry graniczne) analizatora zostały określony w Załączniku nr 5 do SIWZ. 1.4. Wszystkie badania wymienione w Formularzu asortymentowo cenowym (Załącznik nr 4) muszą być wykonywane na oferowanym analizatorze. 1.5. W trakcie realizacji umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości dostarczanych odczynników w granicach wynagrodzenia za całość dostaw, po cenach jednostkowych nie wyższych niż podane w formularzu cenowym stanowiącym integralną część umowy. 1.6. W trakcie realizacji umowy, wszystkie koszty związane z przeglądem aparatu i jego konserwacją ponosi Wykonawca..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.