Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-19
Lubsko: Sukcesywna dostawa mięsa i wedlin dla Domu Pomocy Społecznej w Lubsku
Numer ogłoszenia: 199833 - 2007; data zamieszczenia: 19.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Zamkowa 27, 68-300 Lubsko, woj. lubuskie, tel. 068 4574111, fax 068 4574110.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna powiatu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa mięsa i wedlin dla Domu Pomocy Społecznej w Lubsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ilości wszystkich produktów podane sa w skali 1 roku. 1./ Łopatka b/k - 960kg 2./ Karkowka b/k - 670kg 3./Boczek surowy - 800kg 4./Boczek wędzony parzony - 90kg 5./Słonina bez skóry - 350kg 6./Kości zwykłe - 1200kg 7./Kiełbasa śląska - 660kg 8./Kiełbasa szynkowa - 250kg 9./Kiełbasa parówkowa drobiowa - 600kg 10./Kiełbasa grillowa - 600kg 11./Kiełbasa biała parzona - 240kg 12./Parówki wieprzowe cieńkie - 600kg 13./Blok drobiowy - 120kg 14./Pieczeń wieprzowa - 480kg 15./Kaszanka / krupniok - 500kg 16./Szynka tyrolska - 360kg 17./Pasztet drobiowy - 500kg 18./Salceson - 400kg 19./Szynka wieprzowa - 100kg 20./Mięso gulaszowe I kat. - 400kg 21./Schab bez kości - 250kg 22./Nogi wieprzowe - 100kg 23./Golonka - 100kg
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.11.00.00 - Mięso Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.00.00 - Mięso Oryginalny kod CPV: 15.13.11.30 - Wędliny Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.11.30 - Wędliny Oryginalny kod CPV: 15.13.11.00 - Produkty mięsno - wędliniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.11.00 - Produkty mięsno-wędliniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia moga ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalnosci określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiazek posiadania takich uprawnień, 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. Znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , 4.Nie podlegają wykluczeniu z postepowania o zamówienie publiczne, 5.Złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oswiadczeniami, załacznikami oraz zaświadczeniami. Sposób oceny : spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (według załącznika nr 1 do SIWZ), 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu ( według złącznika nr 2 do SIWZ), 3.Parafowany wzor umowy ( według załącznika nr 3 do SIWZ), 4. Aktualny odpis z własciwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrebne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skladania ofert, 5. Pełnomocnictwa osób podpisujacych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy skadającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 6. Aktualne zaswiadczenie właściwego naczelnika urzedu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społeczengo potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatkow , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaswiadczeń, że usyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłozenie na raty zaległych płatnosci lub wstrzymane w całosci wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wczesniej niż 3 miesiace przed upływem terminu skladania ofert, 7. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego , iż wykonawca spenia okreslone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług bedacych przedmiotem zamówienia, lub równowaznych dokumentow potwierdzajacych jakość świadczonych usług , jeżeli wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia, 8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej 68-300 Lubsko, ul.Zamkowa 27.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej 68-300 Lubsko, ul.Zamkowa 27, pokój Kadr..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W OŁAWIE
- Dostawa od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. artykułów spożywczych - różne suche, warzyw, owoców, mięs, wędlin i drobiu, nabiału do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- "Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Warszawie" DPS.03.2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 w Olsztynie na rok 2026.
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Sportowych w Siemianowicach Śląskich w roku szkolnym 2025/2026 - od stycznia do czerwca 2026r.
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





