Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-19
Gdańsk: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie publicznych punktów dostępu do informacji
Numer ogłoszenia: 199819 - 2007; data zamieszczenia: 19.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, fax 058 3261556.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.woj-pomorskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie publicznych punktów dostępu do informacji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie publicznych punktów dostępu do informacji wymienionych i opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ . Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 31224500-7 - Terminale 30231230-8 - Terminale komputerowe 32412110-8 - Sieć internetowa 32418000-6 - Sieć radiowa 32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa 30240000-3 - Oprogramowanie 30241000-0 - Oprogramowanie komputerowe 30241700-7 - Oprogramowanie multimedialne 30230000-0 - Urządzenia komputerowe 30231200-9 - Sprzęt komputerowy 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących zadań: 1)Zadanie I (poz. 1, zał. nr 2 SIWZ - dostawa, montaż i uruchomienie publicznych, informacyjnych terminali multimedialnych wraz z oprogramowaniem (urządzeń typu PIAP - Public Internet Access Point) - 3 sztuki, zgodnie z wymaganiami technicznymi określonymi w pozycji 1 załącznika nr 2 do SIWZ, 2)Zadanie II (poz. 2, zał. nr 2 SIWZ) - dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń zapewniających radiowy dostęp do dwóch niezależnych sieci komputerowych (publicznej sieci Internet oraz lokalnej sieci komputerowej) poprzez zastosowanie technologii VLAN - w pomieszczeniach nr 485, Sala Okrągła, Sala Herbowa, Pokój numer 133C oraz Korytarz na I piętrze w promieniu 10 m od drzwi wejściowych do pokoju nr 118 w tym na obszarze pokoju nr 129. na zasadach określonych we wzorach umów, który określają załączniki nr 5a (zadanie I) oraz 5b (zadanie II) do SIWZ. 3. Urządzenia wymienione w ust. 2 pkt. 1 zostaną dostarczone, zainstalowane i uruchomione przez Wykonawcę w lokalizacjach określonych w ust. 10 do wydzielonej przez Zamawiającego sieci komputerowej z dostępem do publicznej sieci Internet oraz do sieci elektrycznej. Wykonawca w terminie 14 dni od daty podpisania Umowy, przedstawi Zamawiającemu projekt instalowanych urządzeń. Projekt powinien przedstawiać wizualizację urządzenia w postaci rysunków urządzenia z każdej strony wraz z wymiarami oraz naniesionymi znakami graficznymi. Zamawiający ma prawo do wniesienia na piśmie uwag do projektu w terminie 7 dni od daty otrzymania projektu. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić uwagi Zamawiającego, o ile: a) nie podwyższają one wartości przedmiotu Umowy b) są technicznie wykonalne. 4. Urządzenia wymienione w ust. 2 pkt. 2 zostaną dostarczone, zainstalowane i uruchomione przez Wykonawcę w lokalizacjach określonych w ust. 11 do wydzielonej przez Zamawiającego sieci komputerowej z dostępem do publicznej sieci Internet, lokalnej sieci komputerowej oraz do sieci elektrycznej. 5. Urządzenia wymienione w ust. 2 pkt. 2 zostaną skonfigurowane w sposób umożliwiający obsługę dwóch niezależnych sieci (publicznej sieci Internet oraz lokalnej sieci komputerowej) przy wykorzystaniu technologii VLAN. Urządzenie musi umożliwiać rozgłaszanie w/w sieci za pomocą odrębnych identyfikatorów SSID oraz umożliwiać włączenie i skonfigurowanie lub wyłączenie szyfrowania osobno dla każdej sieci. 6. Wykonawca w ramach dostawy przedmiotu zamówienia o którym mowa w ust. 2 wykona wszelkie instalacje (w tym konieczne przewierty) niezbędne do przyłączenia urządzeń do wymaganych sieci komputerowych i elektrycznych. Długość instalacji jaką będzie musiał wykonać Wykonawca nie przekroczy w sumie 200m dla wszystkich instalowanych urządzeń. Instalacja powinna zostać wykonana w korytach kablowych PCV (po 100m dla zadania I i 100m dla zadania II). Wykonawca zapewni także montaż do podłoża informacyjnych terminali multimedialnych o których mowa w ust.2 pkt.1. 7. Wykonawca dostarczy wszystkie urządzenia o których mowa w ust. 2 własnym transportem i na własny koszt do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń o których mowa w ust. 10 i 11. 8. Wykonawca ma możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej. Z wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 6 do SIWZ. 9. Określone w załączniku nr 2 do SIWZ parametry techniczne stanowią minimalne wymagania Zamawiającego, jakie musi spełniać dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia o którym mowa w ust.2. 10. Wykonawca zainstaluje sprzęt o którym mowa w ust. 2 pkt.1 we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w następujących lokalizacjach: -Gdańsk ul. Augustyńskiego 2 (PIAP - 1 sztuka), -Gdańsk ul. Okopowa 21/27 (PIAP - 1 sztuka), -Słupsk ul. Jaracza 18A (PIAP - 1 sztuka), 11. Wykonawca zapewni radiowy dostęp do wydzielonej przez Zamawiającego sieci komputerowej z dostępem do publicznej sieci Internet oraz do lokalnej sieci komputerowej w następujących pomieszczeniach w siedzibie Zamawiającego w Gdańsku przy ul. Okopowej 21/27: 1)W pomieszczeniu nr 485 oraz w promieniu 10 metrów od niego. 2)Sala Okrągła - całe pomieszczenie (powierzchnia ok. 450m2, wysokość ok. 8m) wraz z korytarzami okalającymi. 3)Sala Herbowa - całe pomieszczenie (powierzchnia ok. 170m2, wysokość ok. 4m) oraz korytarz w promieniu 10 metrów od drzwi wejściowych do pomieszczenia. 4)Pokój numer 133C - całe pomieszczenie (powierzchnia ok. 60m2, wysokość ok. 3m). 5)Korytarz na I piętrze w promieniu 10 m od drzwi wejściowych do pokoju nr 118 w tym na obszarze pokoju nr 129. 12. Po zainstalowaniu i uruchomieniu przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona w siedzibie Zamawiającego w Gdańsku przy ul. Okopowej 21/27 wstępnego szkolenia wyznaczonych przez Zamawiającego pracowników Departamentu Społeczeństwa Informacyjnego i Informatyki. 13. Dostawa, montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym. Podpisany przez obie strony zamówienia protokół zdawczo-odbiorczy będzie stanowił podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT. 14.Wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym, Wykonawca dostarczy kopię deklaracji zgodności dla oferowanego sprzętu zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2006r. nr 249, poz. 1834). 15. Producentem urządzeń typu Access Point o których mowa w ust. 2 pkt. 2 musi być ta sama firma. 16. Termin realizacji zamówienia: a.dla zadania I - 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy b.dla zadania II - 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy 17. Wykonawca wraz z dostawą dostarczy pisemne gwarancje jakości na przedmiot umowy udzielone przez producenta sprzętu. Wymagany okres gwarancji dla pozycji 1 wymienionej w załączniku nr 2 do SIWZ - 3 lata i dla pozycji 2 wymienionej w załączniku nr 2 do SIWZ - minimum 1 rok. 18. Zamawiający wymaga, aby naprawy gwarancyjne były realizowane przez autoryzowany serwis producenta sprzętu w siedzibie Zamawiającego (serwis on-site). 19. Prace instalacyjne o których mowa w ust. 4,5,6 zostaną wykonane na koszt Wykonawcy przez specjalistów Wykonawcy posiadających stosowną wiedzę i uprawnienia. 20. Zamawiający zapewni węzły sieci komputerowej oraz elektrycznej do której zostaną podłączone urządzenia o których mowa w ust. 2 pkt. 2, w pomieszczeniach (o których mowa w ust. 10,11) lub w pomieszczeniach z nimi sąsiadującymi. W każdym węźle Zamawiający zapewni możliwość podłączenia oferowanych urządzeń do wydzielonych sieci w technologii VLAN.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.22.45.00-7, 30.23.12.30-8, 32.21.41.10-8, 32.41.80.00-6, 32.41.00.00-0, 30.24.00.00-3, 30.24.10.00-0, 30.24.17.00-7, 30.23.00.00-0, 30.23.12.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobrania kwoty wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawę (lub sumę dostaw w ciągu roku) sprzętu odpowiadającego swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, w zakresie części zamówienia, na które została złożona oferta, 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę w ofercie, wyszczególnionych w § 4, na zasadzie kwalifikacji spełnia,nie spełnia. 3. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dokumenty wymienione w pkt III.2 Informacja o oświadczeniach i dokumentach (...)ust. 1 pkt. 1, 2, 3, składa każdy z podmiotów tworzących konsorcjum, dokument wymieniony w pkt III.2 Informacja o oświadczeniach i dokumentach(...) ust. 1 pkt. 4 składa pełnomocnik, przy czym dla warunku określonego w ust. 1 pkt. 2 wystarcza jeżeli spełnia go jeden z podmiotów tworzących konsorcjum.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 3 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw (lub sumę dostaw w ciągu roku), odpowiadających swoją rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego przetargu w zakresie części zamówienia, na które została złożona oferta - wg. wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ, 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: a) w ust. 1 pkt. 2, 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/umwp/zamowienia/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, 80 - 810 Gdańsk, pok. nr 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego w Gdańsku, ul. Okopowa 21/27, w pokoju nr 21..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I (poz. 1, zał. nr 2 SIWZ - dostawa, montaż i uruchomienie publicznych, informacyjnych terminali multimedialnych wraz z oprogramowaniem (urządzeń typu PIAP - Public Internet Access Point).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I (poz. 1, zał. nr 2 SIWZ - dostawa, montaż i uruchomienie publicznych, informacyjnych terminali multimedialnych wraz z oprogramowaniem (urządzeń typu PIAP - Public Internet Access Point) - 3 sztuki, zgodnie z wymaganiami technicznymi określonymi w pozycji 1 załącznika nr 2 do SIWZ,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.22.45.00-7, 30.23.12.30-8, 32.41.00.00-0, 30.24.00.00-3, 30.24.10.00-0, 30.24.17.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II (poz. 2, zał. nr 2 SIWZ) - dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń zapewniających radiowy dostęp do dwóch niezależnych sieci komputerowych (publicznej sieci Internet oraz lokalnej sieci komputerowej) poprzez zastosowanie technologii VLAN - w pomieszczeniach nr 485, Sala Okrągła, Sala Herbowa, Pokój numer 133C oraz Korytarz na I piętrze w promieniu 10 m od drzwi wejściowych do pokoju nr 118 w tym na obszarze pokoju nr 129..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II (poz. 2, zał. nr 2 SIWZ) - dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń zapewniających radiowy dostęp do dwóch niezależnych sieci komputerowych (publicznej sieci Internet oraz lokalnej sieci komputerowej) poprzez zastosowanie technologii VLAN - w pomieszczeniach nr 485, Sala Okrągła, Sala Herbowa, Pokój numer 133C oraz Korytarz na I piętrze w promieniu 10 m od drzwi wejściowych do pokoju nr 118 w tym na obszarze pokoju nr 129..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.21.10-8, 32.41.80.00-6, 30.23.00.00-0, 30.23.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Świadczenie usługi kompleksowej obsługi urządzeń uzdatniania wody basenu w kompleksie krytej pływalni AWFiS w Gdańsku
- Świadczenie usług kompleksowej i bieżącej obsługi prawnej na rzecz Portu Czystej Energii Sp. z o. o.
- Zakup paliw do samochodów służbowych w systemie sprzedaży bezgotówkowej
- Usługi weterynaryjne dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt Promyk, z podziałem na części drugie postępowanie
- Dostawa odczynników dla Laboratorium Hematologii Pracowni Hematoonkologii
- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć rekreacyjnych na rzecz Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2026 roku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Miłoradz realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Asysta techniczna systemu elektronicznego obiegu dokumentów oraz planowania budżetu EZD SIDAS oraz SPiRB w roku 2026
- Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Urząd Miasta Grajewo"
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w miejscowości Mokre oraz Tarnawa Górna
- Dostawa sprzętu serwerowego i oprogramowania do Urzędu Miejskiego w Orzyszu z podziałem na części
- Dostawa sprzętu komputerowego, usług AI wspierających, tworzenie dokumentacji medycznej i umawiania pacjentów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





