eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebiechówCykl zajęć teoretycznych i praktycznych z klientami pomocy społecznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-22

Trzebiechów: Cykl zajęć teoretycznych i praktycznych z klientami pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 199806 - 2013; data zamieszczenia: 22.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Sulechowska 2, 66-132 Trzebiechów, woj. lubuskie, tel. 68 351 42 63, faks 68 351 41 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Cykl zajęć teoretycznych i praktycznych z klientami pomocy społecznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Zajęcia z prawnikiem: Liczba uczestników: dwie grupy po 15 osób (razem 30 osób); Okres trwania zajęć: czerwiec 2013 Czas trwania zajęć: 12 godzin - dwa razy po 6 godzin (I grupa - 6 godzin, II grupa - 6 godzin); Zajęcia powinny odbyć się w godzinach 900 - 1500 w dni robocze; Zajęcia powinna prowadzić osoba posiadająca niezbędne wykształcenie kierunkowe oraz doświadczenie; Cel zajęć: podniesienie poziomu wiedzy, świadomości i znajomości w zakresie prawa pracy; podniesienie poziomu wiedzy, świadomości i znajomości w zakresie prawa rodzinnego i cywilnego; nabycie umiejętności przygotowywania dokumentów i postępowania przed instytucjami. Zajęcia mają mieć charakter teoretyczny i praktyczny połączone z prezentacją multimedialną; Praca z całą grupą oraz indywidualna w miarę potrzeb; Wykonawca zapewnia niezbędne materiały dydaktyczne. 2)Zajęcia dotyczące zdrowego stylu życia i odżywiania: Liczba uczestników: dwie grupy po 15 osób (razem 30 osób); Okres trwania zajęć: czerwiec 2013 Czas trwania zajęć: 12 godzin (I grupa - 6 godzin, II grupa - 6 godzin); Zajęcia powinny odbywać się w godzinach 900 - 1500 w dni robocze; Zajęcia powinna prowadzić osoba posiadająca niezbędne wykształcenie kierunkowe oraz doświadczenie; Cel zajęć: Zapoznanie uczestników z metodami i sposobami zdrowego stylu życia; Zdrowe odżywianie i styl życia w kontekście ogólnego stanu zdrowia; Zwiększenie świadomości dotyczącej korzyści płynących ze zdrowego stylu życia. Zajęcia mają mieć charakter teoretyczny i praktyczny połączone z prezentacją multimedialną, nagrania audio; Praca z całą grupą oraz indywidualna w miarę potrzeb; Wykonawca zapewnia niezbędne materiały dydaktyczne 3)Zajęcia z pierwszej pomocy przedmedycznej: Liczba uczestników: dwie grupy po 15 osób (razem 30 osób); Okres trwania zajęć: lipiec 2013 Czas trwania zajęć: 12 godzin (I grupa - 6 godzin, II grupa - 6 godzin); Zajęcia powinny odbywać się w godzinach 900 - 1400 w dni robocze; Zajęcia powinna prowadzić osoba posiadająca niezbędne wykształcenie kierunkowe oraz doświadczenie; Cel zajęć: Wyposażenie uczestników w metody i sposoby udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, praktyczne wykorzystanie poznanych zagadnień; Poznanie podstawowych rodzajów urazów; Zajęcia mają mieć charakter teoretyczny i praktyczny połączone z prezentacją multimedialną; Praca z całą grupą oraz indywidualna w miarę potrzeb; Wykonawca zapewnia niezbędne materiały dydaktyczne. 4)Zajęcia z zarządzania budżetem domowym: Liczba uczestników: dwie grupy po 15 osób (razem 30 osób); Okres trwania zajęć: sierpień 2013 Czas trwania zajęć: 12 godzin (I grupa - 6 godzin, II grupa - 6 godzin); Zajęcia powinny odbywać się w godzinach 900 - 1500 w dni robocze; Zajęcia powinna prowadzić osoba posiadająca niezbędne wykształcenie kierunkowe oraz doświadczenie; Cel zajęć: Kształtowanie postaw rozsądnego i optymalnego, racjonalnego zarządzania budżetem domowym; Przekazanie wiedzy dotyczącej efektywnego gospodarowania własnymi środkami; Tworzenie zestawienia dochodów i wydatków; Przedstawienie możliwości dodatkowych źródeł dochodu. Zajęcia mają mieć charakter teoretyczny i praktyczny połączone z prezentacją multimedialną; Praca z całą grupą oraz indywidualna w miarę potrzeb; Wykonawca zapewnia niezbędne materiały dydaktyczne. 5)Wyjazd integracyjny uczestników projektu: Ogrodowe Inspiracje, Gospodarstwo Szkółkarskie Gaj w Starym Dworze, gmina Brójce: Liczba uczestników - 30 osób; Termin wyjazdu - sierpień 2013 r. (dokładny termin do uzgodnienia) Czas trwania wyjazdu: jeden dzień; Organizator zapewnia transport, przewodnika oraz obiad dwudaniowy dla 30 osób; Cel wyjazdu: Zapoznanie uczestników projektu ze stylami ogrodów; Integracja uczestników. 6)Zajęcia z dbania o estetykę domu i mieszkania połączone z wyrobem rękodzieła; Liczba uczestników: dwie grupy po 15 osób (razem 30 osób); Okres trwania zajęć: wrzesień - grudzień 2013 Wyjazd integracyjny do skansenu w Ochli (we wrześniu 2013 r.) połączony z pokazem i wyrobem rękodzieła ludowego - termin do uzgodnienia; Zajęcia teoretyczno-praktyczne: po jednym 5-godzinnym spotkaniu na grupę w każdym miesiącu (październik, listopad, grudzień). Łącznie 6 spotkań, 30 godzin zajęć. Zajęcia powinny odbywać się w godzinach 900 - 1300 w dni robocze; Zajęcia powinna prowadzić osoba posiadająca niezbędne wykształcenie kierunkowe oraz doświadczenie; Cel zajęć: Wyposażenie uczestników w praktyczne metody i sposoby dbania o estetykę mieszkania w teorii i praktyce; Zwiększenie świadomości płynących z dbania o estetykę mieszkania/domu; Zapoznanie uczestników z praktycznymi sposobami dbania o estetykę domu/mieszka; Zapoznanie i wyrób rękodzieła. Zajęcia mają mieć charakter teoretyczny i praktyczny połączone z prezentacją multimedialną; Praca z całą grupą oraz indywidualna w miarę potrzeb; Wykonawca zapewnia niezbędne materiały dydaktyczne. 7)Praktyczne zajęcia z przygotowywania posiłków: Liczba uczestników: trzy grupy po 10 osób (razem 30 osób); Okres trwania zajęć: sierpień, wrzesień, listopad, grudzień 2013 r. Czas trwania zajęć: 4 godziny/grupę w każdym miesiącu, łącznie 12 spotkań, 48 godzin zajęć. Zajęcia powinny odbywać się w godzinach 900 - 1300 w dni robocze; Zajęcia powinna prowadzić osoba posiadająca niezbędne wykształcenie i doświadczenie kierunkowe; Zajęcia mają charakter praktyczny; Praca z grupą i indywidualnie w miarę potrzeb; Cel zajęć: Nabycie przez uczestników praktycznych umiejętności przygotowywania posiłków przy małym nakładzie finansowym; Nabycie przez uczestników umiejętności serwowania posiłków; Integracja uczestników. - Wykonawca zapewnia produkty spożywcze i materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć oraz odzież ochronną (np. fartuchy, czepki). - Przy wyborze oferty do realizacji, zamawiający będzie kierował się kryterium: Łączna kwota przeprowadzenia zajęć dla 30 osób w danym miesiącu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- zmiana terminu realizacji zadania, z uwagi na czynniki których nie można było przewidzieć w dniu sporządzania SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzebiechow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Sulechowska 2 66-132 Trzebiechów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Sulechowska 2 66-132 Trzebiechów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Człowiek najlepsza INWESTYCJA, działanie 7.1.1..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.