Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-22
Trzebiechów: Cykl zajęć teoretycznych i praktycznych z klientami pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 199806 - 2013; data zamieszczenia: 22.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Sulechowska 2, 66-132 Trzebiechów, woj. lubuskie, tel. 68 351 42 63, faks 68 351 41 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Cykl zajęć teoretycznych i praktycznych z klientami pomocy społecznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Zajęcia z prawnikiem: Liczba uczestników: dwie grupy po 15 osób (razem 30 osób); Okres trwania zajęć: czerwiec 2013 Czas trwania zajęć: 12 godzin - dwa razy po 6 godzin (I grupa - 6 godzin, II grupa - 6 godzin); Zajęcia powinny odbyć się w godzinach 900 - 1500 w dni robocze; Zajęcia powinna prowadzić osoba posiadająca niezbędne wykształcenie kierunkowe oraz doświadczenie; Cel zajęć: podniesienie poziomu wiedzy, świadomości i znajomości w zakresie prawa pracy; podniesienie poziomu wiedzy, świadomości i znajomości w zakresie prawa rodzinnego i cywilnego; nabycie umiejętności przygotowywania dokumentów i postępowania przed instytucjami. Zajęcia mają mieć charakter teoretyczny i praktyczny połączone z prezentacją multimedialną; Praca z całą grupą oraz indywidualna w miarę potrzeb; Wykonawca zapewnia niezbędne materiały dydaktyczne. 2)Zajęcia dotyczące zdrowego stylu życia i odżywiania: Liczba uczestników: dwie grupy po 15 osób (razem 30 osób); Okres trwania zajęć: czerwiec 2013 Czas trwania zajęć: 12 godzin (I grupa - 6 godzin, II grupa - 6 godzin); Zajęcia powinny odbywać się w godzinach 900 - 1500 w dni robocze; Zajęcia powinna prowadzić osoba posiadająca niezbędne wykształcenie kierunkowe oraz doświadczenie; Cel zajęć: Zapoznanie uczestników z metodami i sposobami zdrowego stylu życia; Zdrowe odżywianie i styl życia w kontekście ogólnego stanu zdrowia; Zwiększenie świadomości dotyczącej korzyści płynących ze zdrowego stylu życia. Zajęcia mają mieć charakter teoretyczny i praktyczny połączone z prezentacją multimedialną, nagrania audio; Praca z całą grupą oraz indywidualna w miarę potrzeb; Wykonawca zapewnia niezbędne materiały dydaktyczne 3)Zajęcia z pierwszej pomocy przedmedycznej: Liczba uczestników: dwie grupy po 15 osób (razem 30 osób); Okres trwania zajęć: lipiec 2013 Czas trwania zajęć: 12 godzin (I grupa - 6 godzin, II grupa - 6 godzin); Zajęcia powinny odbywać się w godzinach 900 - 1400 w dni robocze; Zajęcia powinna prowadzić osoba posiadająca niezbędne wykształcenie kierunkowe oraz doświadczenie; Cel zajęć: Wyposażenie uczestników w metody i sposoby udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, praktyczne wykorzystanie poznanych zagadnień; Poznanie podstawowych rodzajów urazów; Zajęcia mają mieć charakter teoretyczny i praktyczny połączone z prezentacją multimedialną; Praca z całą grupą oraz indywidualna w miarę potrzeb; Wykonawca zapewnia niezbędne materiały dydaktyczne. 4)Zajęcia z zarządzania budżetem domowym: Liczba uczestników: dwie grupy po 15 osób (razem 30 osób); Okres trwania zajęć: sierpień 2013 Czas trwania zajęć: 12 godzin (I grupa - 6 godzin, II grupa - 6 godzin); Zajęcia powinny odbywać się w godzinach 900 - 1500 w dni robocze; Zajęcia powinna prowadzić osoba posiadająca niezbędne wykształcenie kierunkowe oraz doświadczenie; Cel zajęć: Kształtowanie postaw rozsądnego i optymalnego, racjonalnego zarządzania budżetem domowym; Przekazanie wiedzy dotyczącej efektywnego gospodarowania własnymi środkami; Tworzenie zestawienia dochodów i wydatków; Przedstawienie możliwości dodatkowych źródeł dochodu. Zajęcia mają mieć charakter teoretyczny i praktyczny połączone z prezentacją multimedialną; Praca z całą grupą oraz indywidualna w miarę potrzeb; Wykonawca zapewnia niezbędne materiały dydaktyczne. 5)Wyjazd integracyjny uczestników projektu: Ogrodowe Inspiracje, Gospodarstwo Szkółkarskie Gaj w Starym Dworze, gmina Brójce: Liczba uczestników - 30 osób; Termin wyjazdu - sierpień 2013 r. (dokładny termin do uzgodnienia) Czas trwania wyjazdu: jeden dzień; Organizator zapewnia transport, przewodnika oraz obiad dwudaniowy dla 30 osób; Cel wyjazdu: Zapoznanie uczestników projektu ze stylami ogrodów; Integracja uczestników. 6)Zajęcia z dbania o estetykę domu i mieszkania połączone z wyrobem rękodzieła; Liczba uczestników: dwie grupy po 15 osób (razem 30 osób); Okres trwania zajęć: wrzesień - grudzień 2013 Wyjazd integracyjny do skansenu w Ochli (we wrześniu 2013 r.) połączony z pokazem i wyrobem rękodzieła ludowego - termin do uzgodnienia; Zajęcia teoretyczno-praktyczne: po jednym 5-godzinnym spotkaniu na grupę w każdym miesiącu (październik, listopad, grudzień). Łącznie 6 spotkań, 30 godzin zajęć. Zajęcia powinny odbywać się w godzinach 900 - 1300 w dni robocze; Zajęcia powinna prowadzić osoba posiadająca niezbędne wykształcenie kierunkowe oraz doświadczenie; Cel zajęć: Wyposażenie uczestników w praktyczne metody i sposoby dbania o estetykę mieszkania w teorii i praktyce; Zwiększenie świadomości płynących z dbania o estetykę mieszkania/domu; Zapoznanie uczestników z praktycznymi sposobami dbania o estetykę domu/mieszka; Zapoznanie i wyrób rękodzieła. Zajęcia mają mieć charakter teoretyczny i praktyczny połączone z prezentacją multimedialną; Praca z całą grupą oraz indywidualna w miarę potrzeb; Wykonawca zapewnia niezbędne materiały dydaktyczne. 7)Praktyczne zajęcia z przygotowywania posiłków: Liczba uczestników: trzy grupy po 10 osób (razem 30 osób); Okres trwania zajęć: sierpień, wrzesień, listopad, grudzień 2013 r. Czas trwania zajęć: 4 godziny/grupę w każdym miesiącu, łącznie 12 spotkań, 48 godzin zajęć. Zajęcia powinny odbywać się w godzinach 900 - 1300 w dni robocze; Zajęcia powinna prowadzić osoba posiadająca niezbędne wykształcenie i doświadczenie kierunkowe; Zajęcia mają charakter praktyczny; Praca z grupą i indywidualnie w miarę potrzeb; Cel zajęć: Nabycie przez uczestników praktycznych umiejętności przygotowywania posiłków przy małym nakładzie finansowym; Nabycie przez uczestników umiejętności serwowania posiłków; Integracja uczestników. - Wykonawca zapewnia produkty spożywcze i materiały niezbędne do przeprowadzenia zajęć oraz odzież ochronną (np. fartuchy, czepki). - Przy wyborze oferty do realizacji, zamawiający będzie kierował się kryterium: Łączna kwota przeprowadzenia zajęć dla 30 osób w danym miesiącu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- zmiana terminu realizacji zadania, z uwagi na czynniki których nie można było przewidzieć w dniu sporządzania SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzebiechow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Sulechowska 2
66-132 Trzebiechów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Sulechowska 2 66-132 Trzebiechów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Człowiek najlepsza INWESTYCJA, działanie 7.1.1..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI TRZEBIECHÓW
więcej: przetargi TRZEBIECHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Droga do sukcesu"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.:"Wykwalifikowany absolwent = znakomity pracownik"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- "Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie szkolenia"
- Kompleksowa organizacja szkoleń stacjonarnych w 31 powiatach na terenie województwa wielkopolskiego związanych z przedsięwzięciem pt. Aktywizacja Lokalnych Partnerstw ds. Wody (LPW) w ramach KPO
- Dostawy sprzętu oraz oprogramowania w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





