To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-01-19
Uście Gorlickie: Opracowanie planistyczne:
1. Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Uście Gorlickie,
2. Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego Uście Gorlickie I w gminie Uście Gorlickie, obejmujący miejscowości Wysowa-Zdrój, Hańczowa, Blechnarka i Ropki.
Numer ogłoszenia: 19969 - 2009; data zamieszczenia: 19.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 868 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Uście Gorlickie, Uście Gorlickie 80, Uście Gorlickie, woj. małopolskie, tel. 018 3516041 w. 55, faks 018 3516042.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie planistyczne: 1. Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Uście Gorlickie, 2. Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego Uście Gorlickie I w gminie Uście Gorlickie, obejmujący miejscowości Wysowa-Zdrój, Hańczowa, Blechnarka i Ropki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Uście Gorlickie 1) Opracowanie na pozyskanych we własnym zakresie podkładach mapowych w skali 1:10000, kompletnego projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (zwanego dalej Studium) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28.04.2004r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy. Opracowanie będzie się składało z projektu studium (część tekstowa i graficzna) oraz prognozy oddziaływania na środowisko. Opracowanie należy wykonać w 3 egzemplarzach kolorowych (w tym 1 zafoliowane) oraz na nośniku elektronicznym. Część graficzna ma być wykonana jako zapis w formie hybrydowej (połączenie obrazu rastrowego z wektorowym) umożliwiającej odczytanie i wydrukowanie każdego ze zbioru elementów określonej grupy tematycznej (niezależne pliki), oddzielnie lub kilku plików razem z zachowaniem założonej kolejności ich wyświetlania. Program powinien dostarczać zaawansowanych narzędzi graficznych oraz możliwość korzystania z różnego rodzaju danych niegraficznych - pliki tekstowe. 2). Zakres opracowania: opracowanie wymaganych ustawowo pism, zawiadomień, ogłoszeń, obwieszczeń, komunikatów dot. opracowania Studium, analiza i projekt rozpatrzenia przez Wójta Gminy wniesionych wniosków do Studium, o których mowa w art. 11 pkt 3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, opracowanie projektu Studium, wraz z kompletem materiałów planistycznych zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko w zakresie uzgodnionym przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska i Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego - zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U.Nr 199, poz. 1227) prezentacja opracowanego projektu Studium Radzie Gminy, przygotowanie materiałów i pism w celu uzyskania opinii i uzgodnień, w tym Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, udział w Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej projektanta Studium, przygotowanie wykazu uzgodnień i opinii projektu Studium i wprowadzanie ewentualnych zmian wynikających z uzgodnień; przygotowanie projektu Studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do wyłożenia do publicznego wglądu oraz udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie Studium rozwiązaniami; przygotowania propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych do wyłożonego do publicznego wglądu projektu Studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz przygotowanie wykazu uwag i wprowadzenie ewentualnych zmian po rozpatrzeniu uwag; przygotowanie i przedłożenie Radzie Gminy projektu Studium do uchwalenia wraz z listą nieuwzględnionych uwag oraz udział w sesji Rady Gminy zatwierdzającej projekt; przygotowanie i skompletowanie dokumentacji planistycznej po uchwaleniu Studium. 3) Wójt Gminy Uście Gorlickie przekaże wykonawcy, który wygra przetarg: Uchwałę Rady Gminy Uście Gorlickie Nr XXIII/243/2008 z dnia 29.12.2008 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Uście Gorlickie, 4) Za zakończenie prac uznaje się złożenie u Zamawiającego kompletu opracowania planistycznego projektu Studium celem jego uchwalenia na sesji Rady Gminy Uście Gorlickie. Należy dołączyć oświadczenie o wykonaniu prac zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, aktualnie obowiązującymi przepisami prawa oraz kompletności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 2. Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego Uście Gorlickie I w gminie Uście Gorlickie obejmujący miejscowości Wysowa-Zdrój, Hańczowa, Blechnarka i Ropki 1. Opracowanie kompletnej, z punktu widzenia obowiązujących przepisów prawa a szczególnie ustawy z 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U.Nr 80 poz. 717 ze zm.) wraz z rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i przepisami pokrewnymi, dokumentacji planistycznej pn. Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego Uście Gorlickie I wraz z kompletem dokumentów formalno prawnych ilustrujących przebieg procedury sporządzania i uchwalenia planu miejscowego. 2. Wykonanie opracowania w skali 1:2000 w czterech egzemplarzach na mapach zasadniczych dostarczonych przez Zamawiającego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i prognozą skutków finansowych zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U.Nr 80, poz.717 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U.Nr 164, poz. 1587). 3. Plan zagospodarowania przestrzennego winien być dostarczony również w formie cyfrowej. 4. Część graficzna ma być wykonana jako zapis w formie hybrydowej (połączenie obrazu rastrowego z wektorowym) umożliwiającej odczytanie i wydrukowanie każdego ze zbioru elementów określonej grupy tematycznej (niezależne pliki), oddzielnie lub kilku plików razem z zachowaniem założonej kolejności ich wyświetlania. Program powinien dostarczać zaawansowanych narzędzi graficznych oraz możliwość korzystania z różnego rodzaju danych niegraficznych - pliki tekstowe. 5. Zakres opracowania: opracowanie wymaganych ustawowo pism, zawiadomień, ogłoszeń, obwieszczeń, komunikatów dot. opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (zwanego dalej planem); analiza i projekt rozpatrzenia przez Wójta Gminy wniesionych wniosków do planu, o których mowa w art. 17 pkt 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, opracowanie projektu planu, wraz z kompletem materiałów planistycznych zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; opracowanie wniosku rolnego dot. uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne zgodnie z ustawą o ochronie gruntów rolnych i leśnych (jednolity tekst Dz.U. z 2004r Nr 121 poz. 1266 z późn. zmianami), opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko w zakresie uzgodnionym przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska i Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego- zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U.Nr 199, poz. 1227) opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu prezentacja opracowanego projektu planu Radzie Gminy, przygotowanie materiałów i pism w celu uzyskania opinii i uzgodnień, w tym Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, udział w Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej projektanta planu, przygotowanie wykazu uzgodnień i opinii do projektu planu i wprowadzanie ewentualnych zmian wynikających z uzgodnień; przygotowanie projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do wyłożenia do publicznego wglądu; udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami; przygotowania propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych do wyłożonego do publicznego wglądu projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz przygotowanie wykazu uwag; wprowadzenie ewentualnych zmian po rozpatrzeniu uwag; przygotowanie i przedłożenie Radzie Gminy projektu planu do uchwalenia wraz z listą nieuwzględnionych uwag; udział w sesji Rady Gminy; przygotowanie i skompletowanie dokumentacji planistycznej po uchwaleniu planu, w tym materiałów do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00 - 74.25.10.00 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 290000.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRACOWNIA PROJEKTOWA "ARTPLAN" Wanda Mrówka
jakie przetargi wygrała firma
PRACOWNIA PROJEKTOWA "ARTPLAN" Wanda Mrówka
- Pracownia Projektowa ARTPLAN, ul 3-go Maja 19a, 33-350 Piwniczna-Zdrój, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 290000.00
- Oferta z najniższą ceną: 290000.00 oferta z najwyższą ceną: 290000.00
- Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.