eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Władysławowo › Sukcesywne dostawy środków czystości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-18

Władysławowo: Sukcesywne dostawy środków czystości
Numer ogłoszenia: 199690 - 2009; data zamieszczenia: 18.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Sportu w Warszawie, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich im. Feliksa Stamma we Władysławowie , ul. Żeromskiego 52, 84-120 Władysławowo, woj. pomorskie, tel. 058 6746314, faks 058 6746350.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cetniewo.cos.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy ministerstwa Sportu i Turystyki.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy środków czystości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy środków czystości : różnorodne środki czystości ogólnego zastosowania oraz środki czystości specjalistyczne do gastronomii. Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.83.10.00 - Preparaty piorące 39.83.12.00 - Detergenty 39.83.12.10 - Detergenty do zmywarek 39.83.12.20 - Środki odtłuszczające 39.83.12.40 - Preparaty czyszczące 39.83.13.00 - Środki do czyszczenia podłóg 39.83.14.00 - Środki do czyszczenia ekranów 39.83.16.00 - Środki do czyszczenia toalet 39.83.17.00 - Automatyczne dozowniki mydła 39.83.20.00 - Produkty do zmywania naczyń 39.83.30.00 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu 39.83.12.50 - Roztwory myjące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.). b) wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, następujące zamówienia: b1) w przypadku składania oferty na część I - co najmniej jedna dostawa środków higieniczno - sanitarnych pomocnych w utrzymaniu czystości, o wartości 120 000,00 PLN brutto (na jedno zamówienie, umowę, kontrakt, w okresie maksymalnie 12 miesięcy) b2) w przypadku składania oferty na część II - co najmniej jedna dostawa profesjonalnych środków pomocnych w utrzymaniu czystości w gastronomii: do zmywarek, czyszczenia trzonów kuchennych, kotłów itp. o wartości minimum 30 000,00 PLN brutto (na jedno zamówienie, umowę, kontrakt, w okresie maksymalnie 12 miesięcy) b3) w przypadku składania oferty na obie części - warunki określone w pkt. b1) i b2) muszą być spełnione łącznie 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące samodzielnego wykonawcy dotyczą odpowiednio wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3. Oferty będą oceniane pod względem formalnym w zakresie kompletności i zgodności z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów wymienionych w pkt. 8 SIWZ. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa: 1. Ofertę na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 2. Formularz cenowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.) na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 4. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę doświadczenia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonywanych, dostaw, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, uwzględniając wymagania zamawiającego określone w pkt. 1. b) SIWZ- wg załącznika Nr 5 do SIWZ, b) dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie (dokument taki powinien zawierać co najmniej datę wystawienia lub wskazanie daty wykonania dostaw oraz ocenę sposobu ich realizacji),.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cetniewo.cos.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, ul. Żeromskiego 52,m 84-120 Władysławowo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2009 godzina 12:15, miejsce: Siedziba Zamawiającego, ul. Żeromskiego 52,m 84-120 Władysławowo: SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ŚRODKI CZYSTOŚCI ROŻNORODNE, OGÓLNEGO ZASTOSOWANIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki czystości różnego rodzaju do utrzymywania porządków i higieny w pomieszczeniach hotelowych, biurowych i w obiektach sportowych.Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.10.00-6, 39.83.12.00-8, 39.83.12.40-0, 39.83.12.50-3, 39.83.13.00-9, 39.83.14.00-0, 39.83.16.00-2, 39.83.30.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środki czystości specjalistyczne do gastronomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki specjalistyczne używane do utrzymywania czystości urządzeń i sprzętu gastronomicznego.Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.00-8, 39.83.12.10-1, 39.83.12.20-4, 39.83.17.00-3, 39.83.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.