Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-05
Polkowice: Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 199685 - 2009; data zamieszczenia: 05.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice , Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 84 74 121, faks 076 72 46 780.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.polkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy sprzętu komputerowego i oprogramowania. Zadanie podzielone zostało na 4 części: - część 1: dostawa komputera, monitora, skanera oraz programu komputerowego; - część 2: dostawa drukarki komputerowej / plotera; - część 3: dostawa serwera sieciowego; - część 4: dostawa notebooka oraz programu komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zadanie będzie rozliczane przy zastosowaniu cen ryczałtowych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił następujących gwarancji jakości: - na komputer, skaner - minimum 24 miesiące, - na monitor LCD - minimum 36 miesięcy, - na drukarkę/ploter - minimum 24 miesięcy, - na serwer - minimum 24 miesięcy, - na notebook - minimum 24 miesiące.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 48.82.10.00 - Serwery sieciowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności spełnią poniższe warunki: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy, o przyjęciu warunków SIWZ, o udzieleniu wymaganych gwarancji, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnikawyżej wymienionego dokumentu do wglądu członkom komisji przetargowej, w trakcie otwarcia ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt b - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Uwaga: 1. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być przedstawione w formie oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii dokumentu. 2. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, lub którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty takie jak: oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp oraz dokumenty wymienione w pkt. b muszą być złożone przez każdy podmiot. 4. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki. 6. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez te podmioty wspólnego pełnomocnika. 7. Wykonawca zobowiązuje się sporządzić umowę konsorcjum po wyborze oferty tj. w okresie między wygraniem przetargu a podpisaniem umowy o zamówienie. 8. Umowa konsorcyjna musi zawierać: - określenie celu gospodarczego, - oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi, - wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, - zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, pok. nr 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, Kancelaria - pok. nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa komputera, monitora, skanera oraz programu komputerowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy: komputera, monitora, skanera oraz programu komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zadanie będzie rozliczane przy zastosowaniu cen ryczałtowych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił następujących gwarancji jakości: - na komputer, skaner - minimum 24 miesiące, - na monitor LCD - minimum 36 miesięcy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.21.30.00-5, 30.21.61.10-0, 30.23.13.00-0, 48.70.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa drukarki komputerowej / plotera.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy drukarki komputerowej / plotera. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zadanie będzie rozliczane przy zastosowaniu cen ryczałtowych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na drukarkę/ploter - minimum 24 miesięcy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.23.21.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa serwera sieciowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy serwera sieciowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zadanie będzie rozliczane przy zastosowaniu cen ryczałtowych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na serwer - minimum 24 miesięcy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 48.82.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa notebooka oraz programu komputerowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy notebooka oraz programu komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zadanie będzie rozliczane przy zastosowaniu cen ryczałtowych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił następujących gwarancji jakości na notebook - minimum 24 miesiące.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6, 48.70.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
- "Świadczenie usług ratownictwa wodnego w obiekcie Aquapark Polkowice S.A. w okresie od 29 czerwca 2025 r. do 31 grudnia 2025 r."
- Przebudowa oświetlenia ciągu pieszego (deptak Miedziana) łączącego ul. Kolejową z ul. 3 Maja w Polkowicach
- PEŁNIENIE NADZORU nad robotami budowlanymi w ramach zadania pn. ROZWÓJ INFRASTRUKTURY EDUKACYJNEJ POWIATU POLKOWICKIEGO POPRZEZ BUDOWĘ DOSTĘPNEGO BUDYNKU POPPPIDM
- Budowa i przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami - ul. Bursztynowa, Al. Dębowa , ul. Orzechowa w Sobinie gm. Polkowice.
- " Renowacja sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz ze studniami na Osiedlu Młodych w Polkowicach."
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Z ZSCL lepszy start zawodowy - dostawa sprzętu dla pracowni IT
- Zakup wyposażenia do żłobka w Łącku w ramach zadania p.n.: "Budowa przedszkola samorządowego wraz ze żłobkiem i częścią administracyjną Urzędu Gminy Łącko"
- CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD - GMINA STUPSK
- Dostawa urządzeń komputerowych w podziale na dwa zadania: Zadanie 1 - dostawa komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem i/lub Zadanie 2 - dostawa komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem.
- Sprzedaż, dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia informatycznego pracowni chemicznej i informatycznej
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Wadowicach
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.