Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-05
Międzychód: USŁUGI W ZAKRESIE ODBIORU I TRANSPORTU ODPADÓW WYTWARZANYCH W WYNIKU PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI SPZOZ MIĘDZYCHÓD DO MIEJSCA UNIESZKODLIWIANIA.
Numer ogłoszenia: 199681 - 2009; data zamieszczenia: 05.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 10, 64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie, tel. 095 7482011, faks 095 7482711 wew. 122.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-miedzychod.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI W ZAKRESIE ODBIORU I TRANSPORTU ODPADÓW WYTWARZANYCH W WYNIKU PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI SPZOZ MIĘDZYCHÓD DO MIEJSCA UNIESZKODLIWIANIA..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem umowy jest dzierżawa pojemników, ich mycie i dezynfekcja, usługi odbioru (w tym załadunku), transportu do miejsca unieszkodliwiania odpadów wytwarzanych w wyniku prowadzonej przez SPZOZ Międzychód działalności, zwanych dalej odpadami z obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzychodzie. Dzierżawione pojemniki winny być wykonane z metalu lub tworzywa. Koszt transportu i dzierżawa, mycie i dezynfekcja pojemników, w tym dostawa pojemników jednorazowego użytku winny być wliczone w cenę jednostkową usługi. Usługa odbioru i utylizacji odpadów medycznych obejmuje: 1. Odbiór i transport odpadów medycznych z miejsca ich składowania na terenie szpitala (własnym transportem) dwa razy w tygodniu (do ustalenia po wyborze oferty) w obecności przedstawiciela Zamawiającego (w godzinach 8.00 - do 14.00). W przypadku, gdy termin odbioru odpadów przypada w dzień wolny od pracy (święto) Wykonawca zobowiązany jest odebrać odpady w dniu następnym. 2. Ważenie odpadów pod nadzorem pracownika Sekcji Administracyjno-Gospodarczej na legalizowanej wadze znajdującej się na samochodzie Wykonawcy i przekazywanie zleceniodawcy protokołu ważenia przy każdym odbiorze odpadów medycznych - Zamawiający ma tu na myśli trójstronną kartę przekazania odpadów, z czego stronami są Oddający Wytwarzający odpady, Transportujący oraz Utylizujący/Spalający odpad. Wystawianie każdorazowo przez Wykonawcę przy odbiorze karty przekazania odpadów muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie wzoru dokumentów stosowanych dla potrzeb ewidencji odpadów (Dz. U. z 2006 r. nr 30, poz. 213). 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia każdorazowo po utylizacji opadów przekazanych przez SPZOZ Międzychód potwierdzenia spalarni o utylizacji odpadów zgodnie z rodzajem i ilością przekazaną przez Zamawiającego - trójstronna karta przekazania odpadów - patrz pkt 2. 4. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania zawartych przynajmniej dwóch umów z miejscami unieszkodliwiania odpadów, w tym przynajmniej jednej w województwie wielkopolskim lub ościennym najbliższym miejsca wytwarzania odpadów. WYMAGANIA DOTYCZĄCE TRANSPORTU: Wykonawca zapewnia odpowiednie środki transportu dostosowane do przewozu odpadów medycznych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca winien posiadać aktualną opinię sanitarną wydaną przez właściwego Inspektora Sanitarnego dotyczącą dopuszczenia do użytkowania środków transportu, jakich Wykonawca zamierza użyć do wykonania usługi. Koszt transportu odbywać się będzie na koszt i środkiem transportu Wykonawcy. Koszty transportu winny być zawarte w cenie jednostkowej za odbiór i utylizację odpadów. Zamawiający będzie przekazywał odpady prawidłowo zabezpieczone, posortowane zgodnie z ustawą o odpadach medycznych i obowiązującą procedurą szpitalną. Wykonawca odpowiada za odpady z chwilą ich przejęcia. Wykonawca zobowiązany jest do transportu przekazanych przez Zamawiającego odpadów do miejsca ich utylizacji zgodnie z zasadą bliskości wynikającą z art. 9 ustawy o odpadach. Zamawiający dopuszcza świadczenie usługi z udziałem podwykonawców w zakresie transportu i wywozu odpadów szpitalnych. Podwykonawcy muszą posiadać uprawnienia do realizacji powierzonego do wykonania zamówienia. Zadanie stanowiące przedmiot zamówienia musi być zrealizowane zgodnie z obowiązującą zasadą bliskości wynikającą z ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 (tekst jednolity z dnia 01.02.2007r. Dz.U. Nr 39 poz. 251).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.42.00 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 7.000,00 PLN Wadium należy wnieść w terminie do dnia: 20.11.2009r. do godz. 12:00 a) w pieniądzu na konto Zamawiającego Pekao S.A. I/O Międzychód 13 1240 3565 1111 0000 4441 6571 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych lub bankowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz na potwierdzenie spełniania tego warunku załączy do oferty stosowne dokumenty (odpis właściwego rejestru lub z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), z których wynikać będzie, że wykonawca jest uprawniony do prowadzenia działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Warunek ten będzie spełniony jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zrealizował odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia usługi odbioru, transportu do miejsca utylizacji odpadów szpitalnych (co najmniej dwie usługi potwierdzone prawidłowym wykonaniem zadania - listami referencyjnymi). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy oraz wykaże, że: a) nie zalega z uiszczaniem podatków i opłat, b) nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, c) nie był prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego (art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy), a w przypadku podmiotów zbiorowych, sąd nie orzekł wobec nich zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy); 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów oraz oświadczeń, które zamawiający określił w SIWZ jako konieczne do złożenia przez wykonawcę przy zastosowaniu kryterium spełnia nie spełnia. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie: o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy oraz, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, oraz że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda złożenia: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia usługi odbioru, transportu do miejsca utylizacji odpadów szpitalnych (co najmniej dwie usługi potwierdzone prawidłowym wykonaniem zadania - listami referencyjnymi) - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest również złożyć następujące dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: 1. Ofertę wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli -wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Decyzję lub zezwolenie na odbiór, transport i utylizację odpadów stanowiących przedmiot zamówienia w prowadzonym postępowaniu przetargowym - z zaznaczonymi kolorem kodami odpadów wymienionych w przedmiocie zamówienia - jako dokument potwierdzający, że przedmiot zamówienia będzie wykonywany prawidłowo. 4. Umowę zawartą pomiędzy Wykonawcą a spalarnią odpadów, w której nastąpi utylizacja odpadów - jako dokument potwierdzający, że przedmiot zamówienia będzie wykonywany prawidłowo. 5. Opinię sanitarną wydaną przez właściwego Inspektora Sanitarnego dotyczącą dopuszczenia do użytkowania środków transportu, jakich Wykonawca zamierza użyć do wykonania usługi - jako dokument potwierdzający, że przedmiot zamówienia będzie wykonywany prawidłowo..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-miedzychod.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
w Międzychodzie
Ul. Szpitalna 10, 64-400 Międzychód.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzychodzie Ul. Szpitalna 10, 64-400 Międzychód Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYCHODU
- Poprawa dostępności szkół podstawowych Gminy Międzychód dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi - w formule zaprojektuj i wybuduj (z podziałem na części)
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych na Budowę dróg gminnych na terenie Gminy Międzychód (zamówienie podzielone na 3 części)
więcej: przetargi w Międzychodzie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





