Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-05
Warszawa: Dostawa, konfiguracja i uruchomienie fabrycznie nowych urządzeń komputerowych: 21 zestawów stacji roboczych GIS z monitorami, 1 zestawu stacji graficznej GIS z dwoma monitorami oraz plotera - urządzenia do wydruków wielkoformatowych map poglądowych.
Numer ogłoszenia: 199663 - 2009; data zamieszczenia: 05.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, konfiguracja i uruchomienie fabrycznie nowych urządzeń komputerowych: 21 zestawów stacji roboczych GIS z monitorami, 1 zestawu stacji graficznej GIS z dwoma monitorami oraz plotera - urządzenia do wydruków wielkoformatowych map poglądowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa, konfiguracja i uruchomienie fabrycznie nowych urządzeń komputerowych. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: Część nr 1 obejmuje dostawę, konfigurację i uruchomienie fabrycznie nowych: - 21 zestawów stacji roboczych GIS z monitorami, które umożliwią wprowadzanie danych, odczyt danych w bazie, proste selekcje, wydruki map poglądowych na części danych gromadzonych w bazie w zakresie terytorialnym poszczególnych jednostek; - 1 zestawu stacji graficznej GIS z dwoma monitorami - stacja o dużej mocy obliczeniowej wykorzystywana do przetwarzania i analizowania danych zebranych w bazie zieleni w skali całej Warszawy (w tym selekcji złożonych), tworzenia zestawień i map poglądowych; Część nr 2 obejmuje dostawę, konfigurację, instalację i uruchomienie plotera - urządzenia do wydruków wielkoformatowych map poglądowych. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty przez Wykonawcę na obydwie części zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wnoszenia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 1.2.Wykonawcy składający ofertę na część nr 1 muszą wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 2 dostawy zestawów komputerowych za kwotę co najmniej 100.000,00 zł brutto każda z dostaw. Pod pojęciem zestawy komputerowe zamawiający rozumie dostawę monitorów i jednostek centralnych wyposażonych co najmniej w procesor, dysk twardy, pamięć RAM, kartę graficzną, kartę dźwiękową, wraz z klawiaturą i myszą. 2.Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 3. ogłoszenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie w/w warunki..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 3.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ; 3.2. dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.3. do oferty składanej na część nr 1 należy załączyć - Wykaz należycie wykonanych w okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw, o których mowa w pkt 1.2 ogłoszenia, z podaniem przedmiotu dostawy, terminu dostawy, wartości brutto i odbiorców - wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ; 3.4. do oferty składanej na część nr 1 należy załączyć - dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że dostawy wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt 3.3 ogłoszenia zostały wykonane należycie;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: Aukcja odbędzie się na stronie internetowej pod adresem http://aukcje.um.warszawa.pl Zamawiający zamyka aukcję elektroniczną, gdy w podstawowym czasie (20 minut od otwarcia aukcji) nie zostanie złożona żadna oferta lub po upływie 5 minut (licząc od początku kolejnej minuty) od złożenia oferty przez jednego z Wykonawców, jednakże nie wcześniej niż po upływie 20 minut od otwarcia aukcji. Datę i godzinę otwarcia i zamknięcia aukcji oraz pozostałe parametry aukcji elektronicznej, Zamawiający przekaże Wykonawcom w zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, pokój nr 13, piętro IV, u Pani Anny Pilarowskiej w godz.: poniedziałek - piątek: 8.00÷16.00, lub otrzymać pocztą na wniosek Wykonawcy..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 11:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych, ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, piętro IV, pokój nr 13,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Numer Sprawy: ZP/AP/341/II-223/09; Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Biura Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Senatorskiej 36 w Warszawie, w sali konferencyjnej nr 15 na IV piętrze, w dniu 12.11.2009 r. o godz. 12:00. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: a) w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: imię i nazwisko: Piotr Kaczmarczyk, stanowisko służbowe: Inspektor w Biurze Ochrony Środowiska tel. 022/25-79-264; imię i nazwisko: Katarzyna Wrotek, stanowisko służbowe: Główny Specjalista w Biurze Ochrony Środowiska, tel. 022/25-79-301 b) w sprawach proceduralnych: imię i nazwisko: Anna Pilarowska - inspektor w Biurze Zamówień Publicznych, tel. 022/443-14-18,.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa, konfiguracja i uruchomienie fabrycznie nowych: 21 zestawów stacji roboczych GIS z monitorami i 1 zestawu stacji graficznej GIS z dwoma monitorami.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 obejmuje dostawę, konfigurację i uruchomienie fabrycznie nowych: - 21 zestawów stacji roboczych GIS z monitorami, które umożliwią wprowadzanie danych, odczyt danych w bazie, proste selekcje, wydruki map poglądowych na części danych gromadzonych w bazie w zakresie terytorialnym poszczególnych jednostek; - 1 zestawu stacji graficznej GIS z dwoma monitorami - stacja o dużej mocy obliczeniowej wykorzystywana do przetwarzania i analizowania danych zebranych w bazie zieleni w skali całej Warszawy (w tym selekcji złożonych), tworzenia zestawień i map poglądowych;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa, konfiguracja, instalacja i uruchomienie plotera.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2 obejmuje dostawę, konfigurację, instalację i uruchomienie plotera - urządzenia do wydruków wielkoformatowych map poglądowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Dostawa sprzętu IT (zestawów komputerowych) dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Szkoły Doktorskiej Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Dostawa jednostek komputerowych wraz z oprogramowaniem
- Dostawa wyposażenia dla samorządowych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych Gminy Miasto Biłgoraj w ramach programu "Cyfrowy uczeń"
- "Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu "Lepsi na starcie", realizowanego przez Zespół Szkół w Karczmiskach - część 2 i część 3.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





