Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-19
Wrocław: WYMIANA INSTALACJI WLZ I ADM W BUDYNKU POŁOŻONYM PRZY UL. SZCZĘŚLIWEJ 6A WE WROCŁAWIU. ZZK-NZ/3400/351/07
Numer ogłoszenia: 199625 - 2007; data zamieszczenia: 19.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobu Komunalnego, ul. Św. Elżbiety 3, 50-111 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7778400, fax 071 7777506.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzk.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA INSTALACJI WLZ I ADM W BUDYNKU POŁOŻONYM PRZY UL. SZCZĘŚLIWEJ 6A WE WROCŁAWIU. ZZK-NZ/3400/351/07.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji WLZ i ADM w budynku położonym przy ul. Szczęśliwej 6a we Wrocławiu stanowiącym własność Gminy Wrocław
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniający poniższe warunki: 1.Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą/osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi aktualne uprawnienia: - budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, a także należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; osoba ta pełnić będzie funkcję kierownika budowy, -uprawnienia na stanowisku dozoru D1 w zakresie kontrolno pomiarowym do 1 kV. Zamawiający dopuszcza, aby jedna i ta sama osoba była jednocześnie osobą przewidzianą przez Wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz osobą posiadającą wymagane wyżej uprawnienia. 2.Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą wymianę instalacji elektrycznej WLZ i ADM w budynkach mieszkalnych lub użytkowych przy czym wartość robót związanych z wymianą instalacji była nie mniejsza niż 20 000 zł brutto. Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do wniosku o dopuszczenie do wzięcia udziału w postępowaniu oświadczenia i dokumenty wymienione w dziale IV SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Status prawny- wymagane dokumenty 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp - wzór załącznik nr 4. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 3.W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną należy złożyć obowiązującą umowę spółki cywilnej. B. Zdolność techniczna-wymagane dokumenty 1.Informacja o osobie/osobach, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia: -budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, a także należy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Należy załączyć posiadane uprawnienia budowlane, wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność wskazanej osoby do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane( Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.), oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.)- wzór załącznik nr 3, -uprawnienia na stanowisku dozoru D1 w zakresie kontrolno pomiarowym do 1 kV. Należy załączyć posiadane uprawnienia zgodnie z Rozporządzeniem właściwego Ministra wydanym na podstawie art. 54 ust. 6 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. Nr 54, poz. 348, z późn. zm.) wskazanej osoby - wzór załącznik nr 4. 2.Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą wymianę instalacji elektrycznej WLZ i ADM w budynkach mieszkalnych lub użytkowych, przy czym wartość robót związanych z wymianą instalacji powinna być nie mniejsza niż 20 000 zł brutto, z podaniem zakresu prac zrealizowanego zamówienia, wartości, daty i miejsca wykonania, nazwy i adresu zleceniodawcy (wzór załącznik nr 5) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie. Zamawiający rozumie zgodnie z przepisami Prawa budowlanego Jedną robotę budowlaną jako pojedyncze zadanie budowlane obejmujące roboty dotyczące określonego obiektu o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł brutto.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.ZZK.WROC.PL
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bezpłatnie ze strony www.zzk.wroc.pl, otrzymać w cenie 20,00 zł w Dziale Zamówień Publicznych i Umów ZZK we Wrocławiu przy ul. Grabiszyńskiej 257, pok. 106, od pn - pt w godz. 9-13 lub otrzymać pocztą.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Osobiście w Dziale Zamówień Publicznych i Umów ZZK, ul. Grabiszyńska 257 we Wrocławiu, I piętro, pokój nr 105, lub przesłać pocztą na adres siedziby ZZK: ul. Św. Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa płynów infuzyjnych, żywienia poza- i dojelitowego, koncentratów do dializy na 2 lata.
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej na podstawie umowy ramowej
- Świadczenie usługi przygotowywania i wydawania posiłków dla zatrzymanych w PDOZ: KMP Jelenia Góra, KPP Środa Śląska, KPP Polkowice.
- SZP/243-335/2025 Dostawa elektrodynamicznego wzbudnika z poziomym stolikiem wraz z akcesoriami dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Sprzątanie pomieszczeń: pokoje biurowe, sala operatorska, sala szkoleniowo-konferencyjna, korytarze, klatka schodowa, szatnie, zaplecze socjalne, pomieszczenia sanitarne, pomieszczenie piwniczne
- Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót sanitarnych wewnętrznych w placówkach oświatowych, Radach Osiedli oraz innych obiektach podległych Gminie Wrocław
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Osiek nad Notecią - utworzenie miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - Aktywny Maluch
- Poprawa jakości edukacji poprzez przebudowę pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Werbkowicach
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Zakliczyn
- Budowa budynku wielorodzinnego przy ulicy Sądeckiej w Rabce-Zdroju
- Remont dodatkowego budynku Centrum Kultury i Turystyki wraz z zagospodarowaniem terenu.
- Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Opatów z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w formule zaprojektuj i wybuduj.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





