Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-04-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: BUDOWA DROGI EKSPRESOWEJ BIELSKO BIAŁA - SKOCZÓW - CIESZYN Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, do kontaktów: Dorota Mielczarek; 022 375-88-02; fax: 022 375-88-03 e-mail: dmielczarek@gddkia.gov.pl, ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa, woj. mazowieckie, e-mail: edutkiewicz@gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA DROGI EKSPRESOWEJ BIELSKO BIAŁA - SKOCZÓW - CIESZYN. ZADANIA DODATKOWE: - Remont - rehabilitacja nawierzchni na istniejącym odcinku drogi ekspresowej S-1 od węzła Cieszyn- Krasna km 628 + 626 do granicy państwa km 633 + 365,65; - Budowa kładki dla pieszych nad drogą ekspresową S-1 Bielsko Biała - Cieszyn w miejscowości Międzyświeć, - Budowa ogrodzenia drogi ekspresowej S-1 Bielsko Biała - Cieszyn- granica państwa. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań dodatkowych do projektu Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań dodatkowych do projektu BUDOWA DROGI EKSPRESOWEJ S-1 BIELSKO BIAŁA - CIESZYN, współfinansowanego z Funduszu Spójności. Przedsięwzięcie jest kontynuacją całego projektu podniesienia standardu i budowy drogi ekspresowej S-1 Bielsko Biała - Cieszyn W/w zadania dodatkowe to: - Remont - rehabilitacja nawierzchni na istniejącym odcinku drogi ekspresowej S-1 od węzła Cieszyn- Krasna km 628 + 626 do granicy państwa km 633 + 365,65; - Budowa kładki dla pieszych nad drogą ekspresową S-1 Bielsko Biała - Cieszyn w miejscowości Międzyświeć; - Budowa ogrodzenia drogi ekspresowej S-1 Bielsko Biała - Cieszyn- granica państwa. Zamówienie obejmuje: - remont nawierzchni bitumicznej na odcinku ok. 4,7 km; - remont istniejącego odwodnienia i kanalizacji deszczowej; - wymianę zniszczonych barier; - wzmocnienie nawierzchni na pasach postojowych dla TIR-ów; - stabilizację występujących osuwisk, drenaż podłużny; - drobne remonty istniejących obiektów inżynierskich; -budowę kładki wraz z pochylniami dla niepełnosprawnych o powierzchni konstrukcji nośnej ok. 395 m2; - prace związane z odwodnieniem, oświetleniem i przebudową sieci teletechnicznej; - budowę ogrodzenia z siatki stalowej o wysokości 1,5 m po obu stronach drogi ekspresowej z wyłączeniem węzłów drogowych o łącznej długości ok. 57,6 km; Realizacja powyższych zadań odbywać będzie się jednocześnie z toczącymi się pracami na drodze ekspresowej S-1 odcinku Obwodnica Grodźca Śl. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Polska, woj. śląskie, droga ekspresowa S-1, odcinek Bielsko - Biała - Cieszyn, 27,9 km. Kod NUTS: PL225. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów Oryginalny kod CPV: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 5 000 000 Waluta: EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 11;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 620 000 PLN (słownie złotych: sześćset dwadzieścia tysięcy złotych). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: nie dotyczy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r (Dz. U. z 9 lutego 2004r Nr 19, poz.177 z późn. zm.) oraz spełniający warunki dodatkowe określone poniżej: A) potencjał ekonomiczno - finansowy Wykonawca musi wykazać: a) Średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 40 mln PLN b) płynność bieżącą (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe nie mniejszą niż 1 (xpb nie mniejsze niż 1). c) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 5 mln PLN d) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 5 mln PLN Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: - warunek określony w pkt III.2.1) A. a),c) i d) spełniają łącznie; - warunek określony w pkt III.2.1) A. b) spełnia każdy z Wykonawców; B) Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji przy wykonaniu niniejszego zamówienia osoby legitymujące się doświadczeniem oraz kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli. Lp./ Stanowisko / Wymagana liczba osób/Minimalne doświadczenie w realizacji podobnych robót (w latach) /Minimalne doświadczenie na stanowisku jak w kol. 2 (w latach); 1/2/3/4/5; 1./Dyrektor Kontraktu - Kierownik Budowy/1/6/3; 2./Kierownik robót drogowych/1/5/2; 3./Kierownik robót mostowych/1/5/2; Wszystkie w/w osoby muszą posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów bez ograniczeń, tj.: - Dyrektor Kontraktu - Kierownik Budowy - uprawnienia drogowe lub mostowe - Kierownik robót drogowych - uprawnienia drogowe - Kierownik robót mostowych - uprawnienia mostowe. Przez minimalne doświadczenie w realizacji podobnych robót rozumie się ogólny staż pracy przy budowie lub przebudowie dróg klasy A, S, G i GP lub odpowiednio budowie obiektów mostowych. Przez minimalne doświadczenie na danym stanowisku rozumie się lata przepracowane na stanowisku jak proponowane, przy czym dla poz. 1 wymagane jest doświadczenie na stanowisku Dyrektora Kontraktu lub Kierownika Budowy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia musza wykazać, ze łącznie spełniają powyższy warunek. Wykonawca składając ofertę, zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy do skierowania do wykonania zamówienia osób wskazanych w ofercie. C) Potencjał techniczny Wykonawca musi posiadać (w rozumieniu Art. 336 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny) sprawne niżej wymienione jednostki sprzętu: Lp./Wyszczególnienie (parametry) / Minimalna liczba jednostek; /SPRZĘT/; 1/Wytwórnia mieszanek mineralno - asfaltowych o wyd. min.100 t/godz. /1; 2/ROZŚCIELACZE DO ASFALTU o szer. roboczej. min. 10,5 m/1; 3/SPRZĘT DO WAŁOWANIA:/; /A) WALCE GŁADKIE min 12 ton/4; /B) WALCE OGUMIONE min 10 ton/4; 4/FREZARKI DO NAWIERZCHNI o szer. bębna min. 1200 mm/1; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. D) Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) w okresie 5 lat, poprzedzających datę złożenia oferty, co najmniej 2 zadania o zakresie porównywalnym z przedmiotem niniejszego przetargu i wartości nie niższej niż równowartość 20 mln PLN każdy. Przez zadanie o zakresie porównywalnym rozumie się prace obejmujące remont lub przebudowę odcinka drogi klasy A, S lub GP wraz z modernizacją/budową urządzeń infrastruktury drogowej. Dodatkowo Wykonawca musi wykazać, że w okresie 5 lat poprzedzających datę złożenia oferty wykonał następujące rodzaje robót: - nawierzchnia drogi w ilości co najmniej 50 000 m2 w ramach pojedynczego zadania; - roboty mostowe polegające na budowie obiektów mostowych w ilości co najmniej 500 m2 (powierzchnia płyty pomostu) w ramach pojedynczego zadania Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. E) Podwykonawstwo Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie następujących rodzajów robót: ROBOTY DROGOWE -D. 01.00.00 ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE -D.03.00.00. ODWODNIENIE KORPUSU DROGOWEGO -D.06.00.00. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE -D.07.00.00. URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU -D.08.00.00. ELEMENTY ULIC ZABEZPIECZENIE OSUWISK BUDOWA OGRODZENIA DROGI -M - ROBOTY MOSTOWE z wyjątkiem ROBÓT ŻELBETONOWYCH. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1 załączonego do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania wniosku nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.2.1.1)2, III.2.1.1)4 i III.2.1.1)5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej i w pkt III.2.1.1)3, należy je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 10.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty wymienione w punktach III.2.1.1)1 - III.2.1.1)5 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Bilans i rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu i rachunku zysków i strat - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 2. Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w pkt III.2.1) A c). Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dodatkowo informacje należy podać na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt III.2.1) A d). 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia zdolności ekonomicznej, finansowej dokumenty wymienione w III.2.1.2) 1. winien przedłożyć każdy z Wykonawców, dokumenty wymienione w III.2.1.2) 2. i 3. winien przedłożyć w imieniu wszystkich, dowolny Wykonawca. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Informacja o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. załączonego do SIWZ oraz informację o doświadczeniu i kwalifikacjach o treści wymaganej wzorem dołączonym do Formularza 3.2., potwierdzającą spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2.1.B). Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane) i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Informacja o doświadczeniu musi być podana w rozbiciu na poszczególne projekty, w ramach których dana osoba zdobywała swe kwalifikacje, oraz zawierać dane dotyczące zajmowanego stanowiska, okresu zajmowania tego stanowiska, nazwy lub zakres projektu. 2. Informacja o posiadanym sprzęcie i środkach transportu (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3 załączonego do SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2.1.C. 3. Informacja o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4 dołączonego do SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2.1. D. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia zdolności technicznej dokumenty wymienione w III.2.1.3) winien przedłożyć ten Wykonawca, który będzie realizował zakres prac, z którym wiąże się spełnianie warunków określonych w pkt III.2.1) B, C i D. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2006/S 20 - 21801 z dnia 31.01.2006. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GDDKiA/BPU/2006/R/2/FS/KA. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 01.06.2006, cena - 757,74 PLN. Warunki i sposób płatności: - w kasie GDDKiA, ul. Żelazna 59, pok. 732 - przelewem na rachunek bankowy Nazwa banku: NBP Nr rachunku: 42 1010 1010 0037 4022 3100 0000. Podana cena dotyczy odbioru w GDDKiA w Warszawie przy ul. Żelaznej 59. W przypadku zamówienia wysyłki dokumentacji, jej cena zwiększy się o koszt transportu (płatny przy odbiorze). 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 02.06.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 02.06.2006, godzina 12:30, Siedziba Zamawiającego Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad ul. Żelazna 59 00-848 Warszawa, pok. 519, V piętro.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Niniejsze zamówienie jest przewidywane do finansowania w ramach projektu Funduszu Spójności nr FS 2000/PL/16/P/PT/005. 4) Informacje dodatkowe: pkt. II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI - Okres w miesiącach: 11 licząc od daty rozpoczęcia; Zamawiający nie dopuszcza powierzenia jakiejkolwiek innej części zamówienia (poza wymienionymi w pkt III.1.4)3. podwykonawcom. 5) Data wysłania ogłoszenia: 11.04.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
- UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH O NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ I TŁUCZNIOWEJ NA TERENIE GMINY IZABELIN (3)
- "Modernizacja drogi powiatowej nr 1727S w miejscowości Gulzów" w ramach zadania "Modernizacja chodników i nawierzchni"
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- "PRZEBUDOWA CHODNIKÓW MIEJSKICH PRZY PRZEDSZKOLU PUBLICZNYM NR 2".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





