eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinWYKONYWANIE NAPRAW, WYMIANY, KONSERWACJI I USUWANIE AWARII INSTALACJI BUDYNKOWYCH, ZGODNIE Z ZAPOTRZEBOWANIEM ZAMAWIAJĄCEGO, W BUDYNKACH I LOKALACH W ZASOBACH WŁASNYCH ORAZ ZARZĄDZANYCH PRZEZ SZCZECIŃSKIE TBS



Ogłoszenie z dnia 2008-08-26

Szczecin: WYKONYWANIE NAPRAW, WYMIANY, KONSERWACJI I USUWANIE AWARII INSTALACJI BUDYNKOWYCH, ZGODNIE Z ZAPOTRZEBOWANIEM ZAMAWIAJĄCEGO, W BUDYNKACH I LOKALACH W ZASOBACH WŁASNYCH ORAZ ZARZĄDZANYCH PRZEZ SZCZECIŃSKIE TBS
Numer ogłoszenia: 199608 - 2008; data zamieszczenia: 26.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szczecińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o., ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 1, 70-302 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4339900, 4339914, 4344951, fax 4339914.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.STBS.PL

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE NAPRAW, WYMIANY, KONSERWACJI I USUWANIE AWARII INSTALACJI BUDYNKOWYCH, ZGODNIE Z ZAPOTRZEBOWANIEM ZAMAWIAJĄCEGO, W BUDYNKACH I LOKALACH W ZASOBACH WŁASNYCH ORAZ ZARZĄDZANYCH PRZEZ SZCZECIŃSKIE TBS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie realizował znaczną ilość drobnych robót budowlanych, w tym między innymi: a. prace gazowe, wodno-kanalizacyjne i instalacji centralnego ogrzewania w zakresie: - naprawy lub wymiany części wewnętrznych i zewnętrznych instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych; - naprawy lub wymiany urządzeń technicznych (odbiorczych), zaworów itp.; - czyszczenia i udrażniania pionów oraz poziomów wodno-kanalizacyjnych i gazowych; - czyszczenia i udrażniania stojaków i studzienek kanalizacyjnych; - naprawy i wymiany części wewnętrznych instalacji gazowych wraz z urządzeniami technicznymi (odbiorczymi), przeróbki podejść gazowych oraz wymiany zaworów; - naprawy lub wymiany części wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania wraz z niezbędnym osprzętem; - naprawy lub wymiany osprzętu w rozdzielniach centralnego ogrzewania; - odpowietrzania instalacji centralnego ogrzewania; - wymiany zaworów wodnych, gazowych i centralnego ogrzewania; - wymiany zaworów wodnych gazowych i centralnego ogrzewania; oraz inne, podobne rodzajowo prace. b. prace elektryczne w zakresie: - naprawy lub wymiany instalacji elektrycznych; - naprawy lub wymiany osprzętu elektrycznego (tj. wyłączników, gniazd, żarówek, itp.); - naprawy tablic podlicznikowych lub ich wymiana; - wymiany zasileń mieszkań od tablic piętrowych do tablic licznikowych; - naprawy lub wymiany oraz konserwacji zabezpieczeń elektrycznych w tablicach rozdzielczych; - rozdziału wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z montażem ograniczników; oraz inne, podobne rodzajowo prace.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 3200 złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargach mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, tj. - wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat, tj. od dnia 26 sierpnia 2005 roku do 25 sierpnia 2008 roku, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonywali roboty o charakterze, złożoności i wartości porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia określonym w cz. IV pkt 2 SIWZ. Wykonawcę uprawnia do udziału w postępowaniu wykazanie się realizacją minimum trzech umów na wykonywanie robót remontowych tj. roboty gazowe, wodno-kanalizacyjne, i instalacji centralnego ogrzewania, roboty elektryczne, również w zasobach mieszkaniowych wybudowanych przed 1975 rokiem, dla których łączne, wynagrodzenie brutto stanowiło kwotę nie mniejszą niż 100.000 złotych brutto. - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum: a) jedną osobę do nadzoru robót remontowych w branży sanitarnej, b) jedną osobę - montera instalacji sanitarnych, , d) jedną osobę - montera instalacji urządzeń gazowych e) jedną osobę - elektromontera c. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; d. znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e. spełniają pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Szczegółowy opis spełnienia warunków udziału w postępowaniu zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b. wykaz sporządzony na formularzu będącym załącznikiem nr 3 do specyfikacji, robót wykonanych w okresie od ostatnich trzech lat, tj. od 26 sierpnia 2005 roku do 25 sierpnia 2008 roku, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy, to w tym okresie, z którego wynika, że wykonawca wykonywał roboty o charakterze, złożoności i wartości porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia określonym w cz. IV pkt 2 SIWZ. Minimalna ilość, jaka uprawnia wykonawcę do udziału w postępowaniu to wykazanie się realizacją minimum trzech umów na wykonywanie robót remontowych tj. roboty gazowe, wodno-kanalizacyjne i centralnego ogrzewania oraz roboty elektryczne, również w zasobach mieszkaniowych wybudowanych przed 1975 rokiem, dla których łączne, wynagrodzenie brutto stanowiło kwotę nie mniejszą niż 100.000 złotych brutto., wraz z dokumentami wystawionymi przez poprzednich zamawiających potwierdzającymi, że wymienione prace były wykonywane należycie ( referencje, zaświadczenia, itp. ). c. Wykaz kadry technicznej, w którym Wykonawca przedstawi osoby które będą kierować realizacją zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej Specyfikacji. Do przedmiotowego wykazu należy dołączyć kserokopię uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie, kserokopię zaświadczenia o przynależności do izby inżynierów budownictwa, kserokopie świadectw kwalifikacyjnych. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wskazane w wykazie osoby: * jedna osoba do nadzoru czynności konserwacyjnych w branży sanitarnej posiadająca uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz że należy do okręgowej izby inżynierów budownictwa. * 1 osoba - monter instalacji sanitarnych - posiadająca a. na dzień otwarcia ofert aktualne świadectwo kwalifikacyjne GRUPA 2 uprawniające do wykonywania prac na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji i sieci wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz innych urządzeń energetycznych: 1. kotły parowe oraz wodne na paliwo stałe, płynne i gazowe, o mocy powyżej 50kW wraz z urządzeniami pomocniczymi, 2. sieci i instalacje cieplne wraz z urządzeniami pomocniczymi o przesyle ciepła powyżej 50kW, 3. pompy, ssawy, wentylatory i dmuchawy, o mocy powyżej 50 kW, 4. aparatura kontrolno-pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wymienionych tiret 1-3, b aktualne na dzień otwarcia ofert uprawnienia spawalnicze gazowe i elektryczne * 1 osoba - monter instalacji urządzeń gazowych - posiadająca na dzień otwarcia ofert aktualne świadectwo kwalifikacyjne GRUPA 3 uprawniające do wykonywania prac na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji i sieci gazowych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających, magazynujących i zużywających paliwa gazowe: 1. urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa, 2. aparatura kontrolno-pomiarowa, urządzenia sterowania do urządzeń i instalacji wymienionych tiret 1, * 1 osoba - elektromonter - posiadająca na dzień otwarcia ofert aktualne świadectwo kwalifikacyjne GRUPA 1 uprawniające do wykonywania prac na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, montażu, kontrolno-pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających, i zużywających energię elektryczną: 1. urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV, 2. aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych tiret 1, d. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e. aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia ( tj. prowadzenie robót remontowo-budowlanych w budynkach będących w użytkowaniu ), przy sumie ubezpieczenia nie niższej niż 200.000 złotych. f. oświadczenie, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, na formularzu będącym załącznikiem nr 2 do specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.stbs.pl/przetargi/naprawyikonserwacje/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego (I piętro, pok. nr 14) lub za zaliczeniem pocztowym (cena dokumentacji przetargowej 18,00 zł brutto ). Koszty przesyłki pocztowej pokrywa Wykonawca..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2008 godzina 20:00, miejsce: siedziba Szczecińskiego TBS ( I piętro, Sekretariat Zarządu STBS )..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia - 36 miesięcy, liczonych od dnia podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 01 listopada 2008 roku.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.