eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszówbudowa budynku Sądu Rejonowego w Rzeszowie



Ogłoszenie z dnia 2006-04-18

POZYCJA 19954

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Rzeszów: budowa budynku Sądu Rejonowego w Rzeszowie Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Sąd Okręgowy w Rzeszowie, do kontaktów: Piotr Magdoń, Plac Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 87 56 336, fax 017 87 56 306, e-mail: oinw3@rzeszow.so.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Sąd Okręgowy w Rzeszowie, Zbigniew Osetek, Piotr Magdoń, Plac Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 87 56 295; 017 87 56 336, fax 017 87 56 306, e-mail: oinw@rzeszow.so.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Sąd Okręgowy w Rzeszowie, Zbigniew Osetek, Piotr Magdoń, Plac Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 87 56 295; 017 87 56 336, fax 017 87 56 306, e-mail: oinw@rzeszow.so.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Sąd Okręgowy w Rzeszowie, Zbigniew Osetek, Piotr Magdoń, Plac Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 87 56 295; 017 87 56 336, fax 017 87 56 306, e-mail: oinw@rzeszow.so.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa budynku Sądu Rejonowego w Rzeszowie. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektu użyteczności publicznej tj. siedziby Sądu Rejonowego w Rzeszowie przy ulicy Kustronia wraz z zagospodarowaniem terenu , układem komunikacji pieszej i kołowej, parkingami dla pracowników i interesantów, przyłączami infrastruktury technicznej (wodnokan. , c.o., energii elektrycznej i teletechnicznej). Budynek o konstrukcji monolitycznej żelbetowej, posadowiony na palach z wypełnieniem ceramicznym, z wykończeniem z paneli aluminiowych , ślusarka aluminiowa energooszczędna , sieci zewnętrzne i instalacje wewnętrzne c.o. , elektryczna , niskoprądowe . Budynek pięciokondygnacyjny z trzema dziedzińcami wewnętrznymi. Bryła budynku została podzielona na trzy części , hall wejściowy o wys. 10,95 w świetle, część biurowa niższa trzykondygnacyjna , część środkowa pięciokondygnacyjna o wysokości 12,25m , dach płaski kryty membraną EPDM. Parametry techniczne inwestycji: - powierzchnia działki 13 450 m2 - powierzchnia zabudowy 3 668 m2 - powierzchnia całkowita budynku 13 754 m2 - powierzchnia budynku netto 11 484 m2 - kubatura ogółem 67 954 m3 - tereny utwardzone 9 245 m2 - tereny zielone 830 m2. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Polska, woj. podkarpackie, Rzeszów ul. Kustronia. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.12 - Sądy Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 5 000 000 EUR i poniżej 10 000 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: a) wadium - 1 000 000 PLN b) zabezpieczenie właściwego wykonania umowy - 10% ceny ofertowej c) gwarancja i rękojmia - 3 lata na roboty budowlane, maszyny, urządzenia i instalacje. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Faktury częściowe płatne do 30 dni. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: a/ warunki dopuszczenia do udziału w przetargu nieograniczonym Wykonawców , którzy; a1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 5 lat a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej: - 1 budynek o kubaturze nie mniejszej niż 45 tys. m3 i o wartości nie mniejszej niż 30 mln. PLN lub - 2 budynki o kubaturze nie mniejszej niż 22 tys. m 3 każdy i o wartości nie mniejszej niż 15 mln PLN każdy Zrealizowane budynki winny być sklasyfikowane w ramach następujących kodów określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV)45212313 , 45212322, 45212330, 45212331, 45212411, 45213130, 45213150, 45214210, 45214220, 45214230, 45214310, 45214320, 45214410, 45214620, 45214630, 45215130, 45215140, 45216112, 45216114 ,45213111 a2. Przy wykonywaniu prac zaangażują osoby posiadające nie krócej niż 5 lat uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalnościach: - konstrukcyjno budowlanej - drogowej - instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych , urządzeń elektroenergetycznych - instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych , wodociągowych, kanalizacyjnych oraz powyższe osoby muszą posiadać doświadczenie przy realizacji obiektów jak w punkcie a1. tzn: - o analogicznych parametrach i ilościach - zgodnych z zamieszczoną klasyfikacją wg słownika CPV Osoby te ,muszą być członkami Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadać wpis do centralnego rejestru , o którym mowa w art. 88a ust.1 pkt 3 lit.a ( ustawa Prawo Budowlane ), a3. Posiadają wymagane średnie roczne zatrudnienie ogółem min. 150 osób w roku w latach 2003-2005 a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie. a4. Osiągnęli wyniki i wskaźniki ekonomiczne: a) uzyskali za lata obrotowe 2003 , 2004 i 2005 roczne wskaźniki płynności szybkiej WPS większy lub równy 0,95 WPS = (aktywa obrotowe - zapasy - krótkoterminowe rozliczenia międzyokresowe) / zobowiązania krótkoterminowe b) uzyskali w latach obrotowych 2003-2005 łączne przychody ze sprzedaży robót budowlano -montażowych (zwane dalej przychodami ) powyżej 150 mln , a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie. a5. Posiadają potencjał finansowy: a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w wysokości minimum 6,0 mln PLN, b) posiadają środki własne i/lub zdolność kredytową na kwotę minimum 6,0 mln PLN a6. Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych , Dz U. 2004r , nr 19, poz 177 ze zm. zwanej dalej ustawą. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie warunki określone w punktach: a1, a2, a3, a4b) , a5a i b mogą spełniać łącznie wszyscy jego uczestnicy. Wykonawca branży budowlanej ubiegający się o wspólne zamówienie musi także spełnić łącznie następujące warunki : - osiągnąć poziom przychodów ze sprzedaży z ostatnich trzech lat obrotowych powyżej 75 mln PLN i - osiągnąć wskaźnik płynności szybkiej większy lub równy 0,95. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oferta Wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku , b) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku, c) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku, d) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku, e) Oświadczeni wykonawcy , iż spełnia warunki udziału określone w art. 22 ust.1 ustawy w zakresie wymaganym przez Zamawiającego f) Pełnomocnictwo do podpisania wniosku o ile prawo do podpisania wniosku nie wynika z innych dokumentów złożonych z wnioskiem, g) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , ewentualnie umowę o współdziałaniu , z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dokumenty: ust 1lit.a), b), c), d), muszą złożyć wszyscy jego uczestnicy oddzielnie a oświadczenie z ust 1 lit. e) łącznie (podpisane przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów , o których mowa w ust. 1 lit. a), c), d), winien przedłożyć dokument lub dokumenty , wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów , o których mowa w ust.1 lit. b) ,oraz ust.3 pkt a), b) i c), wykonawca winien je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. FORMA DOKUMENTÓW: a) dokumenty, wymienione w ust.1 winny być złożone w formie oryginału lud kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionych przedstawicieli wykonawcy b) dokumenty o których mowa w ust.1 i ust.3 winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym lub poświadczonym przez tłumacza przysięgłego. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: a) Sprawozdanie finansowe i informacje dodatkowe , obejmujące wprowadzenie do sprawozdania finansowego oraz uzupełniające informacje i objaśnienia a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu - informacje określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Dokumenty zwane dalej w ogłoszeniu "elementami sprawozdania finansowego" wykonawca sporządzający sprawozdanie finansowe zgodnie z prawem kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania dostarcza za ostatnie 3 lata obrotowe: "elementy sprawozdania finansowego" ( lub inne składowe tego sprawozdania), które zawierają dane pozwalające wyliczyć wymagany wskaźnik płynności szybkiej i określić poziom przychodów ze sprzedaży produktów. Wykonawca w oświadczeniu , o którym mowa w pkt II 2.1.1 ust. 1lit. e) podaje dodatkowo wielkości ekonomiczne potrzebne do wyliczenia wskaźnika WPS i wylicza jego wielkość za lata 2003 ,2004 i 2005. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie "elementy sprawozdania finansowego" dostarcza uczestnik o którym mowa w akapicie po punkcie III.2.1. lit. a6. Pozostali uczestnicy dostarczają dokumenty potwierdzające uzyskanie łącznych przychodów za ostatnie 3 lata obrotowe powyżej 150 mln PLN w celu spełnienia warunku osiągnięcia poziomu minimalnego. b) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 6,0 mln PLN c) Informacja z banku prowadzącego rachunek bankowy wykonawcy , w której potwierdza się posiadanie środków finansowych i/lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 6,0 mln PLN wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do przetargu. FORMA DOKUMENTÓW: 1) dokumenty , wymienione powyżej należy złożyć w formie oryginału lud kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionych przedstawicieli wykonawcy 2) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym lub poświadczonym przez tłumacza przysięgłego. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat budów z podaniem nazwy zrealizowanych zamówień , ich wartości, kubatury wykonanej budowy oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie. b) Wykaz osób posiadających wymienione w punkcie III. 2.1 ust.a pkt a2 kwalifikacje wraz z dokumentami lub oświadczeniami potwierdzającymi te kwalifikacje (uprawnienia , staż pracy, dokonania zawodowe , wpis w drodze decyzji do centralnego rejestru o którym mowa w art. 88a ust.1 pkt 3 lit.a ( ustawa Prawo Budowlane ),wpis na listę właściwych członków samorządu zawodowego potwierdzony aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tą izbę, odpowiedni dokument potwierdzony, że posiada wymagane uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. c) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych w latach 2003-2005 pracowników. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie dokumenty z punktu III.2.1.2 lit b) i c) i III.2.1.3 lit.a), b), i c) należy opracować w taki sposób , aby potwierdzały spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu. FORMA DOKUMENTÓW: 1) Dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe i przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2) Staż pracy i dokonania zawodowe , o których mowa w pkt. lit.b) należy potwierdzić oświadczeniami tych osób. Podpisy pod oświadczeniami powinny umożliwić identyfikację tych osób zgodnie z wykazem pkt III.2.1.3 lit. b). 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty mają być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 157 - 156737 z dnia 17.08.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 26.05.2006, cena - 3100 PLN. Warunki i sposób płatności: przelew na konto w banku; NBP o/o Rzeszów nr: 75 1010 1528 0003 0322 3100 0000. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 31.05.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 31.05.2006, godzina 11:30, Sąd Okręgowy w Rzeszowie, 35-959 Rzeszów, plac Śreniawitów 3.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający będzie żądał od wykonawcy udzielenia 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz na maszyny urządzenia i instalacje. Szczegóły zostaną przedstawione w załączniku do wzoru umowy w postanowieniach gwarancyjnych. 2. Po podpisaniu umowy a przed rozpoczęciem prac Zamawiający będzie żądał ubezpieczenia budowy od ryzyk budowy i montażu w okresie realizacji w wysokości 100% wartości podpisanej umowy. 5) Data wysłania ogłoszenia: 07.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.