eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prusice › Zakup, dostawę i instalację fabrycznie nowej aparartury medycznej i urządzeń do Publicznego ZOZ - Ośrodek Zdrowia w Prusicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-06

Prusice: Zakup, dostawę i instalację fabrycznie nowej aparartury medycznej i urządzeń do Publicznego ZOZ - Ośrodek Zdrowia w Prusicach.
Numer ogłoszenia: 19950 - 2009; data zamieszczenia: 06.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prusice , Rynek 1, 55-110 Prusice, woj. dolnośląskie, tel. 071 3126224, faks 071 3126229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawę i instalację fabrycznie nowej aparartury medycznej i urządzeń do Publicznego ZOZ - Ośrodek Zdrowia w Prusicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie A. Zakup, dostawa i instalacja aparatury medycznej do gabinetu okulistycznego. I. Aparatura medyczna do gabinetu okulistycznego. 1.Lampa szczelinowa (sztuk 1): 2.Stolik pod dwa urządzenia (sztuk 2): 3.Rzutnik optotypów (sztuk 1): 4.Kaseta szkieł próbnych (sztuk 1): 5.Oftalmoskop bezpośredni (sztuk 1): 6.Tablice Ishihary (sztuk 1): 7.Soczewka trójlustro (sztuk 1): 8.Soczewka gonioskop (sztuk 1): 9. Soczewka sferyczna (sztuk 1): 10. Perymetr komputerowy (sztuk 1): 11. Autorefraktometr z keratometrem (sztuk 1): Zadanie B. Zakup, dostawa i instalacja spirometru, urządzeń do gabinetu rehabilitacyjnego i aparatu USG. II. SPIROMETR (sztuk 1) III. WANNA typu KOLUMB do kąpieli wirowej kończyn dolnych i kręgosłupa. IV. APARAT USG z głowicą dopochwową i brzuszną Posiada atest CE. Urządzenie do masażu rehabilitacyjnego UMR- 2 Wymagania dodatkowe: Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot dostawy minimum 24 miesięcy od daty odbioru. Wymagane atesty i certyfikaty.  .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tj. tekst ujednolicony, Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171 poz. 1058). Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą ,,spełnia lub ,,nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych w ofercie przez wykonawcę. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla zadania A i zadania B Zamawiający będzie kierować się kryterium cena - 100 pkt..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty: a) Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. a) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24.1 ppkt. od 1 do 10 art. 24.2 ppkt. od 1 do 3 i spełnia warunki art. 22 ust.1 pkt1-4 ustawy Pzp. b)Pełnomocnictwo do podpisania oferty/lub podpisania oferty i zawarcia umowy dla osób podpisujących ofertę, a nie wymienionych w dokumentach rejestrowych firmy. c)Aktualnych, ( wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków ,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu. (W przypadku spółki cywilnej zaświadczenia wymagane są od każdego wspólnika oraz od spółki jako podmiotu gospodarczego.) Pozostałe dokumenty: a) Opis przedmiotu zamówienia (karty katalogowe itp.), poświadczający spełnienie wymagań technicznych aparatury do gabinetu okulistycznego i spirometru, b) Podpisany projekt umowy (Załącznik Nr 3),.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prusice.iap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Prusicach Rynek - Ratusz 55-110 Prusice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Prusicach Rynek - Ratusz 55-110 Prusice sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup, dostawa i instalacja aparatury medycznej do gabinetu okulistycznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparatura medyczna do gabinetu okulistycznego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.