eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sukcesywne dostawy odczynników laboratoryjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-13

Warszawa: Sukcesywne dostawy odczynników laboratoryjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście.
Numer ogłoszenia: 199494 - 2012; data zamieszczenia: 13.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście , ul. E. Ciołka 11, 01-445 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8360191, faks 22 8378127.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozwola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy odczynników laboratoryjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy podłoży, testów i odczynników laboratoryjnych do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej w Warszawie przy ul. Elekcyjnej 54: Pakiet nr 1 Dostawy : 1) odczynników do hematologii wraz z dzierżawą analizatora głównego i dodatkowego backup-u. Zestawienie rodzaju oraz ilości odczynników zostały określone w formularzu cenowo -asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Parametry graniczne (minimalne) analizatora hemetologicznego zostały określone w Załączniku nr 3 do SIWZ. Dostawy muszą być realizowane najpóźniej w ciągu 5 dni od daty złożenia zamówienia. Koszty dowozu przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Odczynniki muszą być walidowane i kompatybilne z oferowanym aparatem oraz muszą gwarantować wysoką jakość wykonywanych badań. Termin ważności odczynników minimum 6 miesięcy od daty dostawy, dla krwi kontrolnej minimum 2 miesiące od daty dostawy. Kontrole i odczynniki dostarczane mają być w stanie płynnym, gotowe do natychmiastowego użycia. Wszystkie badania wymienione w załączniku nr 2 muszą być wykonywane na zaoferowanym aparacie. Do każdej z dostaw wymagany jest wykaz wartości nominalnych materiałów kontrolnych o stężeniach L,N,H w formie papierowej i na nośniku elektronicznym. Termin szkolenia w zakresie obsługi aparatu zostanie uzgodniony w Wykonawcą po podpisaniu umowy. Koszty szkolenia pracowników w zakresie prawidłowej obsługi analizatora ponosi Wykonawca. Koszty przeglądu i konserwacji aparatu ponosi Wykonawca. Pakiet nr 2 Dostawy: 1) odczynników do koagulologii wraz z dzierżawą analizatora. Zestawienie rodzaju oraz ilości odczynników zostały określone w formularzu cenowo -asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Parametry graniczne analizatora zostały określone w Załączniku nr 5 do SIWZ. Wszystkie badania wymienione w załączniku nr 4 muszą być wykonywane na zaoferowanym aparacie. Dostawy muszą być realizowane najpóźniej w ciągu 5 dni od daty złożenia zamówienia. Koszty dowozu przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Termin szkolenia zostanie uzgodniony w Wykonawcą po podpisaniu umowy. Koszty szkolenia pracowników w zakresie prawidłowej obsługi analizatora ponosi Wykonawca.Koszty przeglądu i konserwacji aparatu ponosi Wykonawca. Pakiet nr 3 Dostawy: 1) podłoży do bakterilogii - Bakterie G (-) Zestawienie rodzaju oraz ilości podłoży zostały określone w formularzu cenowo -asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. Termin ważności gotowych podłoży - minimum jeden miesiąc. Termin ważności zestawów do identyfikacji i antybiogramów oraz innych testów minimum 12 miesięcy. Pakiet nr 4 Dostawy : 1) podłoży do bakteriologii - Bakterie G(+) Zestawienie rodzaju oraz ilości podłoży zostały określone w formularzu cenowo -asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Pakiet nr 5 Dostawy : 1) zestawów do identyfikacji grzybów, zestawów do mykogramu grzybów Zestawienie rodzaju oraz ilości podłoży zostały określone w formularzu cenowo -asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. Pakiet nr 6 Dostawy : 1) krążków do identyfikacji i różnicowania Zestawienie rodzaju oraz ilości podłoży zostały określone w formularzu cenowo -asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. Pakiet nr 7 Dostawy : 1) podłoży i odczynników innych Zestawienie rodzaju oraz ilości podłoży zostały określone w formularzu cenowo -asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ. Pakiet nr 8 Dostawy : 1) krażków do oznaczania lekowrażliwości oraz szczepów wzorcowych i podłoży na płytykach Zestawienie rodzaju oraz ilości podłoży zostały określone w formularzu cenowo -asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 11 do SIWZ. Pakiet nr 9 Dostawy : 1) bakterii beztlenowych Zestawienie rodzaju oraz ilości podłoży zostały określone w formularzu cenowo -asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 12 do SIWZ. Pakiet nr 10 Dostawy : 1) fiolek oraz pudełek plastikowych do przechowywania w zamrażalniku na fiolki lub statyw Zestawienie rodzaju oraz ilości podłoży zostały określone w formularzu cenowo -asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 13 do SIWZ. Pakiet nr 11 Dostawy : 1) testów gronkowcowych Zestawienie rodzaju oraz ilości podłoży zostały określone w formularzu cenowo -asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 14 do SIWZ. Pakiet nr 12 Dostawy : 1) krażków do antymykogramów Zestawienie rodzaju oraz ilości podłoży zostały określone w formularzu cenowo -asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 15 do SIWZ. Pakiet nr 13 Dostawy : 1) podłoży do hodowli grzybów Zestawienie rodzaju oraz ilości podłoży zostały określone w formularzu cenowo -asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 16 do SIWZ. Zaproponowane przez Wykonawców produkty wymienione od Pakietu nr 3 (Załącznik nr 6 do SIWZ) do Pakietu nr 13 ( Załącznik nr 16 do SIWZ) muszą spełniać wymagania określone w Załączniku nr 17 do SIWZ. Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny posiadać dokładny i czytelny opis przedmiotu zamówienia na opakowaniu oraz stosowne certyfikaty lub atesty dopuszczające ich stosowanie w służbie zdrowia zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, na podstawie informacji zawartych w złożonych wraz z ofertą oświadczeniach i dokumentach, potwierdzających spełnianie tych warunków. Pakiet nr 1: Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawę tożsamą z przedmiotem zamówienia, o wartości min. 75.000,00 zł brutto. Wykonawca obowiązany jest do przedstawienia minimum 1 dokumentu potwierdzającego należyte wymienionych dostaw. Pakiet nr 2: Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawę tożsamą z przedmiotem zamówienia, o wartości min. 49.000,00 zł brutto. Wykonawca obowiązany jest do przedstawienia minimum 1 dokumentu potwierdzającego należyte wymienionych dostaw. Pakiet nr 3: Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawę tożsamą z przedmiotem zamówienia, o wartości min. 40.000,00 zł brutto. Wykonawca obowiązany jest do przedstawienia minimum 1 dokumentu potwierdzającego należyte wymienionych dostaw. Pakiet nr 4: Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawę tożsamą z przedmiotem zamówienia, o wartości min. 14.000,00 zł brutto. Wykonawca obowiązany jest do przedstawienia minimum 1 dokumentu potwierdzającego należyte wymienionych dostaw. Pakiet nr 5: Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawę tożsamą z przedmiotem zamówienia, o wartości min. 5.000,00 zł brutto. Wykonawca obowiązany jest do przedstawienia minimum 1 dokumentu potwierdzającego należyte wymienionych dostaw. Pakiet nr 6: Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawę tożsamą z przedmiotem zamówienia, o wartości min. 7.000,00 zł brutto. Wykonawca obowiązany jest do przedstawienia minimum 1 dokumentu potwierdzającego należyte wymienionych dostaw. Pakiet nr 7: Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawę tożsamą z przedmiotem zamówienia, o wartości min. 4.000,00 zł brutto. Wykonawca obowiązany jest do przedstawienia minimum 1 dokumentu potwierdzającego należyte wymienionych dostaw. Pakiet nr 8: Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawę tożsamą z przedmiotem zamówienia, o wartości min. 11.000,00 zł brutto. Wykonawca obowiązany jest do przedstawienia minimum 1 dokumentu potwierdzającego należyte wymienionych dostaw. Pakiet nr 9: Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawę tożsamą z przedmiotem zamówienia, o wartości min. 11.000,00 zł brutto. Wykonawca obowiązany jest do przedstawienia minimum 1 dokumentu potwierdzającego należyte wymienionych dostaw. Pakiet nr 10: Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawę tożsamą z przedmiotem zamówienia, o wartości min. 3.000,00 zł brutto. Wykonawca obowiązany jest do przedstawienia minimum 1 dokumentu potwierdzającego należyte wymienionych dostaw. Pakiet nr 11: Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawę tożsamą z przedmiotem zamówienia, o wartości min. 1.500,00 zł brutto. Wykonawca obowiązany jest do przedstawienia minimum 1 dokumentu potwierdzającego należyte wymienionych dostaw. Pakiet nr 12: Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawę tożsamą z przedmiotem zamówienia, o wartości min. 500,00 zł brutto. Wykonawca obowiązany jest do przedstawienia minimum 1 dokumentu potwierdzającego należyte wymienionych dostaw. Pakiet nr 13: Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykonali lub wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawę tożsamą z przedmiotem zamówienia, o wartości min. 5.000,00 zł brutto. Wykonawca obowiązany jest do przedstawienia minimum 1 dokumentu potwierdzającego należyte wymienionych dostaw.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, do oferty naleSy załączyć: Dokumenty, dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu (deklaracja zgodności producenta, certyfikat CE oraz wpis, powiadomienie lub zgłoszenie do Prezesa Urzędu zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20 maja 2010, Dz. U. Nr 107, poz. 679- o ile dotyczy). Karty charakterystyki oraz metodykę postępowania przy wykonywaniu badań (odczynniki i testy diagnostyczne) - o ile dotyczy. Do oferty winny być załączone katalogi, foldery w języku polskim przedstawiające oferowany produkt i jego parametry.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zozwola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście 01-455 Warszawa ul. Erazma Ciołka 11, piętro II, p. 204..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2012 godzina 09:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście 01-455 Warszawa ul. Erazma Ciołka 11, piętro III, Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy odczynników do hematologii wraz z dzierżawą analizatora głównego i dodatkowego backup-u..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników do hematologii wraz z dzierżawą analizatora głównego i dodatkowego backup-u. Zestawienie rodzaju oraz ilości odczynników zostały określone w formularzu cenowo -asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Parametry graniczne (minimalne) analizatora hemetologicznego zostały określone w Załączniku nr 3 do SIWZ. Dostawy muszą być realizowane najpóźniej w ciągu 5 dni od daty złożenia zamówienia. Koszty dowozu przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Odczynniki muszą być walidowane i kompatybilne z oferowanym aparatem oraz muszą gwarantować wysoką jakość wykonywanych badań. Termin ważności odczynników minimum 6 miesięcy od daty dostawy, dla krwi kontrolnej minimum 2 miesiące od daty dostawy. Kontrole i odczynniki dostarczane mają być w stanie płynnym, gotowe do natychmiastowego użycia. Wszystkie badania wymienione w załączniku nr 2 muszą być wykonywane na zaoferowanym aparacie. Do każdej z dostaw wymagany jest wykaz wartości nominalnych materiałów kontrolnych o stężeniach L,N,H w formie papierowej i na nośniku elektronicznym. Termin szkolenia w zakresie obsługi aparatu zostanie uzgodniony w Wykonawcą po podpisaniu umowy. Koszty szkolenia pracowników w zakresie prawidłowej obsługi analizatora ponosi Wykonawca. Koszty przeglądu i konserwacji aparatu ponosi Wykonawca..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy odczynników do koagulologii wraz z dzierżawą analizatora..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników do koagulologii wraz z dzierżawą analizatora.Zestawienie rodzaju oraz ilości odczynników zostały określone w formularzu cenowo -asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Parametry graniczne analizatora zostały określone w Załączniku nr 5 do SIWZ. Wszystkie badania wymienione w załączniku nr 4 muszą być wykonywane na zaoferowanym aparacie. Dostawy muszą być realizowane najpóźniej w ciągu 5 dni od daty złożenia zamówienia. Koszty dowozu przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Termin szkolenia zostanie uzgodniony w Wykonawcą po podpisaniu umowy. Koszty szkolenia pracowników w zakresie prawidłowej obsługi analizatora ponosi Wykonawca. Koszty przeglądu i konserwacji aparatu ponosi Wykonawca..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawy podłoży do bakterilogii - Bakterie G (-).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa podłoży do bakterilogii - Bakterie G (-).Zestawienie rodzaju oraz ilości podłoży zostały określone w formularzu cenowo -asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. Termin ważności gotowych podłoży - minimum jeden miesiąc. Termin ważności zestawów do identyfikacji i antybiogramów oraz innych testów minimum12 miesięcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawy podłoży do bakteriologii - Bakterie G(+)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa podłoży do bakteriologii - Bakterie G(+).Zestawienie rodzaju oraz ilości podłoży zostały określone w formularzu cenowo -asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawy zestawów do identyfikacji grzybów, zestawów do mykogramu grzybów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa estawów do identyfikacji grzybów, zestawów do mykogramu grzybów.Zestawienie rodzaju oraz ilości podłoży zostały określone w formularzu cenowo -asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawy krążków do identyfikacji i różnicowania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa krążków do identyfikacji i różnicowania.Zestawienie rodzaju oraz ilości podłoży zostały określone w formularzu cenowo -asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawy podłoży i odczynników innych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa podłoży i odczynników innych. Zestawienie rodzaju oraz ilości podłoży zostały określone w formularzu cenowo -asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawy krążków do oznaczania lekowrażliwości oraz szczepów wzorcowych i podłoży na płytkach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa krążków do oznaczania lekowrażliwości oraz szczepów wzorcowych i podłoży na płytkach.Zestawienie rodzaju oraz ilości podłoży zostały określone w formularzu cenowo -asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 11 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawy bakterii beztlenowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa bakterii beztlenowych.Zestawienie rodzaju oraz ilości podłoży zostały określone w formularzu cenowo -asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 12 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawy fiolek oraz pudełek plastikowych do przechowywania w zamrażalniku na fiolki lub statyw..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fiolek oraz pudełek plastikowych do przechowywania w zamrażalniku na fiolki lub statyw.Zestawienie rodzaju oraz ilości podłoży zostały określone w formularzu cenowo -asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 13 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawy testów gronkowcowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa testów gronkowcowych. Zestawienie rodzaju oraz ilości podłoży zostały określone w formularzu cenowo -asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 14 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawy krążków do antymykogramów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa krążków do antymykogramów. Zestawienie rodzaju oraz ilości podłoży zostały określone w formularzu cenowo -asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 15 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawy podłoży do hodowli grzybów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa podłoży do hodowli grzybów.Zestawienie rodzaju oraz ilości podłoży zostały określone w formularzu cenowo -asortymentowym stanowiącym Załącznik nr 16 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.