Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-12
Imielno: Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w gminie Imielno
Numer ogłoszenia: 199468 - 2014; data zamieszczenia: 12.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Imielnie z siedzibą w Stawach , Stawy 10/2, 28-313 Imielno, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3851183, faks 41 3851183.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w gminie Imielno.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w gminie Imielno dofinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego: Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. W skład zamówienia wchodzić będą elementy takie jak: 1.1. Ogrodzenie placu zabaw, zakup, dostawa i montaż urządzeń na place zabaw, 1.2. Dostosowanie pomieszczeń i toalet do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym w tym: zakup i montaż umywalek, misek ustępowych, podgrzewaczy wody, podajników na mydło, ręczniki papierowe itp. oraz modernizacja toalet dla personelu, 1.3. Wyposażenie pomieszczeń z których korzystają dzieci oraz personel w tym zakup: stołów, krzeseł, biurek, szaf i innych mebli do szatni oraz innych pomieszczeń, itp. 1.4. Doposażenie w zabawki i pomoce dydaktyczne, zakup artykułów plastycznych oraz wyposażenia zapewniającego bezpieczeństwo, zakup sprzętu multimedialnego, komputerowego, tablic interaktywnych, wyposażenia do utrzymania czystości a także wyposażenia kuchni. 1.5. Zakup i montaż rolet okiennych oraz zabezpieczenia grzejników. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załącznikach nr 2,3 do SIWZ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. Wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 44.41.10.00 - Wyroby sanitarne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć: Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć: Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć: Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć: Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć: Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Umowa o realizację zamówienia z wyłonionym wykonawcą zostanie zawarta na takich warunkach jakie wynikają z postanowień niniejszej specyfikacji i z projektu umowy. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ oraz określił warunki takiej zmiany. 2. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od daty powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 3. W przypadku, o którym mowa w pkt. 2, wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 4. Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 6. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach: - wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany terminu wykonania robót (np. roboty dodatkowe wynikłe w trakcie realizacji zamówienia powodujące przesunięcie robót podstawowych); - wystąpienia warunków atmosferycznych i zdarzeń losowych, które istotnie utrudniają lub uniemożliwiają prowadzenie robót.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.imielno.akcessnet.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminy Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Imielnie z siedzibą w Stawach
Stawy 10/2, 28 - 313 Imielno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2014 godzina 09:00, miejsce: Gminy Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Imielnie z siedzibą w Stawach Stawy 10/2, 28 - 313 Imielno.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego: Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI IMIELNO
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej zabytkowego dworu w Grudzynach"
- "Poprawa infrastruktury wodociągowej w Gminie Imielno" zadanie nr 3 "Wykonanie instalacji fotowoltaicznych na ujęciach wody w msc. Imielno i Opatkowice Murowane"
więcej: przetargi IMIELNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oraz montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego na potrzeby Muzeum Archeologicznego w Poznaniu wraz z wgraniem i kalibracją dostarczonego przez Zamawiającego materiału multimedialnego
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni językowej w Branżowym Centrum Umiejętności - SPEDYCJA
- Zakup, dostawa oraz montaż mebli i wyposażenia do Samorządowego żłobka w Andrespolu
- Dostawa sprzętu IT oraz urządzeń multimedialnych dla I Liceum Ogólnokształcącego im. 14 Pułku Powstańców Śląskich
- Dostawa artykułów biurowych.
- Zakup i dostawa wyposażenia multimedialnego Branżowego Centrum Umiejętności - SPEDYCJA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.