eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zakup sprzętu medycznego, aparatury i wyposażenia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-21

Kraków: Zakup sprzętu medycznego, aparatury i wyposażenia
Numer ogłoszenia: 199465 - 2011; data zamieszczenia: 21.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II , ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6142551, faks 012 6142551.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaljp2.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu medycznego, aparatury i wyposażenia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu medycznego, aparatury i wyposażenia:Pompa infuzyjna 1-strzykawkowa; Pompa infuzyjna objętościowa; Aparat do CPAP; Procesor tkankowy karuzelowy;Mikrotom rotacyjny ręczny;Aparat do EKG; Pipety; Aparat do pomiaru czasu krzepnięcia krwi; Regulator próżni; Dozownik tlenu z nawilżaczem ; Termometr elektroniczny ; Meble medyczne; Akcesoria do EKG; Urządzenia do pomiaru ciśnienia;Waga elektroniczna; Strzygarka chirurgiczna elektryczna z ładowarką; Pulsoksymetr przenośny; Inhalator pneumatyczny; Przyrządy do anestezji resuscytacji; Torba reanimacyjna z wyposażeniem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0, 33.15.70.00-5, 33.12.41.00-6, 38.54.00.00-2, 33.12.32.00-0, 38.43.70.00-7, 38.44.20.00-5, 38.41.20.00-6, 33.19.20.00-2, 33.12.32.00-0, 38.42.30.00-6, 38.31.10.00-8, 33.16.90.00-2, 33.12.32.10-3, 33.17.10.00-9, 33.14.16.23-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zmiana umowy w zakresie parametrów technicznych przedmiotu umowy, warunków płatności oraz terminów w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa, w szczególności gdy: a.wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzieleniu świadczeń zdrowotnych, lub b.w wyniku zmiany umowy możliwym będzie podniesienie poziomu lub jakości usług lub dostarczanego sprzętu , lub c.zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, lub, d.potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmiany przepisów prawa, lub e.potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmian organizacyjnych Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaljp2.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego,ul. Prądnicka 80; 31-202 Kraków; Dział Zamowiń Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Ofertę opatrzoną pieczęcią Wykonawcy należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prądnickiej 80 w Krakowie w pokoju nr 23 Budynek Administracyjny I (kancelaria dziennika podawczego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I-Pompa infuzyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompa infuzyjna 1 - strzykawkowa - 105 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II- Pompa infuzyjna objętościowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompa infuzyjna objętościowa - 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III- Aparat do CPAP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do CPAP - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV-Procesor tkankowy karuzelowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Procesor tkankowy karuzelowy - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V- Mikrotom rotacyjny ręczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mikrotom rotacyjny ręczny- 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI-Aparat do EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do EKG - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet VII- - Pipety.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pipeta jednokanałowa o stałej objętości 50 ul - 2 szt;Pipeta jednokanałowa o stałej objętości 200 ul-1 szt;Pipeta jednokanałowa o stałej objętości 1000 ul-3 szt; Pipeta jednokanałowa o zmiennej objętości 100-1000 ul- 2 szt; Pipeta jednokanałowa o zmiennej objętości 1000-5000 ul- 2 szt;Statyw do pipet jednokanałowych-5 szt; Pojemnik do przechowywania wyrobów jednorazowego użytku mały- 2 szt; Pojemnik do przechowywania wyrobów jednorazowego użytku duży-1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet VIII- Aparat do pomiaru czasu krzepnięcia krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do pomiaru czasu krzepnięcia krwi - 4 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet XIX- Regulator próżni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regulator próżni - 70 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet X-Dozownik tlenu z nawilżaczem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dozownik tlenu z nawilżaczem - 55 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET XI - Termometr elektroniczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termometr elektroniczny - 7 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET XII - Meble medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble medyczne :Regał na zbiorniki z płynami - sztuk 1;Regał magazynowy 1 - sztuk 1;Regał magazynowy 2 - sztuk 1 ;Regał magazynowy 3- sztuk 1;Szafa zabezpieczająca na materiały korozyjne- sztuk1; Biurko z nadstawką - 1 szt;Przegroda działowa - 1 szt;Stół rehabilitacyjny z elektryczną regulacją wysokości leżyska - sztuk 1;Komplet składanych poręczy bocznych- sztuk 2;IX. Pilot do łóżka- sztuk20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET XIII - Akcesoria do EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody kończynowe do EKG - 15 zestawów;Pas piersiowy do EKG - 23 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET XIV - Urządzenia do pomiaru ciśnienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ciśnieniomierz aneroidowy z dużą tarczą - mocowany na ścianie- sztuk 4;Aparat do pomiaru ciśnienia tętniczego krwi - mechaniczny- sztuk 42 ;Stetoskop- sztuk 16.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.30.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET XV - Waga elektroniczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Waga elektroniczna - 3 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.31.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PAKIET XVI- Strzygarka chirurgiczna elektryczna z ładowarką.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzygarka chirurgiczna elektryczna z ładowarką - 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PAKIET XVII - Pulsoksymetr przenośny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pulsoksymetr przenośny - 9 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: PAKIET XVIII - Inhalator pneumatyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inhalator pneumatyczny - 8 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: PAKIET XIX - Przyrządy do anestezji i resuscytacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: laryngoskop z kompletem łyżek-sztuk 11;aparat do resuscytacji oddechowej z kompletem masek- sztuk 8;Zestaw do trudnych intubacji-sztuk1Laryngoskop akumulatorowy z ładowarką- sztuk 1; Acapella - przyrząd do terapii oscylacyjnym dodatnim ciśnieniem wydechowym-sztuk2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: PAKIET XX - Torba reanimacyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET XX - Torba reanimacyjna - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.23-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.