eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Dostawa i montaż urządzeń i mebli laboratoryjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-26

Grudziądz: Dostawa i montaż urządzeń i mebli laboratoryjnych
Numer ogłoszenia: 199313 - 2010; data zamieszczenia: 26.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o. , ul. Mickiewicza 28/30, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4504901, faks (056) 4504934.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi.grudziadz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń i mebli laboratoryjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń i mebli laboratoryjnych wraz z montażem w budynku Laboratorium Centralnego przy ul. Skłodowiskiej-Curie w Grudziądzu oraz przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji dostarczonych urządzeń i mebli laboratoryjnych. Przeszkolenie pracowników odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, loco: Laboratorium Centralne, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9/11, 86-300 Grudziądz. Zamówienie podzielono na dwie części: CZĘŚĆ A - dostawa i montaż mebli laboratoryjnych CZEŚĆ B - dostawa i montaż urządzeń laboratoryjnych Zamawiający dopuszcza składanie ofert odrębnie na każdą z części zamówienia. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybraną przez siebie część zamówienia lub na obydwie części. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załącznik Nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). a)Wymagania dodatkowe: Wykonawca dokona pomiarów mebli laboratoryjnych, w celu weryfikacji obmiarów zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ. Termin wizyty w miejscu montażu mebli i weryfikacji obmiarów Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym przynajmniej na jeden dzień przed planowanym terminem wizyty. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przy dostawie dokumentację techniczno-ruchową (DTR) dla dygestoriów, czujnika przepływu powietrza, stołów i szafek na potwierdzenie zgodności oferowanych parametrów. Na każdy z wymaganych elementów Wykonawca powinien dołączyć do oferty następujące dokumenty:certyfikat jakości ISO serii 9001 w zakresie wykonawstwa mebli Laboratoryjnych. Producent powinien posiadać powyższy certyfikat jakości ISO serii 9001;atest PZH wystawiony przez Państwowy Zakład Higieny w Warszawie dla dygestorium jako całego wyrobu;deklarację zgodności z PN EN 14175 w części 2, 3, 5, 6 wydane przez akredytowane laboratorium dla dygestorium, jako całego wyrobu; atest PZH wystawiony przez Państwowy Zakład Higieny w Warszawie dla stołów laboratoryjnych jako całych wyrobów. b)Warunki dotyczące gwarancji: Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczone meble laboratoryjne oraz urządzenia laboratoryjne na okres minimum 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Wraz z dostawą Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu karty gwarancyjne urządzeń laboratoryjnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7, 38.00.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie muszą złożyć łącznie wszyscy Wykonawcy lub (w ich imieniu) ustanowiony przez nich pełnomocnik

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie muszą złożyć łącznie wszyscy Wykonawcy lub (w ich imieniu) ustanowiony przez nich pełnomocnik

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie muszą złożyć łącznie wszyscy Wykonawcy lub (w ich imieniu) ustanowiony przez nich pełnomocnik

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie muszą złożyć łącznie wszyscy Wykonawcy lub (w ich imieniu) ustanowiony przez nich pełnomocnik

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie muszą złożyć łącznie wszyscy Wykonawcy lub (w ich imieniu) ustanowiony przez nich pełnomocnik

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę - o ile nie wynika to z innych dokumentów dołączonych do oferty, przy czym Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedkładają pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; b)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.wodociagi.grudziadz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o. o., ul. Mickiewicza 28/30, 86-300 Grudziądz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o. o., ul. Mickiewicza 28/30, 86-300 Grudziądz, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ A - dostawa i montaż mebli laboratoryjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa mebli laboratoryjnych wraz z montażem w budynku Laboratorium Centralnego przy ul. Skłodowiskiej-Curie w Grudziądzu oraz przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji dostarczonych mebli laboratoryjnych. Przeszkolenie pracowników odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, loco: Laboratorium Centralne, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9/11, 86-300 Grudziądz. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załącznik Nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ B - dostawa i montaż urządzeń laboratoryjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń laboratoryjnych wraz z montażem w budynku Laboratorium Centralnego przy ul. Skłodowiskiej-Curie w Grudziądzu oraz przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji dostarczonych urządzeń laboratoryjnych. Przeszkolenie pracowników odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, loco: Laboratorium Centralne, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9/11, 86-300 Grudziądz. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załącznik Nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.