eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiDostawa środków czystości, piorących i artykułów gospodarczych do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-17

Gorzów Wielkopolski: Dostawa środków czystości, piorących i artykułów gospodarczych do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 19929 - 2011; data zamieszczenia: 17.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz , ul. Podmiejska Boczna 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7323522, faks 095 7324122.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.gorzow.pl/bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości, piorących i artykułów gospodarczych do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, piorących i artykułów gospodarczych. 2. Oznaczenie wg CPV: 33711610-6 szampony 33711810-8 kremy do golenia 33711900-6 mydło 33721200-2 maszynki do golenia 33721100-1 żyletki 33760000-5 papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 39224300-1 miotły i szczotki inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 39830000-9 środki czyszczące 39831000-6 preparaty piorące 39832000-3 produkty do zmywania naczyń 39831240-0 preparaty czyszczące 39831300-9 środki do czyszczenia podłóg 39831600-2 środki do czyszczenia toalet 33141420-0 rękawice chirurgiczne 3. Warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. 4. Warunki gwarancji: dostawa towaru z ważnym terminem przydatności do użycia. Strona 1 z 6 5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego w Gorzowie Wlkp., w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 6. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia (podstawowe) : a) Towar I gatunku dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami, atestami, terminami przydatności do użytku, z nienaruszonymi cechami pierwotnymi opakowania. b) Dostawy do magazynów Zamawiającego, transportem i na koszt Wykonawcy. c) Zamówienie składane pisemnie (faksem) lub telefonicznie. d) Dostawa towaru partiami, stosownie do potrzeb i zamówień Zamawiającego. e) Dopuszcza się możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu objętego zamówieniem. f) Do każdej dostawy Wykonawca musi dołączyć WZ lub fakturę. g) Płatność za towar: przelew w terminie 21 dni od daty potwierdzenia wpływu faktury. h) Opakowania wypożyczone Zamawiającemu lub wliczone w cenę towaru. Szczegółowy wykaz wymagań Zamawiającego oraz opis asortymentu zawarto w formularzu potwierdzającym spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego stanowiącym załącznik Nr 6 do niniejszej specyfikacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, piorących i artykułów gospodarczych. 2. Oznaczenie wg CPV: 33711610-6 szampony 33711810-8 kremy do golenia 33711900-6 mydło 33721200-2 maszynki do golenia 33721100-1 żyletki 33760000-5 papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 39224300-1 miotły i szczotki inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 39830000-9 środki czyszczące 39831000-6 preparaty piorące 39832000-3 produkty do zmywania naczyń 39831240-0 preparaty czyszczące 39831300-9 środki do czyszczenia podłóg 39831600-2 środki do czyszczenia toalet 33141420-0 rękawice chirurgiczne 3. Warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. 4. Warunki gwarancji: dostawa towaru z ważnym terminem przydatności do użycia. Strona 1 z 6 5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego w Gorzowie Wlkp., w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 6. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia (podstawowe) : a) Towar I gatunku dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami, atestami, terminami przydatności do użytku, z nienaruszonymi cechami pierwotnymi opakowania. b) Dostawy do magazynów Zamawiającego, transportem i na koszt Wykonawcy. c) Zamówienie składane pisemnie (faksem) lub telefonicznie. d) Dostawa towaru partiami, stosownie do potrzeb i zamówień Zamawiającego. e) Dopuszcza się możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu objętego zamówieniem. f) Do każdej dostawy Wykonawca musi dołączyć WZ lub fakturę. g) Płatność za towar: przelew w terminie 21 dni od daty potwierdzenia wpływu faktury. h) Opakowania wypożyczone Zamawiającemu lub wliczone w cenę towaru. Szczegółowy wykaz wymagań Zamawiającego oraz opis asortymentu zawarto w formularzu potwierdzającym spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego stanowiącym załącznik Nr 6 do niniejszej specyfikacji.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.16.10-6, 33.71.18.10-8, 33.71.19.00-6, 33.72.12.00-2, 33.72.11.00-1, 33.76.00.00-5, 39.22.43.00-1, 39.83.00.00-9, 39.83.10.00-6, 39.83.20.00-3, 39.83.12.40-0, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 33.14.14.20-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a których wykaz zawiera punkt VI niniejszej specyfikacji. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np.: konsorcjum, spółka cywilna), ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu, dotyczące Wykonawcy, odnoszą się odpowiednio do Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia wykazu co najmniej 1 zamówienia zrealizowanego w okresie ostatniego roku, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia. 6. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a których wykaz zawiera punkt VI niniejszej specyfikacji. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np.: konsorcjum, spółka cywilna), ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu, dotyczące Wykonawcy, odnoszą się odpowiednio do Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia wykazu co najmniej 1 zamówienia zrealizowanego w okresie ostatniego roku, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia. 6. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a których wykaz zawiera punkt VI niniejszej specyfikacji. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np.: konsorcjum, spółka cywilna), ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu, dotyczące Wykonawcy, odnoszą się odpowiednio do Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia wykazu co najmniej 1 zamówienia zrealizowanego w okresie ostatniego roku, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia. 6. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a których wykaz zawiera punkt VI niniejszej specyfikacji. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np.: konsorcjum, spółka cywilna), ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu, dotyczące Wykonawcy, odnoszą się odpowiednio do Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia wykazu co najmniej 1 zamówienia zrealizowanego w okresie ostatniego roku, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia. 6. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a których wykaz zawiera punkt VI niniejszej specyfikacji. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np.: konsorcjum, spółka cywilna), ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu, dotyczące Wykonawcy, odnoszą się odpowiednio do Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia wykazu co najmniej 1 zamówienia zrealizowanego w okresie ostatniego roku, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia. 6. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1. Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć również oświadczenie wykonawcy o spełnieniu przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez zamawiającego - załącznik Nr 5 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych wymagań: a) formularz potwierdzający spełniane przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego . Wzór stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć zaparafowany wzór umowy - stanowiący załącznik Nr 4 SIWZ. 3. Do oferty należy dołączyć wypełniony formularz cenowy według załącznika Nr 7 do SIWZ. 4. Do oferty należy dołączyć wypełniony formularz oferty - stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ. 1. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia wykazu co najmniej 1 zamówienia zrealizowanego w okresie ostatniego roku, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia. 5. Do oferty należy dołączyć wypełnione oświadczenie stanowiące załącznik Nr 3 SIWZ. 6. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 8. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć również oświadczenie wykonawcy o spełnieniu przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez zamawiającego - załącznik Nr 5 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych wymagań: a) formularz potwierdzający spełniane przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego . Wzór stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć zaparafowany wzór umowy - stanowiący załącznik Nr 4 SIWZ. 3. Do oferty należy dołączyć wypełniony formularz cenowy według załącznika Nr 7 do SIWZ. 4. Do oferty należy dołączyć wypełniony formularz oferty - stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ. 1. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia wykazu co najmniej 1 zamówienia zrealizowanego w okresie ostatniego roku, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia. 5. Do oferty należy dołączyć wypełnione oświadczenie stanowiące załącznik Nr 3 SIWZ. 6. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 8. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.gorzow.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz ul. Podmiejska - Boczna 10 66 - 400 Gorzów Wlkp..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2011 godzina 09:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz ul. Podmiejska - Boczna 10 66 - 400 Gorzów Wlkp. pok. 2 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.