Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-18
Krasnystaw: Dostosowanie Układu Komunikacyjnego Miasta Krasnystaw do potrzeb ruchu transgranicznego Polska - Ukraina (I etap) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2007 - 2013
Numer ogłoszenia: 199244 - 2009; data zamieszczenia: 18.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Krasnystaw , Plac 3 Maja 29, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762157, faks 082 5762377.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie Układu Komunikacyjnego Miasta Krasnystaw do potrzeb ruchu transgranicznego Polska - Ukraina (I etap) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2007 - 2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostosowanie Układu Komunikacyjnego Miasta Krasnystaw do potrzeb ruchu transgranicznego Polska - Ukraina ( I etap ) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2007 - 2013. Zakres rzeczowy zadania obejmuje: a) budowę drogi o nawierzchni bitumicznej wraz z przebudową skrzyżowań; b) budowę chodników i ścieżki rowerowej o nawierzchni z kostki brukowej betonowej; c) przebudowę i zabezpieczenie urządzeń infrastruktury technicznej; d) budowę i przebudowę oświetlenia ulicznego; e) budowę kanalizacji deszczowej; f) wycinkę drzew z wywiezieniem dłużyc, gałęzi i karpiny oraz mechaniczne karczowanie zieleni niskiej z oczyszczeniem terenu i wywiezieniem pozostałości po wykarczowaniu. Parametry techniczne projektowanej ulicy Polewanej: - klasa drogi G; - kategoria ruchu KR-3; - prędkość projektowa Vp = 60 km/h z ograniczeniem do 40 km/h na dojazdach do ronda; - jezdnia dwupasmowa - szerokość 2 x 3,50 m; - chodnik - szerokości 1,50 m z prawej strony; - ciąg pieszo - rowerowy o łącznej szerokości 3,50 m z lewej strony; - zieleniec - szerokości 3,50 m z odcinkowym zwężeniem do 2,00 m z uwagi na zabudowę. Łączna długość ulic do budowy i przebudowy wynosi 1,23 km. Łączna długość kanalizacji deszczowej wynosi 1839 m z rur PP DN o średnicach 200, 300, 400, 600 w tym: - sieć główna 1595,5 m, - przykanaliki - 244 m. g) pełną obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.12.21 - Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilających .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 120 000 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity DzU z 2007 r., Nr 223 z późn. zm.) tj.: a w szczególności następujących wymagań: 1.1. dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalnościach: - drogowej; - instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; (podstawa prawna - art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118) wraz z ważnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.2. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniem potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnych zobowiązań innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) kierownik budowy (uprawnienia budowlane w specjalności drogowej) 1 osoba, min. 5 lat doświadczenia na stanowisku kierownika budowy; b) kierownik robót sanitarnych - 1 osoba z min. 2 letnim doświadczeniem na stanowisku kierownika jw. c) kierownik robót elektrycznych - 1 osoba z min. 2 letnim doświadczeniem na stanowisku kierownika jw. d) wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie roboty budowlanej w zakresie budowy drogi o wartości, co najmniej 5 mln zł brutto. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - Wykonawca złoży w formie oryginału oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). 2. Udział w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) Zgodnie z art. 141 Pzp wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Zasady odpowiedzialności solidarnej dłużników określa art. 366 kodeksu cywilnego. 3) W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, zgodnie z art. 23 Pzp, wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Wykonawcy występujący wspólnie (m.in. wspólnicy spółki cywilnej) każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, a także muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia i dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 1) Wykonawcy którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia spełniające wymagane warunki zostaną dopuszczeni do badania i oceny. 2) Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania a oferta zostanie odrzucona. 3) Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenia i dokumenty wymagane w pkt. 6 SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp (załącznik nr 1 do siwz); 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r.- Prawo zamówień publicznych, należy złożyć, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: 2.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 3.1. odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności (wraz z ważnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) - drogowej; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3.2. Wykaz personelu odpowiedzialnego za wykonanie zamówienia (załącznik Nr 5) 3.3. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty zostały wykonane należycie. Wykonawca winien wykazać realizację przynajmniej 1 roboty w zakresie budowy drogi o wartości co najmniej 5 mln zł brutto (załącznik do nr 4 do siwz) 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 4.1. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie minimum 3 mln zł., wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4.2. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 2 mln. zł. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt VI.7.1 składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 10, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy dotyczące terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. 7. Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - poświadczenie winno zawierać zapis odręczny lub w formie pieczęci za zgodność z oryginałem. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym, przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnystaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Krasnystaw, Plac 3 Maja 29, 22-300 Krasnystaw.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Biuro Obsługi Mieszkańców.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego 2007 - 2013.
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Zakup niezbędnego sprzętu w ramach zabezpieczenia logistycznego
- "Budowa parkingu przy budynku Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie"
- Sukcesywne dostawy artykułów sojowych do jednostek penitencjarnych okręgu lubelskiego.
- Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi i jednorazowego sprzętu laboratoryjnego
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Osjaków
- Budowa drogi gminnej ulicy Mierosławskiego w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Rozbudowa i budowa dróg na Osiedlu Pochyła w Bytowie
- "Remont drogi gminnej nr 319013T w msc. Brzechów w km. 0+000 do km. 0+403"
- "Budowa aktywnych przejść dla pieszych/przejazdów rowerowych na terenie miasta Włocławek" z podziałem na 2 zadania.
- Rozbudowa skrzyżowania DK nr 35 i DP nr 2911D koło miejscowości Komorów
więcej: Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilających »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





