Ogłoszenie z dnia 2007-10-18
Gdynia: Zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego.
Numer ogłoszenia: 199211 - 2007; data zamieszczenia: 18.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 1, ul. płk. Dąbka 277, 81-155 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6259883, fax 058 6259883.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosw1@eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dyrektor Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 w Gdyni Ogłasza przetarg nieograniczony poniżej 211.000 EURO na zakup i dostawę sprzętu rehabilitacyjnego dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagany termin realizacji: w nieprzekraczalnym terminie do 30 listopada 2007 r. W ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w SIWZ, tj.: - prowadzą działalność gospodarczą określona wpisem do właściwego rejestru lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; - spełniają wszystkie wymagania art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ) wykonywali co najmniej 3 zamówienia na dostawę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej : www.sosw1.eu oraz można ją odebrać w sekretariacie Ośrodka w godz. 8.00-15.00.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sosw1.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Ośrodka ul. Płk. Dąbka 277 Gdynia.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Wymagany termin realizacji: w nieprzekraczalnym terminie do 30 listopada 2007 r. W ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w SIWZ, tj.: - prowadzą działalność gospodarczą określona wpisem do właściwego rejestru lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; - spełniają wszystkie wymagania art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ) wykonywali co najmniej 3 zamówienia na dostawę.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Ośrodka ul. Płk. Dąbka 277 Gdynia..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - teczki i notesy - powtórne
- DOSTAWA TECHNICZNYCH ŚRODKÓW MATERIAŁOWYCH DO KAMERY AKUSTYCZNEJ ARIS3000 (zestaw adoptujący kamerę akustyczną do wykorzystania przez nurka, zestaw umożliwiający obserwację obrazu sonarowego)
- Rozbiórka budynku auli oraz remont pomieszczeń w IX LO w Gdyni
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu lokali mieszkalnych (pustostany) i wymiany instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych.
- Dostawa środka pianotwórczego na okręty projektu B-860 ( H-1; H-2; H-3 ).
- Kompleksowa usługa cateringowa podczas Święta Szkoły
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja krajowego wyjazdu studyjnego "Uprawa i przetwórstwo lawendy możliwością rozwoju i zwiększenia dochodów ..." dla 20 osób. Realizacja Planu Operacyjnego KSOW + na rok 2025.
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- Usługi szkoleniowe obejmujące przeprowadzenie kursów dietetycznych w ramach realizacji projektu pn. "Doskonalenie kompetencji kadry dydaktycznej PANS w Chełmie"
- Kurs na prawo jazdy kat. C oraz kat. C+E w zakresie części praktycznej
- "Kompleksowa usługa org. i przeprowadzenia konferencji dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego (JST), PCPR, OPS oraz podmiotów i organizacji zaangażowanych w proces tworzenia (LPDI)".
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.