Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-18
Warszawa: System rejestracji systemów kodowania i klasyfikacji statystyki resortowej
Numer ogłoszenia: 199158 - 2007; data zamieszczenia: 18.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia, Al. Jerozolimskie 155, 02-326 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5970927, fax 022 5970937.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.csioz.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: System rejestracji systemów kodowania i klasyfikacji statystyki resortowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wytworzenie i wdrożenie Systemu rejestracji systemów kodowania i klasyfikacji statystyki resortowej wraz z usługą 12 miesięcznego utrzymania wytworzonego systemu, dla realizacji obowiązków statystycznych Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia: 1) Zaświadczenie niezależnego podmiotu, zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi odnoszącymi się do systemu zarządzania jakością na poziomie określonym w normie ISO 9001:2000 lub innej równoważnej normie. 2) Zaświadczenie niezależnego podmiotu, zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi odnoszącymi się do systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji w oparciu o wymagania normy BS-7799-2, lub PN-I-07799-2:2005, lub ISO 27001:2005 lub innej równoważnej normie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.24.00.00 - Usługi analizy systemu i programowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.24.00.00 - Usługi analizy systemu i programowania Oryginalny kod CPV: 72.24.40.00 - Usługi prototypowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.24.40.00 - Usługi prototypowania Oryginalny kod CPV: 72.25.32.00 - Usługi w zakresie wsparcia systemu Kod CPV wg słownika 2008: 72.25.32.00 - Usługi w zakresie wsparcia systemu Oryginalny kod CPV: 72.31.00.00 - Usługi przetwarzania danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.31.00.00 - Usługi przetwarzania danych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy to w okresie prowadzenia działalności: a. Wykonawca wykonał i wdrożył, co najmniej 2 systemy informatyczne (o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto każdy) polegające na zaprojektowaniu i wdrożeniu systemów internetowych portali użytkowych wykorzystujących technologię PKI (zgodnej z ustawą z dnia 18 września 2001 o podpisie elektronicznym), b. Wykonawca wykonał i wdrożył, co najmniej 2 systemy informatyczne (o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto każdy) polegające na zaprojektowaniu i wdrożeniu systemu informatycznego opartego o architekturę SOA o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto. c. Wykonawca posiada doświadczenie w zakresie, co najmniej 12 miesięcznego outsourcingu systemu informatycznego dla klienta posiadającego min. 100 użytkowników polegającego na udostępnianiu oprogramowania. 2) Wykonawca posiada centra przetwarzania danych (główne i zapasowe) zdolne do realizacji przedmiotu zamówienia gwarantujące funkcjonowanie Systemu przez 7 dni w tygodniu i przez 24 godziny w ciągu doby oraz gwarantujące, że przerwa w jego funkcjonowaniu nie będzie trwała jednorazowo dłużej niż 2 godziny. 3) Wykonawca dysponuje co najmniej 1 kierownikiem projektu, z wykształceniem wyższym oraz minimum 2 letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie prowadzenia projektów informatycznych i udokumentowaną wiedzą praktyczną dotyczącą stosowania metodyki zarządzania projektami PRINCE 2 lub innych równoważnych. 4) Wykonawca dysponuje nie mniej niż 2 projektantami, z których każdy posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w projektowaniu systemów wykorzystujących Internet, dokument elektroniczny 5) Wykonawca dysponuje nie mniej niż 4 programistami z doświadczeniem w tworzeniu systemów informatycznych wykorzystujących Internet i dokument elektroniczny, z których każdy posiada, co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w wyżej wymienionym zakresie. 6) Wykonawca dysponuje nie mniej niż 3 osobowym zespołem testerów, w którym każda z osób posiada, co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie systemów informatycznych wykorzystujących Internet oraz dokument elektroniczny. 7) Wykonawca dysponuje nie mniej niż 2 administratorami, którzy mają co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie administrowania bazami danych. 8) Wykonawca dysponuje nie mniej niż 2 osobami do prowadzenia asysty technicznej i konsultacji, w którym każda z osób posiada, co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie posługiwania się dokumentem elektronicznym. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, których znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. 1) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300.000 zł . 2) Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę, co najmniej 300.000 zł.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdzające, czy: a) osoba fizyczna będąca Wykonawcą, nie była prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego lub, czy b) wspólnicy spółki jawnej, partnerzy lub członkowie zarządu spółki partnerskiej, komplementariusze spółki komandytowej oraz spółki komandytowo-akcyjnej nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego lub czy c) urzędujący członkowie organu zarządzającego Wykonawcy będącego osobą prawną, nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdzającą czy wobec podmiotu sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 1.2. W celu potwierdzenia opisanego w Rozdziale IV Podrozdział I, pkt 2 SIWZ warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) wykaz wykonanych usług polegających na wykonaniu i wdrożeniu systemów informatycznych, na potwierdzenie warunku określonego w Rozdziale IV, Podrozdziale I pkt 2 ppkt. 1 lit a, b. SIWZ z podaniem odbiorcy wdrożenia, wartości przedmiotu zamówienia brutto - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie; 2) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług na potwierdzenie warunku określonego w Rozdziale IV podrozdział I pkt. 2, ppkt 2 lit. c warunków SIWZ z podaniem odbiorcy usługi, wartości usługi brutto, daty rozpoczęcia oraz ewentualnego zakończenia świadczenia usługi - sporządzonego według załącznika nr 4 do SIWZ, wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie; 3) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca na potwierdzenie warunku, o którym mowa w Rozdziale IV, podrozdział I, pkt 2 ppkt 2, SIWZ według załącznika nr 3a do SIWZ, 4) wykaz osób (minimum 1), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, będących kierownikiem projektu, z wykształceniem wyższym oraz minimum 2 letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie prowadzenia projektów informatycznych i udokumentowaną wiedzą praktyczną ze stosowanej metodyki projektów (w przypadku metodyki PRINCE2 aktualny certyfikat Prince2 Practitioner; w przypadku innych metodyk - równoważny certyfikat); 5) wykaz osób (minimum 2), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, tj. projektanci, którzy mają co najmniej 2 letnie doświadczenie w projektowaniu systemów wykorzystujących Internet oraz dokument elektroniczny; 6) wykaz osób (minimum 4) , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, tj. programiści z doświadczeniem w tworzeniu systemów informatycznych wykorzystujących Internet oraz dokument elektroniczny, z których każdy posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w wyżej wymienionym zakresie. 7) wykaz osób (minimum 3) , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, tj. testerzy, którzy posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie każdy, w zakresie systemów informatycznych wykorzystujących Internet oraz dokument elektroniczny; 8) wykaz osób (minimum 2) , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, tj. administratorzy, którzy mają co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie administrowania bazami danych; 9) wykaz osób (minimum 2) , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, tj. osoby do prowadzenia asysty technicznej i konsultacji, w którym każda z osób posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie posługiwania się dokumentem elektronicznym. 1.3. W celu potwierdzenia opisanego w Rozdziale IV, podrozdział I pkt 3 Siwz warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniej niż 300.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z sumą ubezpieczenia co najmniej 300.000,00 zł.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csioz.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia Al. Jerozolimskie 155, 02-326 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia Al. Jerozolimskie 155, 02-326 Warszawa II piętro, pok. 204.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywna dostawa wody pitnej w butlach o pojemności 18,9 litrów wraz z dzierżawą dystrybutorów butlowych oraz filtrujących i serwisem tych urządzeń przez okres 12 miesięcy.
- Sukcesywne dostawy odczynników do detekcji oraz diagnostyki firmy Thermo Fisher
- Usługa dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych i prowadzonych w nich zajęć dla osób zatrudnionych w AMW Towarzystwie Budownictwa Społecznego "KWATERA" Sp. z o. o. oraz dla członków ich rodzin
- Usługa zabudowy powierzchni wystawowej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów BIOFACH 2026 w dniach 10-13.02.2026 r. w Norymberdze w Niemczech
- Sukcesywne dostawy odczynników do biologii molekularnej firmy Thermo Fisher
- Dostawa i montaż urządzeń UPS wraz z gwarancją producenta oraz ze wsparciem technicznym na okres 36 miesięcy oraz demontażem starych urządzeń
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Serwis i wsparcie techniczne systemu LAB3000
- "Cyfryzacja i elektronizacja usług publicznych w Gminie Poniatowa na terenie MOF Opole Lubelskie"
- "Zakup i dostawa oprogramowania do zarządzania infrastrukturą IT wraz z wdrożeniem i wsparciem"
- Wdrożenie Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Automatyzacji Procesów Biznesowych (SEOD) wraz z integracją z systemem KS FKW oraz systemem KS ASW dla Wrocławskiego Centrum Zdrowia
- Zakup wsparcia dla Windows Server Datacenter
- Usług aktualizacji, modyfikacji oraz bieżącej opieki serwisowej dla eksploatowanego w PANS w Chełmie systemu ERP TETA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





