Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-14
Dębowa Kłoda: KUCHARZ MAŁEJ GASTRONOMII Z ELEMENTAMI CATERINGU
Numer ogłoszenia: 199122 - 2011; data zamieszczenia: 14.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Dębowa Kłoda , Dębowa Kłoda 116A, 21-211 Dębowa Kłoda, woj. lubelskie, tel. 083 3557008, faks 083 3557044.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dębowej Kłodzie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KUCHARZ MAŁEJ GASTRONOMII Z ELEMENTAMI CATERINGU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą Kucharz małej gastronomi z elementami cateringu wg. wspólnego słownika zamówień CPV-80530000-8, 80570000-0 dla 18 osób, w tym 2 osób niepełnosprawnych.Szkolenie organizowane jest w ramach projektu systemowego: Aktywizacja społeczno-zawodowa w gminie Dębowa Kłoda realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Projekt współfinansowany z unii Europejskiej w ramach EFS. Szkolenia Kucharz małej gastronomi z elementami cateringu składać się będzie z pięciu modułów tj.: kucharz małej gastronomii, catering organizacja przyjęć okolicznościowych, aranżacja i dekorowanie stołów, warsztaty kompetencji społecznych, wyjazd do Klubu Integracji Społecznej.Planowany termin wykonania przedmiotu zamówienia trzy miesiące od dnia podpisania umowy. Całość przedmiotu zamówienia obejmuje 235 godzin. Miejscem wykonania zamówienia jest powiat parczewski..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienie uzupełniające stanowić będzie nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający na potwierdzenie spełniania warunku wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust.1 ustawy PZP-treść oświadczenia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku z formułą -spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający uzna, że warunek został spełniony, w sytuacji gdy wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie więcej niż 1 usługę szkoleniową odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający będzie uważał zrealizowanie co najmniej jednego szkolenia z zakresu: kucharz małej gastronomi z elementami cateringu, bukieciarstwa, warsztatów kompetencji społecznych. Wykaz wykonanych usług należy sporządzić według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie wymienione szkolenia zrealizowane zostały należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunku wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - treść oświadczenia zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ.Zamawiający dokona oceny spełniania warunku zgodnie z formułą - spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonym oświadczeniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunku wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - treść oświadczenia zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ.Zamawiający dokona oceny spełniania warunku zgodnie z formułą - spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonym oświadczeniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający na potwierdzenie spełniania warunku wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - treść oświadczenia zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ.Zamawiający dokona oceny spełniania warunku zgodnie z formułą - spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonym oświadczeniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Doświadczenie - 30
- 3 - Liczba przeszkolonych osób zagrożonych wykluczeniem społecznym - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.debowa-kloda.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dębowej Kłodzie, Dębowa kłoda 116A, 21-211 Dębowa Kłoda.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2011 godzina 11:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dębowej Kłodzie, Dębowa kłoda 116A, 21-211 Dębowa Kłoda.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI SPOŁECZNE DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "Q samodzielności II"
- PRZEPROWADZENIE KURSÓW I SZKOLEŃ DLA NAUCZYCIELI I UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ BUDOWNICTWA I KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W KONINIE
- Kurs eksploatacji urządzeń , instalacji i sieci energetycznych dla Gr.1 wraz z egzaminem kwalifikacyjnym
- Realizacja kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół w Jeżowem im. ks. Stanisława Staszica" w ramach projektu "Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Niżańskim"
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej - z podziałem na trzy części
- "Przeprowadzenie kursów stacjonarnych dla grup uczniów i dla grupy nauczycieli w zakresie Kursy uprawnień elektrycznych SEP" w ramach projektu "SOS 4_ Szkolenia otwartych szans"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.