eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowicedostawa monitorów LCD do zastosowań profesjonalnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-18

Katowice: dostawa monitorów LCD do zastosowań profesjonalnych
Numer ogłoszenia: 199046 - 2009; data zamieszczenia: 18.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , Aleja Korfantego 35, 40-005 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2537741, 2538733, faks 032 2538733.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.katowice.pl/jednostki/mosir

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa miasta Katowice nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa monitorów LCD do zastosowań profesjonalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi (z uwzględnieniem postanowień art. 30 ustawy) dostawa monitorów LCD do zastosowań profesjonalnych, o przekątnej: 42 cale - 4 sztuki, 47 cali - 9 sztuk, 52 cale - 2 sztuki, pracujących w trybie ciągłym 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, firmy JVC model GM-F420S - 4 sztuki, model GM-F470S - 9 sztuk, model GM-F520S - 2 sztuki lub równoważnych. Wymagane parametry dla monitorów: o przekątnej 42 cale: kontrast min. 1000:1, kolory: min. 1,07 miliarda ( min. 10-bit) wymiary max. 964 x 557 x 152 mm (WxHxD) ramka max. 15 mm waga max. 25 kg pobór mocy max. 245 W o przekątnej 47 cali: kontrast min. 1000:1 kolory: min. 1,07 miliarda ( min. 10-bit) wymiary max 1076 x 622 x 152 mm (WxHxD) ramka max 15 mm waga max.30 kg pobór mocy max 300 W o przekątnej 52 cale: kontrast min. 2000:1 kolory: min. 16,7 miliona (min. 8-bit) wymiary max 1200 x 696 x 162 mm (WxHxD) ramka max 17 mm waga max 40 kg pobór mocy max 400 W Pozostałe wymagane parametry dla monitorów o przekątnej 42 cale, 47 cali, 52 cale: obudowa metalowa, format obrazu 16:9, rozdzielczość rzeczywista minimum 1920x1080, jasność minimum 700cd/m 2 , kąty widzenia min. 178 o pion/ min. 178 o poziom, kompatybilność sygnałów video: NTSC/PAL/SECAM/PAL-M/PAL-N, kompatybilność sygnałów RGB:VGA-FULL HD (1920x1080), kompatybilność sygnałów DVI (HDCP): VGA-FULL HD (1920x1080) 60Hz wbudowane głośniki stereo min. 1,6W złącze na zewnętrzne głośniki min. 2,2W + 2,2W pilot zdalnego sterowania IR gniazda: min. 1 x wejście composite video typ BNCx1 min. 1 x wejście RGB typ D-Sub 15-pin min. 1 x wyjście RGB typ D-sub 15-pin min. 1 x wejście DVI-D min. 1 x wejście audio stereo typ RCA min. 1 x wejście audio stereo typ stereo mini Jack min. 1 x wyjście głośnikowe (L/P) min. 1 x port sterowania RS-232C typ D-sub 9-pin min. 1 x port sterowania RS-485/Make/Trigger typ RJ-45 (8-pin) min. 1 x port RS-485 (wyjście ) typ RJ-45 (8-pin) min. 1 x port sterowania LAN typ RJ-45 (8-pin) wbudowane funkcje: łączenie monitorów w jedną ścianę do min. 25 sztuk ( układ 5x5) praca w trybie pionowym obraz w obrazie (PiP) dwa obrazy obok siebie (PbP) automatyczne załączanie wybranych funkcji monitora po wykryciu ruchu przed monitorem (sensor ruchu) automatyczne dostosowanie jasności monitora do jasności otoczenia (sensor oświetlenia) kontrola monitora przez LAN.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00 - Monitory ekranowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej a także wykonawcy ci występujący wspólnie, (spółka cywilna, konsorcjum) o ile spełniają warunki określone w ustawie oraz w niniejszej specyfikacji. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2.Wykonawcy, o których mowa w pkt. 1 mogą się ubiegać o udzielenie zamówienia jeśli spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy. 3.Spełniają wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4.Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia, nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w części VIII pkt.26 ppkt.1 SIWZ: 1.Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do SIWZ. 2.Oświadczenia oraz dokumenty jakie należy przedłożyć w ofercie na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed dniem składania ofert, b)oświadczenie, o treści określonej w art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy - że wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organ wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d)certyfikaty bezpieczeństwa CE, deklarację zgodności jakości i bezpieczeństwa wystawione dla przedmiotu zamówienia oraz ich tłumaczenie na język polski, lub stosowne oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia je posiada. W przypadku złożenia oświadczenia Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia certyfikatów bezpieczeństwa CE, deklaracji zgodności jakości i bezpieczeństwa oraz innych dokumentów wystawionych dla oferowanego przedmiotu zamówienia wraz z dostarczonym towarem, dokumenty te stanowić będą załącznik protokołu zdawczo-odbiorczego. e)katalogi, zdjęcia służące do oceny estetyki oferowanych monitorów. Uwaga! Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 14 ppkt 2a, 2c SIWZ składa dokument lub dokumenty w formie jak określono w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). Oferty wspólne: 1.W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2.Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3.Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie z zastrzeżeniem, że dokumenty wymienione w pkt 14.2 a,b,c SIWZ muszą przedstawić dla każdego z partnerów konsorcjum/wspólników spółki osobno. 4.Dokumenty załączone do oferty winne być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl/jednostki/mosir.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Aleja Korfantego 35, 40-005 Katowice, pokój numer 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego : Katowice Aleja Korfantego 35 pokój numer 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.