eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobrzanyBudowa dwóch budynków gospodarczych i zjazdów drogowych wraz zagospodarowaniem terenu przy mieszkaniach socjalnych w miejscowości Szadzko, gmina Dobrzany

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-07

Dobrzany: Budowa dwóch budynków gospodarczych i zjazdów drogowych wraz zagospodarowaniem terenu przy mieszkaniach socjalnych w miejscowości Szadzko, gmina Dobrzany
Numer ogłoszenia: 199018 - 2010; data zamieszczenia: 07.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 148578 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Dobrzanach, ul. Staszica 1, 73-130 Dobrzany, woj. zachodniopomorskie, tel. 0915620201 w. 37, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dwóch budynków gospodarczych i zjazdów drogowych wraz zagospodarowaniem terenu przy mieszkaniach socjalnych w miejscowości Szadzko, gmina Dobrzany.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch budynków gospodarczych i zjazdów drogowych wraz zagospodarowaniem terenu przy mieszkaniach socjalnych w Szadzku na działkach ozn. nr geodezyjnym 42 i 43/3, oraz wymiana przepompowni ścieków na działce ozn. Nr geod. 44/3 obręb Szdzko, gmina Dobrzany. Budynki gospodarcze w zabudowie szeregowej po 7 boksów, wolnostojące, niepodpiwniczone, parterowe z dachem niskim jednospadowym. Wykonanie w technologii tradycyjnej, ściany murowane, dach krokwiowy, fundamenty z bloczków betonowych B15 grubości 24cm na ławie fundamentowej o szer. 40cm i wys. 30cm.Ściany z bloczków gazobetonowych 0,7 grubości 24cm, ścianki działowe o gr.12cm na zaprawie klejowej. Wieńce żelbetowe 24x25cm z betonu B-20, nadproża żelbetowe prefabrykowane L-19, posadzki cementowe z izolacją foliową wodoodporną. Tynki cementowo-wapienne kat. 2 malowane, elewacja kat. IV malowana farbami akrylowymi, cokół obłożony płytkami ceramicznymi. Stolarka okienna PCV w kolorze białym , drzwi drewniane. Powierzchnia zabudowy dla budynków G1 i G2 - 92,45m2 Powierzchnia użytkowa - 78,05m2 Kubatura - 330,89m3 Zagospodarowanie terenu przy mieszkaniach socjalnych należy prowadzić w sposób umożliwiający równocześnie wykonywanie prac wykończeniowych w tych budynkach. Planować w ostatniej fazie robót po budowie pomieszczeń gospodarczych G1 i G2. Roboty polegać będą na wykonaniu zjazdu z drogi powiatowej szerokości 6m, chodników wraz infrastrukturą towarzyszącą(parking, osłona na pojemniki odpadów). Zamówienie obejmuje równocześnie wymianę przepompowni ścieków z fi 400 na przepompownię fi 600. 1.Szczegółowy zakres robót zamówienia zawarty jest w projekcie budowlany, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 7 do siwz). 2.Tam, gdzie na rysunkach, w opisie technicznym, w przedmiarach robót oraz w SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 3.Zakres zadania obejmuje również: 1)Pełną obsługę geodezyjną (wszystkie wymagane pomiary geodezyjne w tym wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz naniesienie na mapy Państwowego Zasobu Geodezyjnego wykonanego zakresu robót i przekazanie odbitek Zamawiającemu), 2)Wykonanie wszystkich wymaganych prawem i określonych w specyfikacji technicznej badań, prób i pomiarów. 3)Zapewnienie kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 4)Wywóz i zagospodarowanie wszelkich odpadów powstałych podczas realizacji zadania. 5)Szczegółowy zakres w/w prac określony został w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4.Wymagania dotyczące sposobu wykonania przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiotowe zadanie należy wykonać tak, aby spełniało swoją funkcję, zgodnie z SIWZ oraz wskazanymi w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 2)Wykonawca realizując zamówienie powinien zwrócić szczególną uwagę na zabezpieczenie pod względem BHP miejsca wykonywania robót i miejsc składowania materiałów, 3)Zaleca się aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty, a zwłaszcza dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji inwestycji, 5.Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy, licząc od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.42.11.41 - Instalowanie przegród 45.26.23.70 - Roboty w zakresie pokrywania betonem 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe PUH Sp. z o.o, ul.Owocowa 3, 73-210 Recz, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 311480,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 394910,29

  • Oferta z najniższą ceną: 394910,29 / Oferta z najwyższą ceną: 406632,06

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.