Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-18
Ruda Śląska: Modernizacja ulicy Nad Bytomką w Rudzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 198990 - 2009; data zamieszczenia: 18.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ulicy Nad Bytomką w Rudzie Śląskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja ulicy Nad Bytomką w Rudzie Śląskiej. Zakres prac obejmuje: - roboty pomiarowe, - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, - roboty ziemne, - roboty wykończeniowe, - wykonanie krawężników i obrzeży, - wykonanie podbudowy i nawierzchni, - wykonanie odwodnienia, - przebudowa sieci elektroenergetycznej, - oznakowanie dróg i urządzeń bezpieczeństwa ruchu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 8000.00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 2. Posiadają niezbedną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia: a) Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postepowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał minimum 2 porównywalne roboty budowlane polegające na : budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub modernizacji lub remoncie dróg lub ich skrzyżowań o wartości co najmniej 400000.00 zł brutto każda; b)Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami do wykonania niniejszego zamówienia posiadającą lub posiadającymi potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi: w specjalności drogowej ; - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3. Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia tj. przynajmniej: 2 samochody samowyładowcze pow. 5 t, 1 samochód skrzyniowy pow. 5t, 1 ładowarka, 1 koparka samojezdna, 2 zageszczarki płytowe, 1 podnośnik koszowy, 1 żuraw samochodowy. 4.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3. Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz daty i miejsca wykonania. 4. Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty o których mowa wyżej zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 6. Uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynalezności do właściwego samorządu zawodowego wraz z informacja o opłacaniu obowiązkowych składek od odpowiedzialnosci cywilnej (np. zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa). 7. Pisemne zobowiązane innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. 9. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, Wykonawca wykaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 10. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust. 1 pkt 3 ustawy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 96.00
- 2 - okres udzielonej gwarancji - 4.00
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ruda Śląska Wydział Zamówień Publicznych pokój 309
plac Jana Pawła II nr 6
41-709 Ruda Śląska.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska Wydział Zamówień Publicznych pokój 309 plac Jana Pawła II nr 6 41-709 Ruda Śląska.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Zakup i dostawa do Urzędu Miasta Ruda Śląska komputerowych materiałów eksploatacyjnych
- Remont wraz z modernizacją kombajnu chodnikowego typu R-130 o numerze fabrycznym 50/11 dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba
- Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Rudzie Śląskiej, etap III - "Termomodernizacja hali widowiskowo-sportowej przy ulicy Hallera 16b"
- Świadczenie usług przewozowych w zakresie krajowego transportu drogowego rzeczy samochodem ciężarowym skrzyniowym z kierowcą o ładowności min. 8 ton, z monitoringiem dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Bielszowice.
- Świadczenie usługi dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników UM, osób towarzyszących i dzieci (użytkownicy programu)
- Adaptacja budynku użytkowego na budynek mieszkalny przy ul. Bankowej 36a w Rudzie Śląskiej.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- Przebudowa cel mieszkalnych z wydzieleniem kącików sanitarnych w pawilonie C Aresztu Śledczego w Katowicach
- SVA/4620-633/2025 Budowa kotłowni olejowej wraz z zewnętrzną instalacją odbiorczą c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





