Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-25
Toruń: Zakup i dostawa szaf chłodniczych, kostkarek do lodu, dystrybutorów oraz patelni elektrycznych
Numer ogłoszenia: 198904 - 2008; data zamieszczenia: 25.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 1 Baza Materiałowo - Techniczna, ul. Okólna 37, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6533660, fax 056 6903660.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.1bmt.pl/przetargi_1bmt
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa szaf chłodniczych, kostkarek do lodu, dystrybutorów oraz patelni elektrycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - Zakup i dostawa szaf chłodniczych, kostkarek do lodu, dystrybutorów oraz patelni elektrycznych, zgodnie z wymaganiami taktyczno- technicznymi określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.23.00.00 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 42.50.00.00 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy tzn.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wymagany warunek: 1.1. Wpis do właściwego rejestru albo ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 2. Warunek - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Warunek - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy, Wymagane warunki: 4.1. Wykonawcy nie zostali skazani za przestępstwa określone w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy; 4.2. Wobec wykonawcy, sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Zamawiający sprawdzi zgodność złożonych dokumentów i oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Nie spełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania (z zastosowaniem art. 26 ust. 3 i 4).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty muszą być załączone następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 (załącznik nr 4); 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (KRS), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego (KRK) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.4. Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty i oświadczenia: 2.1. Katalog (kartę katalogową) oferowanego modelu urządzenia. Katalog ten ma zawierać informację o wymaganych przez Zamawiającego parametrach technicznych. 2.2. Atest PZH dopuszczający do kontaktu z żywnością dla elementów mających kontakt z żywnością lub inny równoważny honorowany w UE. 3. Pozostałe dokumenty: 3.1. Wykaz części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom (należy podać nazwę i adres Podwykonawcy oraz wyszczególnienie części powierzonej) - jeżeli dotyczy 3.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku Wykonawców, zobowiązani oni są do dostarczenia dokumentu upoważniającego wybranego pełnomocnika do ich reprezentowania zgodnie z art. 23 Ustawy. 4. Oświadczenia i dokumenty (o których mowa w pkt. 1.2 - 1.4), mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1bmt.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie 1 BMT Toruń, ul. Okólna 37 w kancelarii jawnej (budynek Nr 97, pokój nr 11), zamówić faksem (o przesłanie pocztą) lub pobrać ze strony internetowej (bezpłatnie)..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2008 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w 1 BMT - Toruń, ul. Okólna 37, kancelaria jawna bud. Nr 97, pokój nr 11 lub drogą pocztową na adres 1 BMT..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szafa chłodnicza przeszklona 600-700 litrów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa chłodnicza przeszklona 600-700 litrów -8 szt., zgodnie z warunkami taktyczno- technicznymi w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.23.13.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szafa chłodnicza ze stali nierdzewnej 600-700 litrów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa chłodnicza ze stali nierdzewnej 600-700 litrów - 8 szt., zgodnie z warunkami taktyczno- technicznymi w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.23.13.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kostkarka do lodu z pojemnikiem na 30 kg lodu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kostkarka do lodu z pojemnikiem na 30 kg lodu - 4 szt., zgodnie z warunkami taktyczno- technicznymi w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.23.13.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dystrybutor do schładzania napojów 2x12 litrów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dystrybutor do schładzania napojów 2x12 litrów - 8 szt., zgodnie z warunkami taktyczno- technicznymi w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.23.13.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Patelnia elektryczna przechylna 0,25-0,50 m2 z wanną ze stopu aluminiowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Patelnia elektryczna przechylna 0,25-0,50 m2 z wanną ze stopu aluminiowego - 8 szt., zgodnie z warunkami taktyczno- technicznymi w SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.84.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego na Wydziale Matematyki i Informatyki przy ul. Chopina 18/22 w Toruniu (instalacja oświetlenia dróg ewakuacyjnych w starym budynku).
- dostawa leków i płynów infuzyjnych dla Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego im. ks. J. Popiełuszki w Toruniu
- Dostawa wyposażenia dla filii SP nr 4 oraz PM Nr 18 w Toruniu w zakresie zakupu, dowozu i instalacji sprzętu i akcesoriów kuchennych, zmywalni oraz pieca konwekcyjno-parowego.
- Dostawa śliniaków jednorazowych
- Dostawa zestawów i końcówek do odsysania pola operacyjnego
- Dostawa fartuchów foliowych jednorazowego użytku
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja zadania inwestycyjnego pn. "Doposażenie w instalację klimatyzacji budynku Przedszkola Publicznego nr 1 w Markach, ul. Okólna 34"
- Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności dla elektroniki przy Technicznych Zakładach Naukowych w Częstochowie, ul. Jasnogórska 84/90.
- Dostawa wraz z montażem klimatyzatorów i agregatu chłodniczego w ramach zadania: "Montaż systemów klimatyzacji w pomieszczeniach Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie"
- Modernizacja sali gimnastycznej oraz sali zebrań w Szkole Podstawowej Nr 3 w Sokółce
- Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły podstawowej zlok. przy ul. Strzeleckiej 35 w Sadowej, na żłobek gminny w ramach zad. 2019/02 pn.: "Budowa Gminnego Żłobka w Sadowej".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.