Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-18
Wrocław: DOSTAWA PRODUKTOW MROŻONYCH NA POTRZEBY WSOWL
W 2007/2008r.
Numer ogłoszenia: 198877 - 2007; data zamieszczenia: 18.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki, ul. Czajkowskiego 109, 51-150 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7658555, fax 071 7658425.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wso.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wyższa Szkoła Oficerska.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PRODUKTOW MROŻONYCH NA POTRZEBY WSOWL W 2007/2008r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty mrożone podzielone na trzy zadania (części) obejmujące łącznie 24 pozycje asortymentowe
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.33.11.70 - Warzywa mrożone Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.11.70 - Warzywa mrożone Oryginalny kod CPV: 15.33.21.00 - Przetworzone owoce Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.21.00 - Przetworzone owoce Oryginalny kod CPV: 15.31.20.00 - Produkty ziemniaczane Kod CPV wg słownika 2008: 15.31.20.00 - Produkty ziemniaczane Oryginalny kod CPV: 15.89.60.00 - Produkty głęboko mrożone Kod CPV wg słownika 2008: 15.89.60.00 - Produkty głęboko mrożone .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - w celu oceny spełnienia warunku zamawiający żąda przedstawienia oświadczeń wskazanych w pkt. 2.1.1 - 2.1.3 oraz dokumentów wskazanych w pkt. 2.1.4 - 2.1.6 niniejszego ogłoszenia, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w celu oceny spełnienia warunku zamawiający żąda przedstawienia oświadczeń określonych w pkt. 2.1.2, 2.1.3, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - w celu oceny spełnienia warunku zamawiający żąda przedstawienia dokumentu wskazanego w pkt. 2.1.7, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Pzp. - w celu oceny spełnienia warunku zamawiający żąda przedstawienia oświadczenia określonego w pkt. 2.1.1, 1.5 dostarczać będą przedmiot zamówienia od producenta (hurtowni) spełniającego wszystkie powszechnie obowiązujące w Polsce wymagania higieniczno-sanitarne, 1.6 zaoferują dostawy odpowiadające wymaganiom określonym w SIWZ i opartym o wdrożenie i stosowanie systemu HACCP (dotyczy zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność) - w tym celu wykonawca przedłoży zaświadczenie potwierdzające wdrożenie i stosowanie systemu HACCP w procesie produkcji i obrocie żywnością wystawione przez niezależne podmioty uprawnione do poświadczenia zgodności ww. wymagań. Jeżeli wykonawca nie jest producentem to zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia od producenta spełniającego takie wymagania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie realizowania na podstawie listy dokumentów jakie wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. Spełnienie powyższych warunków zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1 Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, obowiązany jest dołączyć do oferty cenowej następujące oświadczenia i dokumenty: 2.1.1 oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.(sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), 2.1.2 oświadczenie o spełnieniu wszystkich powszechnie obowiązujących w Polsce wymagań higieniczno-sanitarnych oraz weterynaryjnych - dotyczy wykonawców będących producentami (wg. wzoru zawartego w zał. nr 3 SIWZ), 2.1.3 oświadczenie o dostarczeniu przedmiotu zamówienia od producenta (hurtowni) spełniającego wszystkie powszechnie obowiązujące w Polsce wymagania higieniczno-sanitarne (jeżeli wykonawca sam nie jest producentem oferowanych produktów) (wg. wzoru zawartego na zał. nr 3 SIWZ), 2.1.4 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy przedsiębiorców). Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane z wcześniejszą datą pod warunkiem, że urząd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień - stan aktualny na dzień... przypadający na nie mniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.5 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2.1.6 aktualna decyzja właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej, potwierdzająca spełnienie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej żywności stanowiącej przedmiot zamówienia (dotyczy przedsiębiorców produkujących i/lub wprowadzających do obrotu żywność będących pod nadzorem Państwowej Inspekcji Sanitarnej i prowadzących działalność w przedmiotowym zakresie dotychczas wydawana na podstawie art. 27 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 maja 2001r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz.U.z 2005r. Nr 31, poz.265 z późn. zm.), obecnie decyzję o zatwierdzeniu zakładu wydane przez właściwe organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej na podstawie art. 61, art. 62, ust. 1, pkt. 1, 2, art. 63 ust. 1 ustawy z 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z2006r. Nr 171, poz.1225) 2.1.7 polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej gdzie minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia odpowiedzialności cywilne wynosi100 000 złotych lub jej równowartość w innej walucie. W celu obliczenia równowartości kwoty ubezpieczenia zamawiający zastosuje średni kurs NBP na dzień upływu terminu składania ofert. Średnie kursy walut dostępne są pod adresem: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kur/kursy.ht 2.1.8 w przypadku realizacji części dostaw przez podwykonawców, zamawiający żąda wskazania w ofercie w formie oświadczenia tych części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ), 2.1.9 w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo wyznaczające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli wykonawca jest w takiej sytuacji), w pozostałych przypadkach - jeżeli pełnomocnictwo jest stosowane (zgodnie z treścią art.4 ust.2 ustawy z dnia 2 lipca 2004r. ustawy o swobodzie działalności gospodarczej - Dz.U.Nr 173 poz.1807 i Nr 281 poz. 2777 z późń. zm) za przedsiębiorców uznaje się wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej. Oznacza to, że oferta złożona przez spółkę cywilną jest traktowana jako oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie (art.23 ustawy Pzp). 2.2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, których mowa w pkt. 2.1.4, 2.1.5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawione w terminie odpowiednio jak zapisy pkt. 2.1.4 i 2.1.5 potwierdzające że: 2.2.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2.2.2 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2.2.3 nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. 2.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydajne się dokumentów, o których mowa w pkt.2.2.1, 2.2.2, 2.2.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawcami siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt 2.1.4, 2.1.5 stosuje się odpowiednio. 2.4 Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego obowiązany jest dołączyć do oferty cenowej następujące dokumenty: 2.4.1 zaświadczenie wystawione na wykonawcę przez organy upoważnione do urzędowej kontroli środków spożywczych, firmę upoważnioną do przeprowadzenia certyfikacji stwierdzające, że u wykonawcy w produkcji i obrocie oferowanego asortymentu został wdrożony i jest stosowany system HACCP (dotyczy zakładów produkujących lub wprowadzających żywność do obrotu podlegających takiemu obowiązkowi) - podstawa prawna art. 59 i art. 73 ust. 1 i 6 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006r. Nr 171, poz. 1225) 2.4.2 Jeśli wykonawca nie jest producentem oferowanych produktów, zobowiązany jest dołączyć wskazane zaświadczenie wystawione dla niego przez jeden z ww. podmiotów oraz stosowne zaświadczenie wystawione przez jeden z ww. podmiotów dla producentów, od których zakupi oferowane produkty. 2.4.3 Jeżeli z tytułu prowadzonej działalności wykonawca nie podlega obowiązkowi wdrożenia i stosowania systemu HACCP, przedstawia on jedynie stosowne zaświadczenie od producentów. 2.5. pisemna zgoda na poddanie się rygorom procedur bezpieczeństwa realizowanych przez służbę dyżurną zamawiającego w trakcie przyjmowania dostaw (na załączniku nr 3 SIWZ),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wso.wroc.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, bud.104, kancelaria 5, codziennie (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 8:00 do 14:00 osobiście, lub przesłana za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Jawna zamawiającego, budynek 8, kancelaria nr 121,od poniedziałku do piątku, w godzinach 07:30-10:00 i 13:00-15:30.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Otwarcie ofert nastąpi dnia 06/11/2007 o godzinie 10:30 w siedzibie zamawiajacego, budynek 113, sala 136. 2. Zamawiający nie przewiduje zawarcie umowy ramowej. 3. Zamawiający będzie się porozumiewał z wykonawcami na piśmie. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia przesłane za pomocą faksu będą uznane za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do adresata przed pływem terminu zostanie niezwłocznie potwierdzona pismem.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WARZYWA MROŻONE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siedem pozycji asortymentowych o łącznej masie 31200 kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: OWOCE MROŻONE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trzy pozycje asortymentowe o łącznej wadze 9000 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.21.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PRODUKTY GARMAŻERYJNE MROŻONE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czternaście pozycji asortymentowych o łącznej wadze 54550 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.31.20.00-8, 15.89.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawy środków higienicznych ( papier, ręczniki, worki) , pojemników na: ręczniki, mydła, środki dezynfekcyjne i papier toaletowy oraz naczyń jednorazowych z podziałem na trzy zadania.
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 109 WE WROCŁAWIU
- SZP/243-344/2025 Dostawa specjalistycznych sond do oscyloskopów w ramach projektu pn."Centrum Technologii Bezpieczeństwa Publicznego" nr FEDS.01.01-IZ.00-0003/24 - zadania.
- SZP/243-336/2025,Dostawa kontrolerów sieci bezprzewodowej
- SZP/243-348/2025 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach potrzeb Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej.
- Usługi w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, kuchennych i toaletach dla Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej, w podziale na 2 zadania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola w Nadarzynie
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2026 rok"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Międzyszkolnego Internatu Zespołu Szkół nr 1 im. Bohaterów Westerplatte w Garwolinie
- Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 45 w Bytomiu w roku 2026
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 27 w Gdańsku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2026
więcej: Produkty ziemniaczane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





