Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-18
Wągrowiec: Zakup z dostawą koparko - ładowarki kołowej
Numer ogłoszenia: 198871 - 2007; data zamieszczenia: 18.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji, Spółka z o.o., ul. Janowiecka 100, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 067 2685086, 2622661, fax 067 2620126.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwik-wagrowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Miejska.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup z dostawą koparko - ładowarki kołowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Koparko-ładowarka - kołowa fabrycznie nowa - rok produkcji 2007; ogumienie o różnych średnicach na osiach przedniej i tylnej; silnik: wysokoprężny z wtryskiem bezpośrednim TURBO, moc minimum 90 KM przy 2000 obr./min., spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.26.00 - Koparki, czerparki i ładowarki i maszyny górnicze Kod CPV wg słownika 2008: 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wymagane wniesienie wadium w wysokości 5 000 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów określonych w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Prawa zamówień publicznych, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) dokonali co najmniej 10 dostaw o podobnym charakterze, z tym że dostawy te winne być wykonane należycie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem - przez Wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy), 2. Wypełniony i podpisany formularz oferty, wg załącznika nr 1 do SIWZ, 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone, w art. 22 ust. 1 PZP, wg załącznika nr 2 do SIWZ, 4. Charakterystykę techniczną oferowanej koparko - ładowarki, wg załącznika nr 3 5. Kolorowe zdjęcia - folder oferowanej koparko - ładowarki ( widok ogólny, oraz każdej ze stron, zdjęcie kabiny,) - zdjęcia w formacie A4 (zdjęcia powinny być opisane typ, model), 6. Zaakceptowany projekt umowy, załącznik nr 4 do SIWZ, 7. Wykaz wykonanych dostaw , załącznik nr 5 do SIWZ 8. Kserokopia certyfikatu zgodności z normami EU 9. Dokument ustanawiający pełnomocnika (wystawiony zgodnie z wymogami prawa) w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum), - jeżeli dotyczy, A. Formularz oferty (załącznik nr 1, 2, 3, 5 powinny zostać wypełnione lub przepisane z zachowaniem formy i treści) przez Wykonawcę bez wyjątku i dokonywania jakichkolwiek zmian skutkujących zmianą sensu ich treści. B. Projekt umowy (załącznik nr 4) winien być zaakceptowany przez Wykonawcę w całości bez dokonywania jakichkolwiek zmian.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. - gwarancje - ilość motogodzin min. 3000 - 20
- 3. - roczne koszty przeglądów serwisowych (co 1000 mh/rok) - 10
- 4. - czas reakcji serwisu - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpwik-wagrowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ul. Janowiecka 100 62-100 Wagrowiec Urszula Rajkowska.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. (Sekretariat) ul. Janowiecka 100 62-100 Wągrowiec.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
- Świadczenie usług w zakresie sporządzania projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz projektów decyzji o warunkach zabudowy w granicach administracyjnych gminy W-c
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Wągrowcu
- "Zakup ciągnika rolniczego wraz z ramieniem i głowicą"
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa koparko-ładowarki dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nowinach
- "Zakup koparko-ładowarki w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026."
- Dostawa koparko - ładowarki
- Zakup i dostawa wielofunkcyjnej ładowarki teleskopowej z wyposażeniem, w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026
- Dostawa ładowarki kołowej do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.
- Zakup wraz z dostawą sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej dla Gminy Wiązów
więcej: Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





