Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-18
Wrocław: DOSTAWA RYB NA POTRZEBY WSOWL W 2008r.
Numer ogłoszenia: 198860 - 2007; data zamieszczenia: 18.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki, ul. Czajkowskiego 109, 51-150 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7658555, fax 071 7658425.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wso.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wyższa Szkoła Oficerska.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA RYB NA POTRZEBY WSOWL W 2008r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ryby świeże, solone, wędzone, mrożone o łącznej wadze 15050 kg.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.21.11.00 - Świeże filety rybne Kod CPV wg słownika 2008: 15.21.11.00 - Świeże filety rybne Oryginalny kod CPV: 15.22.20.00 - Mrożone filety rybne Kod CPV wg słownika 2008: 15.21.10.00 - Filety rybne Oryginalny kod CPV: 15.23.20.00 - Ryby solone Kod CPV wg słownika 2008: 15.23.20.00 - Ryby solone Oryginalny kod CPV: 15.23.40.00 - Ryby wędzone Kod CPV wg słownika 2008: 15.23.40.00 - Ryby wędzone Oryginalny kod CPV: 15.24.20.00 - Gotowe dania rybne Kod CPV wg słownika 2008: 15.24.20.00 - Gotowe dania rybne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.01.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24, ustawy Pzp, oraz złożą dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w tabeli: Informacja o oświadczenia i dokumentach... Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie realizowania na podstawie listy dokumentów jakie wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. Spełnienie powyższych warunków zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz cenowy (wg załącznika nr1 SIWZ). 2 Oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.(sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną decyzję wystawioną dla wykonawcy przez Powiatowego Lekarza Weterynarii o zatwierdzeniu zakładu do produkcji lub obrotu określająca rodzaj i zakres działalności, w tym rodzaj produktów pochodzenia zwierzęcego, które maja być produkowane w tym zakładzie (art. 20 ustawy o produktach pochodzenia zwierzęcego - Dz.U. z 2006r. nr 17, poz.127), lub decyzje Powiatowego Lekarza Weterynarii o dopuszczeniu zakładu do produkcji i jego kwalifikacji do handlu na rynek krajowy (art. 10 ust. 5 i 7 pkt. a, b ustawy z dnia 29.01.2004r. o wymaganiach weterynaryjnych dla produktów pochodzenia zwierzęcego Dz.U. z 2004r. Nr 33, poz. 288 z późn. zm.), a w przypadku kontroli żywności przez sprawującego nadzór jakim jest Państwowa Inspekcja Sanitarna - decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego wydaną zakładowi (art. 27, ust. 2 w zw. z art. 3 ust. 10 ustawy z dnia 11.05.2001r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia - tj. Dz.U. z 2005r. Nr 31 poz. 265 z późn. zm.), lub decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu do wprowadzenia do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego, nie objętego urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej określającą rodzaj i zakres działalności (art. 61 ustawy z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - Dz.U. nr 171, poz. 1225) 7. Dokument wystawiony dla wykonawcy przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej (w przypadku producenta produktów pochodzenia zwierzęcego pozostającego pod nadzorem PIW) lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej (w przypadku gdy podmiot nie będący producentem pozostaje pod nadzorem PIS), lub certyfikat wystawiony przez upoważnioną jednostkę certyfikującą, stwierdzający, że w procesie produkcji lub obrocie artykułami żywnościowymi jest stosowany system HACCP, (ustawa z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - Dz.U. Nr 171, poz. 1225, lub ustawa o produktach pochodzenia zwierzęcego - Dz.U. z 2006r. Nr 17, poz.127). 8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, których mowa w pkt. 3, 4, 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 8.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 8.2 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 8.3 nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. 9 Pisemna zgoda na poddanie się rygorom procedur bezpieczeństwa realizowanych przez służbę dyżurną zamawiającego w trakcie przyjmowania dostaw (na załączniku nr 3 SIWZ). 10 Pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wso.wroc.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, budynek 104, kancelaria nr 5, od poniedziałku do piątku w godzinach: 08:00-13:00, lub przesłana na adres wykonawcy za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Jawna zamawiającego, budynek 8, kancelaria nr 121, od poniedziałku do piątku w godzinach: 07:30-10:00 i 13:00-15:30.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Otwarcie ofert nastąpi dnia 30/10/2007r. o godzinie 10:30 w siedzibie zamawiajacego, budynek 113, sala 136 2. Zamawiajacy nie przewiduje zawarcie umowy ramowej, 3. Zamawiający będzie się porozumiewał z wykonawcami na piśmie. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia przesłane za pomocą faksu będą uznane za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do adresata przed upływem terminu i zostanie niezwłocznie potwierdzona pismem.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie budowy farmy fotowoltaicznej o mocy 1,5 MW wraz z magazynem energii
- SZP/243-352/2025 Dostawa serwera GPU w ramach potrzeb Wydziału Informatyki i Telekomunikacji Politechniki Wrocławskiej
- Dostawy środków czyszczących i piorących do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania.
- Remont budynku przy ul. Pilczyckiej 114 we Wrocławiu związany ze zmianą systemu ogrzewania.
- Dostawa licencji Microsoft 365 A3 EDU dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Olimpijczyków Polskich we Wrocławiu umożliwiającej rozszerzenie istniejącego środowiska Microsoft 365
- KPO 3 - 1.1 - Kardiologia - Modernizacja i przebudowa części IV piętra budynku A w zakresie przebudowy pomieszczeń Oddziału Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego oraz węzłów sanitarnych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2026
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 1 im. M Dąbrowskiej we Wrocławiu
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Dostawa ryb dla 22.BLT w Malborku - II postępowanie
- dostawa produktów pochodzenia zwierzęcego.
- RYBY.
więcej: Filety rybne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





