Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-10
Warszawa: Dostawa części zamiennych do autobusów pasażerskich obsługiwanych
w 12 Rejonowych Warsztatach Technicznych. Numer postępowania 12/2011/PN/12 RWT
Numer ogłoszenia: 19882 - 2011; data zamieszczenia: 10.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2414 , ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6847323, 022 6848574, faks 022 6847323.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw2414.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zamiennych do autobusów pasażerskich obsługiwanych w 12 Rejonowych Warsztatach Technicznych. Numer postępowania 12/2011/PN/12 RWT.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do autobusów pasażerskich. 2. Szczegółowy wykaz części przedstawiono w załączniku Nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby części będące przedmiotem zamówienia były fabrycznie nowe, wolne od wad, w opakowaniach opatrzonych znakiem producenta pojazdu lub producenta części/numerem katalogowym lub numerem części wg producenta/. 4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. 5. Podane w Formularzu ofertowym (załącznik Nr 1 do SIWZ) numery katalogowe producenta pojazdu przywołane zostały wyłącznie w celu precyzyjnego określenia asortymentu (nie oznacza to, że Zamawiający żąda dostawy części zamiennych o wskazanych numerach katalogowych, dopuszczone sa części zamienne o równowaznej jakości)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość dokonania zmiany zapisów treści umowy w przypadku: zmiany określonego producenta (dystrybutora) określonego w umowie, w szczególności w przypadku braku lub jego wycofania z produkcji z zastrzeżeniem, że parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe będą takie same lub lepsze, a cena nie ulegnie zwiększeniu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw2414.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego - Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13, budynek nr 2, Kancelaria Jednostki Wojskowej Nr 2414 (od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 9.00 oraz od 12.00 do 15.00).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2011 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego - Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13, budynek nr 21, pokój 117 (od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.00).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa części zamiennych do autobusów pasażerskich AUTOSAN A 10 10 T RENAULT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr oleju Szt. 6. 2. Filtr paliwa Szt. 6. 3. Filtr paliwa Szt. 3. 4. Filtr paliwa Szt. 3. 5. Filtr paliwa separator Szt. 6. 6. Filtr powietrza wkład Szt. 12. 7. Zestaw klocków hamulcowych przednich Szt. 4. 8. Zestaw klocków hamulcowych tylnych Szt. 4. 9. Tarcza hamulcowa przednia Szt. 16. 10. Filtr centralnego ogrzewania Szt. 6. 11. Filtr wspomagania Szt. 6. 12. Wkład osuszacza Szt. 6. 13. Bęben hamulcowy przedni Szt. 6. 14. Bęben hamulcowy tylni Szt. 6. 15. Okładzina szczeki hamulcowej przedniej Szt. 24. 16. Przegub drążka kierowniczego - lewy Szt. 4. 17. Przegub drążka kierowniczego - prawy Szt. 4. 18. Pasek klinowy napędu alternatora Szt. 10..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa części zamiennych do AUTOBUSÓW AUTOSAN H 10-10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr oleju wkład szt. 1. 2. Filtr paliwa wkład szt. 1. 3. Filtr paliwa wkład szt. 1. 4. Filtr powietrza wkład szt. 1. 5. Filtr centralnego ogrzewania szt. 1. 6. Filtr wspomagania szt. 1. 7. Filtr osuszacza szt. 1. 8. Filtr wody szt. 1. 9. Bęben hamulcowy przedni szt. 2. 10. Bęben hamulcowy tylni szt. 2. 11. Okładziny szczęk hamulcowych przednich na pojazd Kpl. 1. 12. Okładziny szczęk hamulcowych tylnych na pojazd Kpl. 1. 13. Świeca płomieniowa szt. 4..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa części zamiennych do AUTOBUSÓW AUTOSAN H 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr oleju wkład szt. 5. 2. Filtr paliwa wkład szt. 10. 3. Filtr powietrza wkład szt. 7. 4. Filtr wspomagania szt. 5. 5. Wkład osuszacza szt. 5. 6. Bęben hamulcowy szt. 20. 7. Okładzina szczęki hamulcowej wiercona szt. 40. 8. Nit okładziny szt. 420..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa części zamiennych do AUTOBUSÓW AUTOSAN LIDER MiDi SILNIK, CUMMINS TYP iSBE 250.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr oleju szt. 3. 2. Filtr paliwa szt. 5. 3. Filtr paliwa separator szt. 3. 4. Filtr powietrza wkład szt. 3. 5. Filtr powietrza wkład szt. 2. 6. Filtr centralnego ogrzewania szt. 3. 7. Filtr wspomagania szt. 3. 8. Wkład osuszacza szt. 3. 9. Filtr wody szt. 3. 10. Klocki hamulcowe tylne (zestaw) szt. 2. 11. Klocki hamulcowe przednie (zestaw) szt. 2. 12. Tarcza hamulcowa przednia szt. 2. 13. Tarcza hamulcowa tylna szt. 2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa części zamiennych do autobusów AUTOSAN RAMZES.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr oleju szt. 3. 2. Filtr paliwa szt. 3. 3. Filtr paliwa separator szt. 3. 4. Filtr powietrza szt. 3. 5. Filtr powietrza szt. 3. 6. Filtr centralnego ogrzewania szt. 3. 7. Filtr wspomagania szt. 3. 8. Wkład osuszacz szt. 3. 9. Filtr wody szt. 3. 10. Klocki hamulcowe przednie zestaw szt. 2. 11. Tarcza hamulcowa przednia szt. 2. 12. Tarcza hamulcowa tylna szt. 2. 13. Klocki hamulcowe tylne zestaw szt. 4..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa części zamiennych do autobusów JELCZ T 120/3 EWA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr oleju szt. 4. 2. Filtr paliwa wkład szt. 8. 3. Filtr powietrza wkład szt. 1. 4. Filtr powietrza wkład szt. 1. 5. Filtr centralnego ogrzewania szt. 2. 6. Filtr wspomagania szt. 2. 7. Wkład osuszacza WABCO szt. 2. 8. Filtr osuszacza szt. 2. 9. Łożysko szt. 4. 10. Bęben hamulcowy przedni szt. 4. 11. Bęben hamulcowy tylny szt. 4. 12. Okładzina hamulcowa przednia szt. 16. 13. Okładzina hamulcowa tylna szt. 16. 14. Świeca płomieniowa szt. 2. 15. Pasek klinowy alternatora szt. 4..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa części zamiennych do autobusów IRISBUS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Klocki hamulcowe przednie Szt. 1. 2. Klocki hamulcowe tylne Szt. 1. 3. Czujnik klocki przednie Szt. 1. 4. Czujnik klocki tylne x Szt. 1..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa części zamiennych do autobusów SOLBUS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr oleju IVECO Szt. 4. 2. Filtr paliwa separator Szt. 4. 3. Filtr paliwa GASOIL Szt. 4. 4. Wkład filtra wspomagania kierownicy Szt. 2. 5. Wkład filtra powierza Szt. 2. 6. Lampa obrysowa żółta Szt. 8. 7. Pasek wielorowkowy Szt. 8..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa samochodowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych (II)
- Dostawa części do pojazdów II
- Postępowanie o zawarcie Umowy Ramowej na "Dostawy filtrów, części zamiennych, akumulatorów, chemii samochodowej oraz ogumienia do pojazdów samochodowych"
- "Dostawa akumulatorów ,opon, części zamiennych do stacji radiolokacyjnej oraz wojskowych pojazdów mechanicznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" Nr 24/24/P
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
- dostawa fabrycznie nowych części do autobusów Ikarus oraz MAN w okresie 18 m-cy od daty podpisania umowy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.