eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa części zamiennych do autobusów pasażerskich obsługiwanych w 12 Rejonowych Warsztatach Technicznych. Numer postępowania 12/2011/PN/12 RWT

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-10

Warszawa: Dostawa części zamiennych do autobusów pasażerskich obsługiwanych w 12 Rejonowych Warsztatach Technicznych. Numer postępowania 12/2011/PN/12 RWT
Numer ogłoszenia: 19882 - 2011; data zamieszczenia: 10.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2414 , ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6847323, 022 6848574, faks 022 6847323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw2414.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zamiennych do autobusów pasażerskich obsługiwanych w 12 Rejonowych Warsztatach Technicznych. Numer postępowania 12/2011/PN/12 RWT.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do autobusów pasażerskich. 2. Szczegółowy wykaz części przedstawiono w załączniku Nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby części będące przedmiotem zamówienia były fabrycznie nowe, wolne od wad, w opakowaniach opatrzonych znakiem producenta pojazdu lub producenta części/numerem katalogowym lub numerem części wg producenta/. 4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. 5. Podane w Formularzu ofertowym (załącznik Nr 1 do SIWZ) numery katalogowe producenta pojazdu przywołane zostały wyłącznie w celu precyzyjnego określenia asortymentu (nie oznacza to, że Zamawiający żąda dostawy części zamiennych o wskazanych numerach katalogowych, dopuszczone sa części zamienne o równowaznej jakości)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość dokonania zmiany zapisów treści umowy w przypadku: zmiany określonego producenta (dystrybutora) określonego w umowie, w szczególności w przypadku braku lub jego wycofania z produkcji z zastrzeżeniem, że parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe będą takie same lub lepsze, a cena nie ulegnie zwiększeniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw2414.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego - Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13, budynek nr 2, Kancelaria Jednostki Wojskowej Nr 2414 (od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 9.00 oraz od 12.00 do 15.00).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2011 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego - Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13, budynek nr 21, pokój 117 (od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.00).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa części zamiennych do autobusów pasażerskich AUTOSAN A 10 10 T RENAULT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr oleju Szt. 6. 2. Filtr paliwa Szt. 6. 3. Filtr paliwa Szt. 3. 4. Filtr paliwa Szt. 3. 5. Filtr paliwa separator Szt. 6. 6. Filtr powietrza wkład Szt. 12. 7. Zestaw klocków hamulcowych przednich Szt. 4. 8. Zestaw klocków hamulcowych tylnych Szt. 4. 9. Tarcza hamulcowa przednia Szt. 16. 10. Filtr centralnego ogrzewania Szt. 6. 11. Filtr wspomagania Szt. 6. 12. Wkład osuszacza Szt. 6. 13. Bęben hamulcowy przedni Szt. 6. 14. Bęben hamulcowy tylni Szt. 6. 15. Okładzina szczeki hamulcowej przedniej Szt. 24. 16. Przegub drążka kierowniczego - lewy Szt. 4. 17. Przegub drążka kierowniczego - prawy Szt. 4. 18. Pasek klinowy napędu alternatora Szt. 10..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa części zamiennych do AUTOBUSÓW AUTOSAN H 10-10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr oleju wkład szt. 1. 2. Filtr paliwa wkład szt. 1. 3. Filtr paliwa wkład szt. 1. 4. Filtr powietrza wkład szt. 1. 5. Filtr centralnego ogrzewania szt. 1. 6. Filtr wspomagania szt. 1. 7. Filtr osuszacza szt. 1. 8. Filtr wody szt. 1. 9. Bęben hamulcowy przedni szt. 2. 10. Bęben hamulcowy tylni szt. 2. 11. Okładziny szczęk hamulcowych przednich na pojazd Kpl. 1. 12. Okładziny szczęk hamulcowych tylnych na pojazd Kpl. 1. 13. Świeca płomieniowa szt. 4..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa części zamiennych do AUTOBUSÓW AUTOSAN H 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr oleju wkład szt. 5. 2. Filtr paliwa wkład szt. 10. 3. Filtr powietrza wkład szt. 7. 4. Filtr wspomagania szt. 5. 5. Wkład osuszacza szt. 5. 6. Bęben hamulcowy szt. 20. 7. Okładzina szczęki hamulcowej wiercona szt. 40. 8. Nit okładziny szt. 420..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa części zamiennych do AUTOBUSÓW AUTOSAN LIDER MiDi SILNIK, CUMMINS TYP iSBE 250.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr oleju szt. 3. 2. Filtr paliwa szt. 5. 3. Filtr paliwa separator szt. 3. 4. Filtr powietrza wkład szt. 3. 5. Filtr powietrza wkład szt. 2. 6. Filtr centralnego ogrzewania szt. 3. 7. Filtr wspomagania szt. 3. 8. Wkład osuszacza szt. 3. 9. Filtr wody szt. 3. 10. Klocki hamulcowe tylne (zestaw) szt. 2. 11. Klocki hamulcowe przednie (zestaw) szt. 2. 12. Tarcza hamulcowa przednia szt. 2. 13. Tarcza hamulcowa tylna szt. 2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa części zamiennych do autobusów AUTOSAN RAMZES.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr oleju szt. 3. 2. Filtr paliwa szt. 3. 3. Filtr paliwa separator szt. 3. 4. Filtr powietrza szt. 3. 5. Filtr powietrza szt. 3. 6. Filtr centralnego ogrzewania szt. 3. 7. Filtr wspomagania szt. 3. 8. Wkład osuszacz szt. 3. 9. Filtr wody szt. 3. 10. Klocki hamulcowe przednie zestaw szt. 2. 11. Tarcza hamulcowa przednia szt. 2. 12. Tarcza hamulcowa tylna szt. 2. 13. Klocki hamulcowe tylne zestaw szt. 4..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa części zamiennych do autobusów JELCZ T 120/3 EWA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr oleju szt. 4. 2. Filtr paliwa wkład szt. 8. 3. Filtr powietrza wkład szt. 1. 4. Filtr powietrza wkład szt. 1. 5. Filtr centralnego ogrzewania szt. 2. 6. Filtr wspomagania szt. 2. 7. Wkład osuszacza WABCO szt. 2. 8. Filtr osuszacza szt. 2. 9. Łożysko szt. 4. 10. Bęben hamulcowy przedni szt. 4. 11. Bęben hamulcowy tylny szt. 4. 12. Okładzina hamulcowa przednia szt. 16. 13. Okładzina hamulcowa tylna szt. 16. 14. Świeca płomieniowa szt. 2. 15. Pasek klinowy alternatora szt. 4..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa części zamiennych do autobusów IRISBUS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Klocki hamulcowe przednie Szt. 1. 2. Klocki hamulcowe tylne Szt. 1. 3. Czujnik klocki przednie Szt. 1. 4. Czujnik klocki tylne x Szt. 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa części zamiennych do autobusów SOLBUS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr oleju IVECO Szt. 4. 2. Filtr paliwa separator Szt. 4. 3. Filtr paliwa GASOIL Szt. 4. 4. Wkład filtra wspomagania kierownicy Szt. 2. 5. Wkład filtra powierza Szt. 2. 6. Lampa obrysowa żółta Szt. 8. 7. Pasek wielorowkowy Szt. 8..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.